Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 882 392
  • 34 593

Nick Neim

Jäsen
Tietysti kannattaa, kun ne ostaa jotain fanikrääsää sieltä. Ei sentään lennolta, mutta jostain siitä.
Onko sulla jotain muuta erityistä perustelua miksi tämä koskee Devilsiä, mutta ei esimerkiksi Islandersia? Taitaa heidän fanipohjansa Suomessa olla aika vaatimaton, vaikka sitä samaa fanikrääsää tarttuu samalla logiikalla heiltäkin matkaan.

Jos nyt palataan realistisuuteen eikä höpötellä mistään jonnin joutavista lennoista, niin eiköhän ne fanipohjat ole luotu 1990-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa. En pidä sitä sattumana, että Coloradolla, New Jerseyllä tai Detroitilla taitaa kaikilla olla jonkinlainen joukko tänne kirjoittelevia 30-50 vuotiaita miehiä, kun miettii minkä ikäisiä he noina menestysvuosina ovat olleet. Starsinkin uskaltaa lisätä listalle.

Taitaa olla jopa ihan tutkittukin juttu kuinka fanitukset alkavat jo lapsuudessa, ja siinä vaiheessa ei välttämättä kenelläkään 8-vuotiaalla ole yhtään lentoa New Yorkiin takana. Vaikka helpolla pääseekin.

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Ylälaidan valikosta "jäsenet" kun klikkaa, niin esiin tulee 20 eniten viestejä palstalle tuottaneet nimimerkit. Olen käyttänyt JAta pitkälti toistakymmentä vuotta, mutta en ole ikinä törmännyt tuolta TOP20-listalta löytyvään nimimerkki @ms.qvist (yli 20k viestiä) kirjoituksiin missään. Hämmentävää.

axe

Jäsen

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tovi sitten radiossa haastateltiin suomalaista räppäriä. Omien (ja toimittajan) sanojen mukaan hänellä oli todella paljon yhteläisyyksiä Tupac Shakuriin. Merkittävin niistä oli se, että hän on nyt samanikäinen kuin Tupac kuollessaan.

Holy shit. Minulla on ollut merkittäviä yhteläisyyksiä aika moneen julkkikseen, mutta en ole vaan hoksannut tätä asiaa.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tovi sitten radiossa haastateltiin suomalaista räppäriä. Omien (ja toimittajan) sanojen mukaan hänellä oli todella paljon yhteläisyyksiä Tupac Shakuriin. Merkittävin niistä oli se, että hän on nyt samanikäinen kuin Tupac kuollessaan.

Holy shit. Minulla on ollut merkittäviä yhteläisyyksiä aika moneen julkkikseen, mutta en ole vaan hoksannut tätä asiaa.

Kuolema on tehokkain tapa tehostaa artistin / taiteilijan tunnettuutta - tosin tuo on itse artistin / taiteilijan kannalta jossain määrin ongelmallista mikäli siitä gloriasta haluaisi nauttiakin. Ehkä vielä tuokin yhteinen tekijä löytyy ennen seuraavia synttäreitä?

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinaatko, että tulemme vääntämään kovastikin asiasta... no mutta totta kai me väännämme. Pitää tuollekin ottelulle avata hyvä ennakko, jota muiden on nautinnollista lukea.

Tule tänne Poriinkin käymään joku kerta, niin voidaan peräti tavatakin, jos löytyy kiinnostusta.
Ehkä tulenkin joskus sinne päin ja tapaamme kasvotusten, mutta en nyt ihan hetkeen ainakaan.

Nyt avautui semmonen homma, että pitää mennä naimisiin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Death Angelilta tullut uusi levy? Siis siltä Death Angelilta, joka soitalsi jo nuoruudessani eikä esim. joltain rappaskalta, joka nyt vain ei keksinyt mitään ja tuottaja nimesi Death Angeliksi, kun semmoinen oli jo.

Tässä tämä vanha hitti, Seemingly Endless Time: https://www.youtube.com/watch?v=AEDbJc_c1CI
Pitkän tauon jälkeen avautui taas kerran, että Act III on helvetin hyvä levy.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitkän tauon jälkeen avautui taas kerran, että Act III on helvetin hyvä levy.

Se on. Mulle tämä avautui oliko viime vuonna. Muistan miten soitatin sitä kerran toisensa jälkeen autossa yo-keväänä kun olin tulossa tai menossa töihin. Koulua ei enää ollut ja säkällä sain lama-Suomessa töitä. Kesällä sain opiskelupaikankin kun jotenkin onnistuin pääsykokeissa.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että huomenna alkaa naisten mm-kisat. Maistuu, koska onhan tässä oltu ilman urheilua jo melkein kaksi viikkoa.

Lisäksi jo ensi kesänä tulee seuraavat EM-kisat. Muistan, kuin eilisen sen 2016 finaalin ja Ranska-Saksa välierän. Koko kotikatsomo oli Saksan puolella ja minä salaa Ranskan. Finaalissa olin kuitenkin Portugalin puolella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy