Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 266
  • 33 934

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sekin on tässä Jatkoajassa avautunut, että aikuisetkin osaavat olla hyvin lapsenmielistä porukkaa. Ei ehkä enää kovin voimakkaasti teininä, mutta pienempänä tuli aina ajateltua, että aikuiset ovat hyvin vakavaa ja siivoa porukkaa.
Muistan lapsena ajatelleeni, että vaikka maailma on aika jännittävä ja joskus pelottavakin paikka, niin onneksi on olemassa aikuisia jotka tietävät miten toimia ja hoitavat kyllä asiat kuntoon ja ovat viisaita. Nyt aikuisena olen huomannut, että eihän se niin mene. Ihan yhtä hämmentynyt ja hukassa tässä on kuin lapsenakin. Ainut ero on, että sitä ei mielellään tunnusta, edes itselleen. Varmaankin ne minun lapsuuteni aikaiset aikuiset olivat ihan yhtä kujalla. Onneksi en tiennyt sitä silloin, olisi tippunut elämästä pohja pois.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Avautui tossa, että munhan kannattaa alkaa yrittäjäks. Tekisin aivan samaa hommaa sillonkin, mut koko ajan vaann omaan taskuun. Mikähän ihme siinä on, kun näitä älynväläyksiä saa aina näin myöhään.

Kohta on sitten lamporkiinii ja verrarii pihat täynnä, kun TJ, founder ja chairman of the board sämpylä laittaa tuulemaan.

Millaisia seksipalveluja ajattelit tarjota yrityksesi kautta? Ovatko trans-domina markkinat kuumentumassa, eli nyt kannattaa takoa kun rauta on kuumaa?

Ajattelin vain kysyä, sillä kirjoitustesi perusteella sukupuolinussiminen vaikuttaisi olevan lähellä sydäntäsi. Ehkä kykenet siis yhdistämään rakkaan harrastuksen ja ammatin kauniilla tavalla.

Onnea uudelle yritykselle!
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varmaankin ne minun lapsuuteni aikaiset aikuiset olivat ihan yhtä kujalla. Onneksi en tiennyt sitä silloin, olisi tippunut elämästä pohja pois.

Ongelmahan tässä maailmassa ei ole se, että sinänsä olisi kujalla tai ei tajuaisi mistään mitään. Vaan tässä demokratiassa muut aikuiset vain päättävät puolestasi kaikki asiat.

Vilkaisin nopeasti tuota jotain hallitusohjelman luonnosta ja en ainakaan tiedä äänestäneeni mitään tuollaista. Muut vain päättävät. Itse saan sentään valita minkä väriset sukat laitan tänään jalkaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vilkaisin nopeasti tuota jotain hallitusohjelman luonnosta ja en ainakaan tiedä äänestäneeni mitään tuollaista. Muut vain päättävät. Itse saan sentään valita minkä väriset sukat laitan tänään jalkaan.

Sepä se. Sitten vielä yleensä joku tulee viisastelemaan, että "olisit äänestänyt, niin meillä olisi parempi hallitus".

No kun ei olisi. Ihan samat saatanan pahvipäät siellä olisivat nyt päättämässä riippumatta siitä kenelle olisin ääneni rustannut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin, H-hetki lähestyy pian. Toivottavasti et unohda ehdotustani.

Tälläiset on mennyt kokonaan ohi. Toivottavasti edes joku huomaisi laittaa. Nyt en avaa työläppäriä, niin en tiedä onkohan Outlookin kalenteriin juuri tuolloin merkitty jotain vähemmän tärkeää.

Jos ei ole, niin pidetään yhteisjuhlat gurun johdolla. Jos guru ei pääse paikalle, niin joku muu ottaa johdon.
 

Glove

Jäsen
Tälläiset on mennyt kokonaan ohi. Toivottavasti edes joku huomaisi laittaa. Nyt en avaa työläppäriä, niin en tiedä onkohan Outlookin kalenteriin juuri tuolloin merkitty jotain vähemmän tärkeää.

Jos ei ole, niin pidetään yhteisjuhlat gurun johdolla. Jos guru ei pääse paikalle, niin joku muu ottaa johdon.

Syödäänkö banaaneja juhlan kunniaksi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta ei kai niita kannata viljellä jos ei niitä kukaan syö?

Siksi en ole yrittäjä, kun en osaa tehdä riskiarvioita. Onhan se mahdollista, että joku niitä söisi, mutta sitä ei voi tietää.

Lähiruoka ja muut hippeilyt jää aina hyllyyn, kun kuluttajat näkevät hinnat. Tutkimuksissa tietenkin kaikki haluavat sellaista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lähiruoka ja muut hippeilyt jää aina hyllyyn, kun kuluttajat näkevät hinnat. Tutkimuksissa tietenkin kaikki haluavat sellaista.
Totta. Kyllä minäkin otan mieluummin niitä Pirkka-banaaneja kuin reilun kaupan, jotka maksaa kolme kertaa enemmän. Epäreilulla kaupalla on etunsa.
 

Glove

Jäsen
Totta. Kyllä minäkin otan mieluummin niitä Pirkka-banaaneja kuin reilun kaupan, jotka maksaa kolme kertaa enemmän. Epäreilulla kaupalla on etunsa.

Sama täällä. Jännä juttu muuten, että 10 km kilometrin päässä kasvaneen naudan liha on kallimpaa kuin vaikka Ruotsista tuotu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama täällä. Jännä juttu muuten, että 10 km kilometrin päässä kasvaneen naudan liha on kallimpaa kuin vaikka Ruotsista tuotu.
Appiukko ihmetteli jokunen vuosi sitten, kun ostin tanskalaisen joulukinkun enkä suomalaista. Vastasin, että aion syödä sen, en keskustella sen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mielestäni se ainut ja oikea "banaaninviljelijä" on tietysti itse @Moderaattorit . Minäkin olen maistanut aikanaan yhdet banaanit heidän suunnasta, kun menin provosoitumaan eräälle, nykyään jo poispotkitulle Pelicans-kirjoittajalle. Tuosta on kyllä vierähtänyt jo tovi, mutta olenpahan minäkin päässyt kokemaan katsomokomennuksen tuoman piinan, kun ei voi laittaa viestiä vaikka kuinka mieli tekisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sama täällä. Jännä juttu muuten, että 10 km kilometrin päässä kasvaneen naudan liha on kallimpaa kuin vaikka Ruotsista tuotu.

Norjalainen lohi lennätetään Thaimaahan leikattavaksi ja tuodaan sitten takaisin niillä lentokoneilla.

Joskus on ollut uutisissakin, mutta hyväksi havaittua käytäntöä ei voi muuttaa, niin ei siitä uutiseksi ole. Jos se leikattaisiin Norjassa, niin se olisi liian kallista kenenkään ostaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niin, sehän alkaa samalla tavalla kuin tuo huuto MM-kisa-areenoilla. Day-o se oikeasti on, mutta TV:n välityksellä katsojien mylvintä kuulosti lähinnä EEEEEEOOOOOOO:lta.
Mun mielestä se on "TEEEEE-O!"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Norjalainen lohi lennätetään Thaimaahan leikattavaksi ja tuodaan sitten takaisin niillä lentokoneilla.

Joskus on ollut uutisissakin, mutta hyväksi havaittua käytäntöä ei voi muuttaa, niin ei siitä uutiseksi ole. Jos se leikattaisiin Norjassa, niin se olisi liian kallista kenenkään ostaa.
Niin että lohen lennättäminen toiselle puolelle maapalloa ja takaisin plus thaimaalaisten leikkaajien palkat maksaa vähemmän kuin norjalaisten leikkaajien palkat? Vittu, mie olen niin väärällä alalla, haluan norjalaiseksi lohenleikkaajaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin että lohen lennättäminen toiselle puolelle maapalloa ja takaisin plus thaimaalaisten leikkaajien palkat maksaa vähemmän kuin norjalaisten leikkaajien palkat? Vittu, mie olen niin väärällä alalla, haluan norjalaiseksi lohenleikkaajaksi.

Se maksaa sen takia vähemmän, koska eihän se mikään lohi-charterlento ole. Siinä kulkee muutakin rahtia samalla ja saadaan kaikille hyvät hinnat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että palstalta löytyy lukuisia nimimerkkejä, jotka ilmoittavat suosikkijoukkueeseen NHL:stä New Jersey Devilsin. En ala tägäämään ketään, mutta näitä on muutaman kuukauden aikana iskenyt silmään lukuisia. Jotenkin on yllättänyt, miten moni diggaa juurikin paholaisista. Red Wings tuntuu samaten olevan melko suosittu seura palstalaisten keskuudessa.
Vaikka tässä ollaankin Bluesin vankkureissa, niin olen minäkin tosiaan Devils-miehiä. Ja Hifkin miehiä, ja Lieksan Hurttien.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ahaa, nyt avautui että muistikuvani sinusta IFK-miehenä ei ollutkaan väärä. Devilsilla on toki komeat peliasut ja hieno nimikin, joten ihmekös ovat niin suosittu sakki. Menestys onkin sitten ollut jonkin aikaa hieman toissijainen asia.
No joo, 16 vuotta edellisestä cupista. Mutta olivat ne Brodeurin, A-linen, Niedermayerin ja Stevensin päivät hienoa aikaa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Devilsillä on ollut vaikeita aikoja, mutta nyt taas vähän valo häämöttää. Viime kaudella Taylor Hall raahasi käytännössä yksinään joukkueen pudotuspeleihin. Tällä sesongilla ei kyennyt, koska oli loukkaantuneena. Nico Hischier kuitenkin on taas vuoden kokeneempi, ja kasvamassa hyväksi ykkössentteriksi. Ensimmäinen varausvuoro kesän draftissa ei sekään ole huono asia. Puolustus kaipaisi johtohahmoa, uutta Niedermayeria. Adam Larssonista sellaista vähän odoteltiin, mutta lunastamaton lupaus pantiin lihoiksi ja hyvä niin. Palkkakaton alla on tilaa, odotan liikkeitä ennen ensi kauden alkua.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että palstalta löytyy lukuisia nimimerkkejä, jotka ilmoittavat suosikkijoukkueeseen NHL:stä New Jersey Devilsin. En ala tägäämään ketään, mutta näitä on muutaman kuukauden aikana iskenyt silmään lukuisia. Jotenkin on yllättänyt, miten moni diggaa juurikin paholaisista. Red Wings tuntuu samaten olevan melko suosittu seura palstalaisten keskuudessa.
Omien havaintojeni mukaan myös Boston-faneja on keskivertoa enemmän. Tosin Bruinsin fanitus taitaa olla muutenkin aika yleistä Suomessa. Kyllä mäkin joskus yritin löytää itselleni suosikki änäri joukkuetta, mutta en onnistunut. Toisaalta mun on hyvin vaikea kuvitella, että jostain jengistä tulisi niin tärkeä, kuin TPS on ollut viimeiset 4-5 vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös