Olen pidätellyt kusta siitä saakka kun rantauduin vajaa kolme tuntia sitten kotiin enkä ole toistaiseksi kussut housuun. Eli hjuvin menee. Vois käydä luikauttamassa sarjatulet tuolla veskissä.
Mites ne muut kerrat?Yllättävän moni kaveri paljastuu homoksi. Olihan toikin joo kosinut, mutta hitto piti herätä lusikasta. Tällä kertaa sentään peppu ei ollut hellänä.
Yllättävän moni kaveri paljastuu homoksi. Olihan toikin joo kosinut, mutta hitto piti herätä lusikasta. Tällä kertaa sentään peppu ei ollut hellänä.
No paras jekku ikinä. Vieläkin naurattaa.
Mummo ja pappa savustivat kalansa hellan tai takan uunissa siten, että kala maustettiin & suolattiin maun mukaan, ehkä hiukan voita sisälle tai pinnalle. Kalan (n.1 kg) ympärille kietaistiin pari kerrosta hiukan vedellä kostutettua ns. voipaperia ja reippaasti kuivaa sanomalehtipaperia.En voi ottaa mukaan meidän savustuspönttöä ja savustaa suolaantumassa olevaa lohta mökillä koska siellä ei ole sähköä. Ja tuo pönttö toimii sähköllä. No pitää savustaa kala kotona ja kääriä folioon ja sanomalehteen niin pysyy mehevän lämpimänä mökille asti.
Ja katso, kun hiiltynyt pakettia avattiin oli sisällä savustunut kala!
Nyt omat somekanavat syyniin ja avautuu taas kuinka moni tuttu onkin Liverpoolin kannattaja. Vähän kun Tapparan voittaessa mestaruuden löytyikin tuttavapiiristä yllättävän paljon tapparalaisia.
Sähkösavustin, ei nyt tietenkään yllätyksenä tule sellaisen olemassaolo. Mielummin tilaan pitsaa internetistä.
Muistan lapsena ajatelleeni, että vaikka maailma on aika jännittävä ja joskus pelottavakin paikka, niin onneksi on olemassa aikuisia jotka tietävät miten toimia ja hoitavat kyllä asiat kuntoon ja ovat viisaita. Nyt aikuisena olen huomannut, että eihän se niin mene. Ihan yhtä hämmentynyt ja hukassa tässä on kuin lapsenakin. Ainut ero on, että sitä ei mielellään tunnusta, edes itselleen. Varmaankin ne minun lapsuuteni aikaiset aikuiset olivat ihan yhtä kujalla. Onneksi en tiennyt sitä silloin, olisi tippunut elämästä pohja pois.Sekin on tässä Jatkoajassa avautunut, että aikuisetkin osaavat olla hyvin lapsenmielistä porukkaa. Ei ehkä enää kovin voimakkaasti teininä, mutta pienempänä tuli aina ajateltua, että aikuiset ovat hyvin vakavaa ja siivoa porukkaa.
Avautui tossa, että munhan kannattaa alkaa yrittäjäks. Tekisin aivan samaa hommaa sillonkin, mut koko ajan vaann omaan taskuun. Mikähän ihme siinä on, kun näitä älynväläyksiä saa aina näin myöhään.
Kohta on sitten lamporkiinii ja verrarii pihat täynnä, kun TJ, founder ja chairman of the board sämpylä laittaa tuulemaan.
Varmaankin ne minun lapsuuteni aikaiset aikuiset olivat ihan yhtä kujalla. Onneksi en tiennyt sitä silloin, olisi tippunut elämästä pohja pois.
Vilkaisin nopeasti tuota jotain hallitusohjelman luonnosta ja en ainakaan tiedä äänestäneeni mitään tuollaista. Muut vain päättävät. Itse saan sentään valita minkä väriset sukat laitan tänään jalkaan.
No niin, H-hetki lähestyy pian. Toivottavasti et unohda ehdotustani.
Tälläiset on mennyt kokonaan ohi. Toivottavasti edes joku huomaisi laittaa. Nyt en avaa työläppäriä, niin en tiedä onkohan Outlookin kalenteriin juuri tuolloin merkitty jotain vähemmän tärkeää.
Jos ei ole, niin pidetään yhteisjuhlat gurun johdolla. Jos guru ei pääse paikalle, niin joku muu ottaa johdon.