Onko Freeman heille sukua?Onko Pierce Morgan ja Morgan Freeman kuitenkin sama tyyppi?
Onko Freeman heille sukua?Onko Pierce Morgan ja Morgan Freeman kuitenkin sama tyyppi?
Ei olisi niin tavatonta sekoittaa em. taiteilijoita keskenään, sekoitettiinhan twitterissäkin tämä ameriikan friimanni kuolleeseen afrikkalaiseen heimopäällikköön.Morgan Freeman ja Rainer Friman ovat myös eri tyyppejä
ja sitä nykyään Jari Latvalan kanssa olevaa naista, kenen nimi ei tule nyt mieleen, panneita.
Onko niitä montakin? Tai asian myöntäneitä? Heti alkoi kiinnostamaan.
on Sulkavassa soutaneita
Jari Latvalan muijaa pannut saattaa olla Jari-Matin isä.
Jan kiilannee vielä edelle, mutta Top5 ehdottomasti ehkä.Mutta Jari-Matti on yksi kovimpia Latvaloita:
1. Matti / Roope
3. Jari-Matin isä
4. Jari-Matti?
Jan kiilannee vielä edelle, mutta Top5 ehdottomasti ehkä.
Jari Latvalan muijaa pannut saattaa olla Jari-Matin isä.
Ja tulkoon se vielä päivänvaloon, että asia tapahtunut ennen Jari-Mattia, joten ei draamaa siinä mielessä.
Mistä tiedät. Yhtä panemista elämä joillakin.
Vaikka tämä on ihan viatonta huulenheittoa, niin nyt jotenkin alkoi tuntumaan, että homma alkaa paisumaan liikaa. En tiedä miten kyseinen nimimerkki kokee tämän keskustelun, joten vetäydyn takavasemmalle. Perkele ja anteeksi, tuu @Jeffrey itse kertomaan.
Ah! Ymmärsin väärin. Ymmärrän kyllä että paisumista tapahtuu! Luulin tarkoittaneesi, että Jari-Matin isä on käynyt höyläämässä Maisaa joskus aikoinaan.
Vaikka tämä on ihan viatonta huulenheittoa, niin nyt jotenkin alkoi tuntumaan, että homma alkaa paisumaan liikaa. En tiedä miten kyseinen nimimerkki kokee tämän keskustelun, joten vetäydyn takavasemmalle. Perkele ja anteeksi, tuu @Jeffrey itse kertomaan.
Minä luulin pitkään että Jared Letoa ei ole olemassakaan, että joku on vain kirjoittanut Jay Lenon väärin. Sitten joku mulle selitti, että oikeasti on joku Jared Leto, mutta en vieläkään tiedä kuka se on ja mitä tekee.Muistan kun vuosia sitten avautui, että musiikkivaikuttajat Timbaland ja Justin Timberlake ovat eri henkilö. Nyt avautui vastaavanlaisesti, että DJ Khaled ja Khalid ovat eri henkilöt.
(linkit vievät wikipediaan)
Lisäksi tänään satuttiin olemaan iltapäivästä Helsingin keskustassa ja siellähän oli melkoiset sambameiningit meneillään ja katuja kiinni. Olen kuullut, että nämä kulkueet vetävät sellaisia vähän hämäriä teryleeni setämiehiä puoleensa, mutta pitänyt näitä heittoja vähän väsyneenä huumorina. Mutta mitäpä vielä, siellähän oli kaikenlaista liimatukkaista semipuskarunua (kameroidenkin) putket pitkinä eturivissä ja dataa kyllä painettiin pankkiin varmasti teratavuittain.
Minä luulin pitkään että Jared Letoa ei ole olemassakaan, että joku on vain kirjoittanut Jay Lenon väärin. Sitten joku mulle selitti, että oikeasti on joku Jared Leto, mutta en vieläkään tiedä kuka se on ja mitä tekee.