Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 864
  • 33 886

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitkän tauon jälkeen avautui taas kerran, että Act III on helvetin hyvä levy.

Se on. Mulle tämä avautui oliko viime vuonna. Muistan miten soitatin sitä kerran toisensa jälkeen autossa yo-keväänä kun olin tulossa tai menossa töihin. Koulua ei enää ollut ja säkällä sain lama-Suomessa töitä. Kesällä sain opiskelupaikankin kun jotenkin onnistuin pääsykokeissa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Muistan kun vuosia sitten avautui, että musiikkivaikuttajat Timbaland ja Justin Timberlake ovat eri henkilö. Nyt avautui vastaavanlaisesti, että DJ Khaled ja Khalid ovat eri henkilöt.

(linkit vievät wikipediaan)
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että huomenna alkaa naisten mm-kisat. Maistuu, koska onhan tässä oltu ilman urheilua jo melkein kaksi viikkoa.

Lisäksi jo ensi kesänä tulee seuraavat EM-kisat. Muistan, kuin eilisen sen 2016 finaalin ja Ranska-Saksa välierän. Koko kotikatsomo oli Saksan puolella ja minä salaa Ranskan. Finaalissa olin kuitenkin Portugalin puolella.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui myös, että artistit Freeman ja Rainer Friman on eri tyypit.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No perhana timanttiliigaahan olisi nähnyt alusta asti tältä Subilta. Pitäisi varmaan joskus tutkia mitä nämä hömppä ja roskakanavat esittävät kun seassa voi näemmä olla itseäkin kiinnostavaa ohjelmaa.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Morgan Freeman ja Rainer Friman ovat myös eri tyyppejä
Ei olisi niin tavatonta sekoittaa em. taiteilijoita keskenään, sekoitettiinhan twitterissäkin tämä ameriikan friimanni kuolleeseen afrikkalaiseen heimopäällikköön.
Tosin samat veijarit meni n. puolelta maapallon väestöstä ristiin jo muutama vuosi aiemminkin.

Linkit brittien lehdistön kerman verkkosivuille, Eli Telegraphin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että palstalla on aktiivisia suunnistajia. Hieno homma. On Jukolaan menijöitä, on Sulkavassa soutaneita ja sitä nykyään Jari Latvalan kanssa olevaa naista, kenen nimi ei tule nyt mieleen, panneita. Sanoisin, että jatkoajan keskustelupalsta ja sen mainiot ja moneen pystyvät nimimerkit eivät kyllä jätä kylmäksi ja jaksavat aina yllättää juuri monipuolisuudellaan. Avautui tämä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko niitä montakin? Tai asian myöntäneitä? Heti alkoi kiinnostamaan.

Huomenta vaan. Käytin tosiaan monikkomuotoa panneita vaikka tiedon mukaan on vain yksi panija. Sitä tosin en muista enkä tiedä, että oliko kyseessä ns. kertapano vai oliko yhdyntöjä useamminkin. Nimimerkin kyllä muistan. Ja nyt muistan naisen nimenkin, Maisa Torppa.

Avautui tässä samalla, että voisi olla aiheellista avata ketju "ketä julkisuudesta tuttua henkilöä olet bylsa på?" Saisi tälläinen kotihiiri, mutta mieleltään irstas porsas, vähän tirkisteltävää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jari Latvalan muijaa pannut saattaa olla Jari-Matin isä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jari Latvalan muijaa pannut saattaa olla Jari-Matin isä.

Avautui, että tätäkään en sitten saanut kerralla oikein. Jari-Mattia tietenkin tarkoitin. Ja tulkoon se vielä päivänvaloon, että asia tapahtunut ennen Jari-Mattia, joten ei draamaa siinä mielessä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä tiedät. Yhtä panemista elämä joillakin.

Vaikka tämä on ihan viatonta huulenheittoa, niin nyt jotenkin alkoi tuntumaan, että homma alkaa paisumaan liikaa. En tiedä miten kyseinen nimimerkki kokee tämän keskustelun, joten vetäydyn takavasemmalle. Perkele ja anteeksi, tuu @Jeffrey itse kertomaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaikka tämä on ihan viatonta huulenheittoa, niin nyt jotenkin alkoi tuntumaan, että homma alkaa paisumaan liikaa. En tiedä miten kyseinen nimimerkki kokee tämän keskustelun, joten vetäydyn takavasemmalle. Perkele ja anteeksi, tuu @Jeffrey itse kertomaan.

Ah! Ymmärsin väärin. Ymmärrän kyllä että paisumista tapahtuu! Luulin tarkoittaneesi, että Jari-Matin isä on käynyt höyläämässä Maisaa joskus aikoinaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikka tämä on ihan viatonta huulenheittoa, niin nyt jotenkin alkoi tuntumaan, että homma alkaa paisumaan liikaa. En tiedä miten kyseinen nimimerkki kokee tämän keskustelun, joten vetäydyn takavasemmalle. Perkele ja anteeksi, tuu @Jeffrey itse kertomaan.

Kyseinen nimimerkki on kertonut palstalla seksielämästään ja melko vilkkaasta sellaisesta. En ole kateellinen, koska sellaista mitä ei ole koskaan kokenut ei osaa kaivata.

Eikä sitä voi menettää mitä ei ole koskaan ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös