Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 704 607
  • 33 901

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mietinnässä on edelleen asiakeskusteluun osallistuminen. Vähän hirvittää, kieltämättä. Minähän olen kuitenkin yksille suvakki, toisille natsi. Tämä oli itsekehua. Eivät ne edes huomaa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Youtubesta musavideoita vahtasin ja sitten avautui:

Haloo Helsinki! matkii Paramorea. Muutama jätkä bändissä ja räikeä naislaulaja liidaa.

Aina koreografioita myöden. Rumpalinkin ilmeet ja liikkeet samoja. Musakin ihan samaa osastoa. Edit. Kitarajampatkin on plagioinut eleensä yks yhteen Paramoren tyypeiltä.

Ei se silti väärin ole, kunhan ny avautui tämäkin asia. Googletuksen perusteella tämä asia on näköjään avautunut muutamille valveutuneille musadiggareille jo ennen minua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Helkutti, mähän tiedän ton eukon, joka ns. poistettiin flygarista! Kokemusasiantuntijana voisin mennä asiakeskusteluun keskustelemaan. Tunnistin ton mankuvan äänen ja sama paitakin sillä oli päällä kuin viimeksi näin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mietinnässä on edelleen asiakeskusteluun osallistuminen. Vähän hirvittää, kieltämättä. Minähän olen kuitenkin yksille suvakki, toisille natsi. Tämä oli itsekehua. Eivät ne edes huomaa.
Stalkkaa @abianos ja @sämpylä89 keskusteluja silloin kun haistat selkeästi virtuaalisesti että nyt on pato auki. Siinä se maailma paranee ja tajunta avartuu kun ymmärtää ihan uusia ulottuvuuksia tästä ihmiseläjän arjesta. Saatan minäkin käydä jakamassa sanasen aukaistuani omat patomuurini.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Stalkkaa @abianos ja @sämpylä89 keskusteluja silloin kun haistat selkeästi virtuaalisesti että nyt on pato auki. Siinä se maailma paranee ja tajunta avartuu kun ymmärtää ihan uusia ulottuvuuksia tästä ihmiseläjän arjesta. Saatan minäkin käydä jakamassa sanasen aukaistuani omat patomuurini.

Minä mieluiten patoan. Roiskasen sitten oikein reilusti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Helkutti, mähän tiedän ton eukon, joka ns. poistettiin flygarista! Kokemusasiantuntijana voisin mennä asiakeskusteluun keskustelemaan. Tunnistin ton mankuvan äänen ja sama paitakin sillä oli päällä kuin viimeksi näin.

On muuten nynnyä ja junttia lainata itseään. Sitten asiaan: pikapuoliin olen aloittamassa asiakeskustelun eli klo 22.00 suomalaista kesäaikaa. Olkaa langoilla. Tai ihan sama. Anna penalttia.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui että Jarkko Ruudulla on nimikko-olut. Slovakiassa.

RateBeer
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On muuten nynnyä ja junttia lainata itseään. Sitten asiaan: pikapuoliin olen aloittamassa asiakeskustelun eli klo 22.00 suomalaista kesäaikaa. Olkaa langoilla. Tai ihan sama. Anna penalttia.
Odotan jännityksellä mitä sieltä tulee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus tilailin jotain futispaitoja kun halvalla sai. Kotona oon enimmäkseen käyttänyt, mutta viime aikoina ottanut uloskin. Hitto vaan kun jengi kommentoi valillä jotain. Joo täytyy se vissiin pidättäytyä ulkosalla vaan liekki- ja huumoripaidoissa, kiertuepaitojen lisäksi siis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut mikä hitto se joku alle 90-kiloiset punnitaan neuvolassa -juttu oikein on? Vittu mä hommaan yli 90-kiloiset punnitaan navetassa -paidan. Se ei ole huumoripaita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En kyennyt asiakeskusteluun. Minulla ei ole lukittua mielipidettä kaikkiin kysymyksiin. Tämä niinkun avautui.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se on naurettavaa vääristelyä, vaikka teknisesti pitääkin paikkansa. Tottahan sen kaikki tietävät, että oikeasti raja on 100 kg. Sehän on ihan vanhaa kansatietoa se.
Eikös tuo ole jo Hammurabin laissakin mainittu?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui että alt-right väki sekä muut "en ole rasisti mutta" -ihmiset tuntuvat lukevan ahkerasti Orwellia vaikka äkkiseltään kuvittelisi etteivät ole ihan kohdeyleisöä (toki heistä ko. kirjailijan tuotoksissa kerrotaan muttei välttämättä niin kovin mairittelevaan sävyyn). Avautuukohan Orwell toisaalta millä tasolla näille ketkä eniten nykyajan orwellilaisuudesta meuhkaavat.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että nykypäivänä poliittisen satiirin tekeminen on paitsi tarpeetonta, myös mahdotonta. Nämä ääripääpuolueiden Touko-Poukot, Herra Hakkaraiset ja niiden äänekkäimmät kannattajat ovat niin överiksi vedettyjä stereotypioita, että miten sitä pystyisi enää parodioimaan? Tai siis avautui tämä jo hyvä tovi sitten, mutta viime päivien tapahtumat taas palauttivat mieleen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko joskus vuosia-vuosia-vuosia sitten ollut Ylellä (tai MTV3:lla) ollut toimittaja nimeltä Inka Helenius?

EDIT: my bad; sekoitin Inkat keskenään! MTV3:lla oli/on Inka Korhonen.

Mutta mikäs toimittaja se oli, kun raportoi tuossa alkuviikosta Meksikon tapahtumia Ylen uutisissa: Poika-Mies Riionsaari?

Lainaan viestiä muutaman sivun takaa.

Sama Poika-Mies oli A-studiossa ja googlasin tämän varsin erikoisen nimen ja avautui, että kaikki tiet vievät Jatkoaikaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää parta on kuuma. Siis miten jengi muistaa joka viikko ajaa partansa? Eiks aina välillä mene joku 3 kk ja ai niin tää tässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei hitto tää parta on kuuma. Siis miten jengi muistaa joka viikko ajaa partansa? Eiks aina välillä mene joku 3 kk ja ai niin tää tässä.

En nyt merkkaa aikoja ylös, mutta jotain tuota luokkaa se on. Olen tosin parisuhteessa, niin joskus joutuu asiasta vääntää. Viiksiä pitää leikata, niin on helpompi syödä ja pussailla. Mutta ei sitäkään tarvitse tehdä kuin parin viikon välein.

Jotkut tosiaan taitaa käyttää päivittäin aikaa johonkin parran nysväämiseen.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suomessa on ainakin 1500 eri punkkilajia. Notta joo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös