Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 665
  • 33 934

Knap

Jäsen
Musliminaiset, siis ne jotka pitävät niitä lakanoita pään ympärillä, käyvät herranjumala uimassakin ne vaatteet päällä. Tuli tänään todistettua 10 naisoletetun(saako näinkin sanoa)muslimin kelluvan siellä vedessä ne huivit päällään ja kun nousivat pois sieltä, niin samoilla vaatteilla he kävelivät myös pois rannalta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä jälleen vahva julistus, ja otahan hyvä @sämpylä89 onkeesi kun vanhempi Puolan valtiomies opastaa.Vähemmän niitä persekoomia ja enemmän pikku tissuttelua, jolloin ei krapula ja aikanen nallinlaukasu pääse masentamaan. Perskännissä ei sitten kuti taas lähre ollenkaan. Ellei sitte oo jotain tosi kovaa kamaa tarjolla.Ninku jotain madagascarilaisia transukääpiöitä jotka tykkää kun niille tungetaan piraijoita perseeseen samalla kun veljet Pedro Hietanen ja Mauri Antero Numminen vetävät taustalla Vapauden Kaipuuta. Saksaksi ja alasti, luonnollisesti.

No näin, tiukka viina johtaa putkaan rosikseen ja roskikseen. Toki on poikkeustilanteita mutta noin niinkun yleensä.

Luulisi pesäpallomiehen ymmärtävän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ellei sitte oo jotain tosi kovaa kamaa tarjolla.Ninku jotain madagascarilaisia transukääpiöitä jotka tykkää kun niille tungetaan piraijoita perseeseen

Jos joskus olisi sattumalta krapula, niin silloin on kiva kurkistella Avara Luonto tai National Geographic.

Nyt taidat jekuttaa, ei ole olemassa tuollaisia transukääpiöitä vai missasinko jonkun jakson.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Avautui vasta hiljattain erään ennen arvostamani ihmisen todellinen luonne. Kun kerran tämä vituttaa sen verran paljon, olisi tämän voinut säätää myös toiseen ketjuun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tissuttelu ei nouse päähän ja tekee vaan semmosen pöhnä olon. Mä oon humalanhakuinen juomari, en ota yhtä enkä kahta. Vaan koko setin ja silleen että päässä humisee. Koska senhän takia mä joskus juon, humalantunteen.

Tämä on toisaalta jumalan totuus. Menen tänään peliin, mutta sillä tavallakin voi joskus käydä, että jumittaa vain eikä jaksa mennä turhaan runkosarjapeliin.

Tuonkin voi silti tehdä tuplana, tissuttelee päivällä ja humaltuu illalla. Tämän maan liiga vituttaa siinä mielessä, kun kaikkia vastustajia vastaan ei myydä olutta. En ole saanut selville minkä pykälien mukaan se arvotaan. Saa tai ei saa, yleensä saa, mutta ei aina.

Mennään katsomaan. Toissa kaudella ystävällinen nuorimies varmisti tilaiusta tehdessä kai tiedät tämän olevan alkoholitonta. En tiennyt, mutta sain peruuttaa tilauksen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Akka kun kysy et lähetäänkö elokuviin nii avautui et en oo ikinä käyny elokuvateatterissa kattomassa elokuvaa.

Näin bussin ajelevan kaupungilla ja avautui myös et en oo ikinään matkustanu bussilla kun pitkää matkaa, eli kaupungista toiseen ja sekin vaan pelireissuilla.

On tää jännää..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Akka kun kysy et lähetäänkö elokuviin nii avautui et en oo ikinä käyny elokuvateatterissa kattomassa elokuvaa.

Näin bussin ajelevan kaupungilla ja avautui myös et en oo ikinään matkustanu bussilla kun pitkää matkaa, eli kaupungista toiseen ja sekin vaan pelireissuilla.

On tää jännää..
Nyt kyllä puhut ns. paskaa. En ihan heti tuota osta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No on tuossa ihmeellistä ja paljon. Jopa maalaisserkut on joskus linkalla kulkeneet ja leffassakin käyneet. Mut kait se uskottava on miehen sanaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No on tuossa ihmeellistä ja paljon. Jopa maalaisserkut on joskus linkalla kulkeneet ja leffassakin käyneet. Mut kait se uskottava on miehen sanaan.

Käyn 0-2 kertaa vuodessa elokuvissa. On kai se mahdollista jollekin, että niitä nollavuosia tulee paljon peräkkäin.

Katselussa on tällä hetkellä eräs 90-luvun jenkkidraama ja siinä käydään koko ajan leffassa. Tehdään siellä jotain muutakin, mutta aina "mennään leffaan".

Kulttuurit on erilaisia ja ei kai Suomessakaan asuta leffateatterissa. Miksi sellaisessa pitäisi koko ajan käydä. Saisivat saada systeemit kuntoon, että niissä saisi olutta katsomoon ja livepelit.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@pernaveikko joo, en mäkään ole aina joka vuosi käynyt, mut ei koskaan? Aikuisiällä olen varmasti joka vuosi dösään lyhyelle matkalle istahtanut, mut ei koskaan? Pakko se on luottaa aikuisen miehen sanaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@sämpylä89 On kyllä kova jos ei vaikka alakoulussakaan koskaan menty bussilla mihinkään. Itse olen viettänyt elämästäni noin 180 päivää bussissa. Tästä viimeisen 15 vuoden aikana n 1%. Laskelmat karkeat.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä mä ymmärrän, jos ei ole koskaan televisiosta katsonut elokuvaa, kun siellä on ne mainoskatkotkin, paitsi Ylellä. Mutta ettei ole koskaan elokuvateatterissa katsonut elokuvaa? Huh-huh. Täytyy olla lestadiolainen, amissi tai Papua-Uuden-Guinean ihmissyöjäheimosta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@sämpylä89 On kyllä kova jos ei vaikka alakoulussakaan koskaan menty bussilla mihinkään. Itse olen viettänyt elämästäni noin 180 päivää bussissa. Tästä viimeisen 15 vuoden aikana n 1%. Laskelmat karkeat.
Tässä tullaan lähinnä siihen etten muista tämmöstä, mut voi olla tapahtunut. Muotoillaan uudestaan että en muistaakseni oo ikinä tehnyt noita. Eli ainakaan vuosikymmeniin en oo käyny leffassa tai menny bussilla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Käyn 0-2 kertaa vuodessa elokuvissa. On kai se mahdollista jollekin, että niitä nollavuosia tulee paljon peräkkäin.

Katselussa on tällä hetkellä eräs 90-luvun jenkkidraama ja siinä käydään koko ajan leffassa. Tehdään siellä jotain muutakin, mutta aina "mennään leffaan".

Kulttuurit on erilaisia ja ei kai Suomessakaan asuta leffateatterissa. Miksi sellaisessa pitäisi koko ajan käydä. Saisivat saada systeemit kuntoon, että niissä saisi olutta katsomoon ja livepelit.
Mun itseasiassa parhaita leffakokemuksia oli koulun kanssa Titanic. Ei siksi että koulun kanssa, vaan koska siinä oli vanha kunnon väliaika! Minun leffassakäynnit on huvenneet ihan onnettomiksi, kun sen paskan tuolin lisäksi pitää kestää nykysin ne kännykät, rapinat, kusihätä ja vitutus ettei ole edes kaliaa. Toiseksi paras on kyllä Corpse Bride, jostain syystä lupasin emännälle että mennään sen jälkeen kun olin työporukalla käynyt vähän istuun iltaa jonkun koulutuksen päätteeksi. Mitään en muistanut leffasta ja nukuin jurrissani yli puolet. Ihan ok leffa kuitenkin, siis sitten kun myöhemmin sen katsoi. Ja olin kyllä aivan naamat, hyvä että tuoliin pääsi omin jaloin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se mua ei ihmetytä, että joku ei ole mennyt koskaan bussilla ainakaan kaupungista toiseen. Tunnen muutamia ihmisiä joille on jo ihan periaatepäätös, että ilman autoa ei liikuta yhtään mihinkään. Kommunistien ja homojen hommaa se bussilla meneminen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnen muutamia ihmisiä joille on jo ihan periaatepäätös, että ilman autoa ei liikuta yhtään mihinkään
Itelle ei niinkään periaate mut ei oo tarvinnu ikinään bussilla mennä. Pentuna ajeltiin pyörillä, mopoilla ja välillä ehkä autoillakiin. Aikuisiällä autolla, pyörällä ja kännissä taksilla. Thats it, ei sen ihmeellisempää. Mut voihan se olla että oon kököttäny ala koulussa jossain bussissa menossa luokan kanssa johonki.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itelle ei niinkään periaate mut ei oo tarvinnu ikinään bussilla mennä. Pentuna ajeltiin pyörillä, mopoilla ja välillä ehkä autoillakiin. Aikuisiällä autolla, pyörällä ja kännissä taksilla. Thats it, ei sen ihmeellisempää. Mut voihan se olla että oon kököttäny ala koulussa jossain bussissa menossa luokan kanssa johonki.

Joo en mä sua tässä meinannutkaan.

Avautui tästä viestistä, että mullahan oli joskus kanssa mopo. Ajelin sillä yhden kesän.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No on se nyt oikeasti saatana maailman kahdeksas ihme jos joku suomalainen ei ole elokuvateatterissa käynyt.
No jos nyt muotoillaan kuitenkin että täysi-ikäinen suomalainen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No on se nyt oikeasti saatana maailman kahdeksas ihme jos joku suomalainen ei ole elokuvateatterissa käynyt.

Mites esimerkiksi lestadiolaiset? Telkkarin katsomissääntöjähän saa vapaasti kiertää, mutta onko elokuvateatterissa lupa käydä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös