Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 885 613
  • 34 596

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui se, että VilleGalle osaa hienosti hokia, sillä Koreassa pelaava Marko Anttila sai luistelu-, taito- ja laukauskilpailussa VilleGallen kanssa samat yhteispisteet.

Pitäisikö olla toisen suorituksesta yllättynyt, vai toisen suorituksesta pettynyt?
Olin ensin että bullshit, sitten avasin eliteprospectsin ja ilmeisesti kyseessä tämä -78 syntynyt Marko Anttila jolla tausta kaljaliigoista ja uran huipennuksena yksi kausi Tapparan A-junnuissa 20 vuotta sitten? Sitten ei yllätä kun VilleGalle kuitenkin myös lätkätaustalla (opiskelukaverin kanssa pelannut samoissa junnuissa, eli olen melkein sukua julkkikselle) ja ilmeisesti aika ahkeraan tykkää harrastaa edelleen.

Pekkis

Jäsen
Olin ensin että bullshit, sitten avasin eliteprospectsin ja ilmeisesti kyseessä tämä -78 syntynyt Marko Anttila jolla tausta kaljaliigoista ja uran huipennuksena yksi kausi Tapparan A-junnuissa 20 vuotta sitten?

Ihan kuule toi Iso Marko oli kyseessä. Eilen tuli joku leikkimielinen Tero Karhun vetämä skaba toosasta. VilleGalle todellakin osaa pelata hokia. Mä olin kyllä, että WTF?

Muutenkin erittäin symppis jannu kyseessä.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihan kuule toi Iso Marko oli kyseessä. Eilen tuli joku leikkimielinen Tero Karhun vetämä skaba toosasta. VilleGalle todellakin osaa pelata hokia. Mä olin kyllä, että WTF?

Muutenkin erittäin symppis jannu kyseessä.
Hah, ajattelin että joku markoanttila kuka pelailee Koreassa jotain paikallista sarjaa päivätyön ohella, juuri äsken tuli mieleen että niin onhan siellä jotkut maajoukkueskabatkin vissii käynnistymässä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ai se, pitikin tsekata ne tässä olympialaisten välipalana.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehdessäkin juttu tosta kun eilen helikopteri haki jonkun laivalta ja reilu tunti myöhässä tultiin maihin. No kuka ei lentokoneeseen noustessakaan miettisi että kunpa tää syöksyisi vaikka jonnekin Alpeille niin pääsis ottaa miehestä mittaa, tai laivalla että kaatuispa tää. Me ihmiset halutaan olla siellä missä tapahtuu. Sen takia jengi just käy mielenosoituksissa ja muissakin. Ei sillä sen tarkoituksella niin väliä kun antaa nynnyjen miettiä niitä juttuja. Yhteiskunta, hoidapa action, i can't get no satisfaction.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Indica on näemmä edelleen kuvioissa, vaikka muutamaan vuoteen ei ole kuulunut mitään ja Jonsu on aloitellut soolouraansa. Esiintyivät näemmä SuomiLovessa. Kitarassa tosin näkyi olevan Tiktakin Emppu.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää on niin nykyaikaa. Tää on tulevaisuutta. Scifiä. Ennen ryyppyreissujen jälkeen laskettiin mustelmia kropasta ja hampaiden lukumäärää, nyt naarmuja kännykän lasista. On tossa joo pari halkeamaa enemmän.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ollut Teerenpelissä. Kaks kaljaa ja Kauppalehti ja naapuripöydän kyttäyskeikka. Ylänappi auki cool man sä oot jotain, vaikka ootkin insinööri. Mut mitähän muut ajattelee meistä? Ja kuka ajattelee lapsia. Ööö mä, buah-hah-hah-haa! Mulla on autossa lisää karkkia.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos jatkoajan jäsenille tehtäisiin ns. musteläikkätesti, niin veikkaampa että vastaukset olisivat suurelta osin vahvasti aanusorientoituneita. Ainakin kun tuota "lause viimeisestä sanasta"-ketjua lukee, niin voi päätyä tällaiseen ajatukseen. Myönnän kyllä ilman oikeudenkäyntiäkin myös oman panokseni em. aiheeseen.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Korea tunnissa ohjelmassa Lahden brankkarit antoivat vinkin Ylen katsojille naisten takaa-ajosta, ei siis ylenkatsojille. Miten kyseinen sanaleikki-mahdollisuus on mennyt aiemmin multa ohi...

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos jatkoajan jäsenille tehtäisiin ns. musteläikkätesti, niin veikkaampa että vastaukset olisivat suurelta osin vahvasti aanusorientoituneita. Ainakin kun tuota "lause viimeisestä sanasta"-ketjua lukee, niin voi päätyä tällaiseen ajatukseen. Myönnän kyllä ilman oikeudenkäyntiäkin myös oman panokseni em. aiheeseen.

Tämä johtuu Jatkoajan omasta aapisesta, jossa A=anus.

A on myös melkoisen yleinen kirjain suomenkielisissä sanoissa. Itse asiassa yleisin 11,62% osuudella (tämän tiedon oli joku blogiinsa kirjannut ja Oulun yliopiston laitoksen julkaisua siteerannut). Joten tämän perusteella "lause viimeisestä sanasta"-ketju on väistämättä anusvoittoinen.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Google Mapsin aikajana on aika kätevä laiskalle matkalaskun tekijälle. Muutenkin ihan avartavaa katsella missä on tullut käytyä.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Google Mapsin aikajana on aika kätevä laiskalle matkalaskun tekijälle. Muutenkin ihan avartavaa katsella missä on tullut käytyä.

Muista toki, että kasvottoman suurkapitalistifirman nimetön lakeija kyttää parasta aikaa juuri sinun aikajanaasi ja onanoi kiivaasti käymiesi paikkojen muodostaman aikajanan kiihottamana.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muista toki, että kasvottoman suurkapitalistifirman nimetön lakeija kyttää parasta aikaa juuri sinun aikajanaasi ja onanoi kiivaasti käymiesi paikkojen muodostaman aikajanan kiihottamana.
Kyllä, ja tieto tästä kiihottaa myös minua! Watch me go!
Oikeastaan en aikoinaan edes tiennyt että minulla oli tuollainen ominaisuus päällä / lupa annettu, koska olin ihan tyytyväinen kännykän akun kestoon. En tiedä millä logiikalla tuo paikannus toimii, koska eihän se tuonne aikajanalle kaikkia liikkeitäni kirjaa tarkasti, vaan esim Turku-Helsinki matka on suora viiva, vaikka olen ihan tietä pitkin mennyt. Sitten jos on ollut Mapsin navigointi päällä, niin taitaa olla ihan todellinen reitti. Mutta sitten taas kellonajat google tietää aika hyvin, eli koska olen lähtenyt mistäkin, joka on kätevää tuon matkalaskun kannalta.

Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Findance.comilla näköjään iso määrä ostettuja Facebook-tykkäyksiä. Ryhmän kooksi näytetään reilut 91000 tykkääjää, mutta päivitykset ei kerää minkäänlaista huomiota. Pari hassua tykkäystä ja käytännössä ei yhtään kommentteja. Ne oikeasti Suomesta tulevat tykkääjät lienevät tasoa 2000-3000 jos edes sitä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että käännän kelkkani tuon otteluseurannan kanssa. Pitkään olin sitä mieltä, että matsista pitäisi keskustella ennakoineen ja seurantoineen tasan sen otteluketjun sisällä eikä missään geneerisessä otteluseurannassa. Tuota kollektiivista ulinaa tuomareista ja muuta paskaa seuratessa totean, että olin väärässä. En missään nimessä haluaisi lukea tuota tauhkaa otteluketjussa. Enpä oikeastaan misssään muussakaan ketjussa, mutta jos sen on pakko olla jossain, niin olkoot sitten tuolla samassa oksennuksessa kaikki kitinät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy