Juurikin näin. Juuri eilen ollaan siirrytty kellotaulun 11 alapuolelle. Mistähän itse asiassa ko. malli tulee. Minulla se on ainakin ihan selkäytimessä, ja jotenkin on helppo ajatella, että kevät on lännen puolella ja syksy idän, jos taas vertaa kompassiin.TOlin hetken, että mitä helvettiä toi sönköttää? Näinhän se kuuluu ajatella, eli vanhaa kunnon viisarikelloa painetaan väärään suuntaan. Tammikuu sijoittuu 12 ja 11 väliin, helmikuu taas 11 ja 10 väliin ja siitä sitten loogisesti maaliskuu 10 ja 9 väliin jne. Eiks ni?
Hä? Miksi ei tammikuuta 12 ja 1 väliin ja joulukuuta 11-12 väliin? Tammikuu kun on eka kuukausi ja joulukuu viimeinen. En tajua. Perkele.Olin hetken, että mitä helvettiä toi sönköttää? Näinhän se kuuluu ajatella, eli vanhaa kunnon viisarikelloa painetaan väärään suuntaan. Tammikuu sijoittuu 12 ja 11 väliin, helmikuu taas 11 ja 10 väliin ja siitä sitten loogisesti maaliskuu 10 ja 9 väliin jne. Eiks ni?
Aina välillä tulee sellainen olo, että en tajua vittuakaan, mistä puhutaan ja nyt iski sellainen.
Oliko spiidillä osuutta asiaan?Ehkä ihmisiä ei kiinnosta oma historia tai muukaan historia, ja siten elää päivä kerrallaan unohtaen kaiken muun. Selitin psykologille 15 vuotta menneestä elämästäni kuukauden tarkkuudella mitä on tapahtunut elämässäni ja se oli aivan hoomoilasena miten voit muistaa. Voi muistaa jos elämässä tapahtuu jotain, monella ei tapahdu mitään.
Oliko spiidillä osuutta asiaan?
Kiitos vastauksesta. Doublecheckasin vaan. T: Hoitava ylilääkäri.Minulta kysyi tuota eräs hoitava ylilääkäri, mutta kun totesin etten piriä käytä vaan olen vain rehellisesti kaksisuuntainen, niin se kelpasi vastaukseksi.
Kiitos vastauksesta. Doublecheckasin vaan. T: Hoitava ylilääkäri.
No nyt tässä ei ollut vittuilua. Hassuttelua aavistuksen.Aistin vittuilua. No, ei se mitään. Hassuttelua mahtuu maailmaan.
No nyt tässä ei ollut vittuilua. Hassuttelua aavistuksen.
Juurikin näin. Juuri eilen ollaan siirrytty kellotaulun 11 alapuolelle. Mistähän itse asiassa ko. malli tulee. Minulla se on ainakin ihan selkäytimessä, ja jotenkin on helppo ajatella, että kevät on lännen puolella ja syksy idän, jos taas vertaa kompassiin.
Näinhän se kuuluu ajatella, eli vanhaa kunnon viisarikelloa painetaan väärään suuntaan. Tammikuu sijoittuu 12 ja 11 väliin, helmikuu taas 11 ja 10 väliin ja siitä sitten loogisesti maaliskuu 10 ja 9 väliin jne. Eiks ni?
Poets of the fall on yllättävän hyvä bändi.
Mikä mättää?
Varmaan se, että rock is dead.
Minulle tuo esitystapa on ihan vieras. Miksi se vuosi etenee vastapäivään? Ehkä olen liian nuori tai vanha tai eripuolelta Suomea mutta en ole koskaan kuullutkaan moista.
Ja Haloo Helsinki pokkasi vuoden rock albumi Emman.Keekit ja Anatudet pokkaa pystejä, mutta rokki ei kuole koskaan!
Joo ihan uusi asia minullekin ja kuulostaa hölmöltä. Vastapäivään kiertäminen vie sen vähäisenkin logiikan mikä kuukausien sijoittamisessa kellotauluun voisi ehkä muuten olla. Kouluun menin 80-luvulla eikä tullut tuollainen keksintö kyllä siellä vastaan missään vaiheessa.
Joo ihan uusi asia minullekin ja kuulostaa hölmöltä. Vastapäivään kiertäminen vie sen vähäisenkin logiikan mikä kuukausien sijoittamisessa kellotauluun voisi ehkä muuten olla. Kouluun menin 80-luvulla eikä tullut tuollainen keksintö kyllä siellä vastaan missään vaiheessa.
Hajontaa tuntuu tosiaan olevan. Miten sinä asian ajattelet?