Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Nimimerkki @VilleLeino :a tuntuu Real Madridin kauden 2017-2018 kausiketjusta päätellen kiinnostavan kovasti Cristiano Ronaldon seksuaalinen suuntautuminen.
Minuakin kiinnostaisi, jos tästä olisi kuultavissa jotain normista poikkeavaa. Odotan innolla sitä päivää, kun joku oikeasti iso stara, erityisesti tunnetun joukkueurheilun suhteen, tulee kaapista ulos ammattiuransa aikana. Tapahtuipa tämä vapaaehtoisesti tai ei.Nimimerkki @VilleLeino :a tuntuu Real Madridin kauden 2017-2018 kausiketjusta päätellen kiinnostavan kovasti Cristiano Ronaldon seksuaalinen suuntautuminen.
Minuakin kiinnostaisi, jos tästä olisi kuultavissa jotain normista poikkeavaa. Odotan innolla sitä päivää, kun joku oikeasti iso stara, erityisesti tunnetun joukkueurheilun suhteen, tulee kaapista ulos ammattiuransa aikana. Tapahtuipa tämä vapaaehtoisesti tai ei.
Onhan noita muutamiaMinuakin kiinnostaisi, jos tästä olisi kuultavissa jotain normista poikkeavaa. Odotan innolla sitä päivää, kun joku oikeasti iso stara, erityisesti tunnetun joukkueurheilun suhteen, tulee kaapista ulos ammattiuransa aikana. Tapahtuipa tämä vapaaehtoisesti tai ei.
Tinni Korpela on avoimesti lesbo. Ai niin, mutta eihän tyttöjen urheilu ole mitään, vaikka siitä saa liksaakin.
Ei olekaan ja ei noita v*ttu kukaan tunne, paitsi Jason Collinsin olen joskus kuullut.
En tosiaan seuraa. Olen kyllä muutaman vuoden ajan ollut vähän ulapalla ihan Suomessa näkyvienkin lajien suhteen. Joskus sitä miettii, että miten sitä olikin niin paljon aikaa seurata urheilua esim. viitisen vuotta sitten.@sinikettu et siis seuraa rugbya, krikettiä, korista tai jenkkien tasolla fudista? Ei hätää, en minäkään. Noi oli ainoat etäisesti tutut. Olihan muutamia lätkänpelaajiakin joukossa, mutta yliopistotasolla.
Intternetti ei antanut mitään viitteitä tästä, sen sijaan tiesi kyllä kertoa että naimisissa Damphousse on ollut ja nimenomaan naisen kanssa.Muistelen että Stanley Cupin Canadiensissa 93 voittanut Vincent Damphousse olisi homo. Korjatkoon joku jos olen väärässä, koska satavarma en tästä ole.
Ok, ehkä se oli joku htt:n "fakta". Uskotaan tähän.Intternetti ei antanut mitään viitteitä tästä, sen sijaan tiesi kyllä kertoa että naimisissa Damphousse on ollut ja nimenomaan naisen kanssa.
Joo, ja eikai 90-luvulla ollut homoja muutenkaan. Nehän on ihan tämän vuosituhannen (-kymmenen?) juttu.Ok, ehkä se oli joku htt:n "fakta". Uskotaan tähän.
Ootteko te koskaan maistanut kasvissyöjien ruokaa? Ihan hirveetä skeidaa. Tänään söin tai no loput heitin roskiin kun niiden silmä vältti.
Olet Amsterdamissa ja söit vahingossa röökin, vainajan sekä hänen pakkauspaketin, 14 kiloa hasanderia pepanderin kautta ja Boeing 747:n eturenkaan.Joskus oon Subwaysta vahingossa tilannut wegepihvin kun oon ollut päivistä hieman sekaisin ja päivän subia enimmäkseen tilaan. Hitto se seuraavan päivän juttu on suht samalta näyttävä. Joo yrjö lensi.
1. Savonlinnassa on rakenteilla suuri silta.
2. Kyseisessä kaupungissa on varsin paljon hyvännäköisiä neitosia, joiden perseitä ja muitakin piirteitä katselee mielellään. Ensi kerralla kyllä salakuvaan muutaman ihan vaan omaksi ilokseni.
Viime yö oli taas Daespoon yö. Pitäisikö nämä virallistaa? Tähän tyyliin Guy Fawkesin yö – Wikipedia[/QUOTE