Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 703 949
  • 33 899

Pekkis

Jäsen
Poliisit-sarjassa tuli juuri jakso, jossa näytettiin kuvaa kesäisen Stadin paikallismatsin turvatoimista. Aika helvetillinen määrä poliiseja vaaditaan paapomaan näitä suomalaisen futiskulttuurin helmiä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Asia, joka avautui minulle.

Asun Stadissa ja työskentelen siellä. Vakituinen työ.

Jos onnistuu, muutan böndelle. Saa olla vaikka pätkä.

Stadista vähät, kun sydän on böndellä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Englantilainen, cambridgeläisen poikakuoron jäsen nuorukaisena, olisiko vanhempien perua siis yläluokkaista intelligentsiaa? Onhan näitä sattunut tapahtumaan.
Minä muuten pidän Händelin jutskista hyvin paljon.
Ainakin on ns oikeat koulut käynyt St Jonh's College, Cambridge... Händelin jutut on kieltämättä hyvää tavaraa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Poliisit-sarjassa tuli juuri jakso, jossa näytettiin kuvaa kesäisen Stadin paikallismatsin turvatoimista. Aika helvetillinen määrä poliiseja vaaditaan paapomaan näitä suomalaisen futiskulttuurin helmiä.
Tai sitten ei oikeasti tarvita, vaan Helsingin poliisi tuppaa ihan pikkuisen ylireagoimaan näissä kyseisissä tapahtumissa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
On kyllä loistava. Ja Annika Eklundia voisi nussia edestä ja takaa ympäri vuorokauden.
Loistava biisi kyllä. Kävin aikoinani treffeillä naisen kanssa, joka mainitsi olevansa Annika Eklundin kaveri. Lopputreffit mietinkin, millä tekosyyllä saisin Annikan yhteystiedot.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että Mentula on latinaa ja tarkoittaa, ei enempää eikä vähempää kuin miehen mulukkua. Kullia. Kyrpää. Kalua. Penaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui että Mentula on latinaa ja tarkoittaa, ei enempää eikä vähempää kuin miehen mulukkua. Kullia. Kyrpää. Kalua. Penaa.
Kikkeliä, paavoväyrystä, intohimonkuulaa, rakkaudenpaalua, lemmenvaltikkaa, mutta jos siitä roikkuu vielä heiluvissa siimoissa vekkuleita kakkapalleroiden houkutelemia pikkuisia kesäisiä kärpäsiä, niin se onkin jarkkoruutu?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen mökillä katsellut tässä parina iltana naisten jalkapallon EM-kisoja ja avautui, että näistä geimeistä puuttuu lähes tyystin miesten potkupallolle tyyppillinen filmaaminen ja muu näyttely.

Lisäksi avautui, että en ole telkkaria (ihan tv:stä laitteena) ns. livenä tainnut katsella sitten... ööö... vuoden takaisten miesten potkupallon EM-kisojen. Voi siinä välissä jotain pientä olla, mutta tuo nyt näin äkkiseltään tulee ensimmäisenä mieleen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen mökillä katsellut tässä parina iltana naisten jalkapallon EM-kisoja ja avautui, että näistä geimeistä puuttuu lähes tyystin miesten potkupallolle tyyppillinen filmaaminen ja muu näyttely.

Tästä oli puhetta parin vuoden takaisten MM-kisojen aikana. Tietenkin tytöt jossain vaiheessa keksivät mitä pitää tehdä menestyäkseen, mutta toistaiseksi kukaan ei vielä kuseta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui, että Shanghain valot on aivan täydellinen euroviisubiisi. Tavallaan harmi, että osui samoihin karsintoihin Lordin kanssa.

On hyvä biisi ja muuten samaa mieltä, mutta ehkei nyt ihan täydellinen euroviisubiisi tuon suomeksi laulamisen vuoksi. Ennemmin sanottakoon, että tavallaan onni, että Lordi tuli valituksi, vaikka oli tällainen "täydellinen" vaihtoehtokin mukana karsinnassa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Avautui, että Shanghain valot on aivan täydellinen euroviisubiisi. Tavallaan harmi, että osui samoihin karsintoihin Lordin kanssa.
Onneksi Lordi oli mukana samana vuonna, muuten meille olisi tullut zero points. Oikeasti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen kasvanut ihmisenä. Siinä missä olisin noin viisi vuotta sitten nauranut maanisesti Chester Benningtonin kuolemalle, nyt se saa minut jopa hieman surulliseksi. Siinä missä Suicide Silencen laulajan kuolema oli minusta joskus lähinnä positiivinen asia nykyään koen silloiset kommenttini asiam tiimoilta todella mauttomiksi. Olen oppinut ainakin empatiaa ja sitä että joku minulle täysin välinpitämätön muusikko, näyttelijä, kirjailija tms. roolissa oleva henkilö on joillekin äärettömän tärkeä. Haluan kunnioittaa heidän suruaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui, että Shanghain valot on aivan täydellinen euroviisubiisi. Tavallaan harmi, että osui samoihin karsintoihin Lordin kanssa.
Enpäs biisiä muistanut nimeltä mutta juu. On tässä teoriassa kaikki mitä menestyvä (voittava) euroviisubiisi vaatii, James Bond tunnaria, vähän puhaltimia ja yllättävänkin tarttuva kertsi useilla koukuilla jo ensikuuntelulta. Toisaalta tämä olisi hävinnyt Carolalle 0-6 ja muutenkaan tuskin olisi saatu mitenkään erottumaan massasta. Olisi tälläkin tosin tullut Suomelle sentään ensimmäinen jatkoonpääsy alkueristä mutta voittoa varten Suomi ikävä kyllä tarvitsi Lordin.

edit. Tuonne oli linkattu Anna Erikssonin biisi Oot voimani mun. Enpä olisi muistanut että jäi vuoden 2000 Suomen karsinnoissa hopealle ja kisoihin päätettiin lähettää näinkin ajaton ja huikea musiikkikappale:
Nina Åström - A Little Bit - Euroviisut 2000 - YouTube
Karsinnassa yleisöäänestyksen voitti muuten Nightwish biisillään Sleepwalker. Onneksi Suomen raati oli vahvasti musiikkitrendien hermolla ja tajusi olla valitsematta tuollaista hömppämölinäorkesteriakaan häpäisemään Suomen mainetta kisoihin. (Erikssonin virhe oli ilmeisesti laulaa suomeksi.)
linkit vielä rannalle jääneisiin:
Nightwish-Sleepwalker - YouTube
Anna Eriksson - Oot voimani mun (almostESC Finland 2000) - YouTube
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Täytin kuukausi takaperin 25 vuotta, ja vasta tällä viikolla olen alkanut pitämään kahvista. Oikeastaan ainut syy, miksi tuota litkua alkuviikosta join, oli paha kurkkukipu mihin lämmin juoma teki hyvää. Ja nyt se perkele maistuukin jo ihan hyvältä.

Tässä on koukkuja jo ihan tarpeeksi muutenkin, niin kofeiini olisi voinut pysyä kyllä pois listoilta. Huoh.

Eli asia joka avautui, niin se kahvikin näemmä voi maistua hyvältä. Kunhan sitä juo alkuun tarpeeksi, ja jää niin sanotusti koukkuun. Tulee mieleen olut teinivuosilta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä on koukkuja jo ihan tarpeeksi muutenkin, niin kofeiini olisi voinut pysyä kyllä pois listoilta. Huoh.

Eli asia joka avautui, niin se kahvikin näemmä voi maistua hyvältä. Kunhan sitä juo alkuun tarpeeksi, ja jää niin sanotusti koukkuun. Tulee mieleen olut teinivuosilta.

Oletko koukuttunut masturboimiseen? Tyhmä kysymys.

Minulle "avautui", että ihmiset oikein väkisellä etsivät vaikeuksia itselleen.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Avautui että Tellerillä on ihan helvetin miellyttävä (tai no ainakin itseäni miellyttävä) ääni katsoessani tätä videota Youtubesta. Kaverin ulkoisen habituksen perusteella olisin kuvitellut äänen täysin erilaiseksi.
 

axe

Jäsen
Aamulehden yleisönosastoviesti havahdutti tsekkaamaan asian, ja kyllä se niin vaan on, että vakuutusyhtiön lääkäri saa ihan lain suomalla oikeudella valehdella lääkärinlausuntoa antaessaan. Muutoin lääkärin pitää totta puhuman tuomioistuimille tai viranomaisille lausuntoja ja todistuksia antaessaan, mutta vakuutusasioissa saa rahaa vastaan puhua ihan höpöjä vakuutusyhtiön hyväksi oikein lakipykälän turvin. Hieno laki on kyllä tehty! Kukahan oikeusturvaoppinut tuonkin on päästänyt läpi ja kuinka paljon vakuutusyhtiöt on sille maksaneet?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lapsuudesta muistan, että 80-luvulla Olympiastadionilla kävi joku ikivanha jenkkihihhuli Billy Graham. Avautui, että se on edelleen hengissä - 98-vuotias.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös