@ernestipotsi okei, oli/on kepulainen. Ei Kepulainen.
@ernestipotsi okei, oli/on kepulainen. Ei Kepulainen.
Mistäs muuten tiedät kenestä puhuin? TanjaSaarelaVienonenKarpela taitaa olla sinulle pikkaisen vanha? Olen muuten siis taas melkein sukua julkkikselle, oli puolisen vuotta opiskelutoveri.En niistä ukkeleista osaa sanoa mutta kyllä mä ainakin Tanja VienonenKarpelaSaarelalle antaisin.
Joo, se on sallittua. Ellei jopa suotavaa.Hakko passutella. Pakko hassutella :)
Mistäs muuten tiedät kenestä puhuin? TanjaSaarelaVienonenKarpela taitaa olla sinulle pikkaisen vanha? Olen muuten siis taas melkein sukua julkkikselle, oli puolisen vuotta opiskelutoveri.
Toivottavasti ei, nimittäin aika limiiteillä mentäisiin sitten täälläkin... ja mistäs tiedät että jostain ukosta puhuin?On muuten kauheeta ikäsyrjintää tuommoinen, ei kai Tanjan seksielämä vallan tuossa iässä ole vielä hiipunut.
Toivottavasti ei, nimittäin aika limiiteillä mentäisiin sitten täälläkin... ja mistäs tiedät että jostain ukosta puhuin?
Ei tässä vängätä yhtään mitään, kunhan kiusoittelen. Nimeä en tiedä, mutta olihan komea mies. Kepua en silti äänestä.En mä tiedä kenestä puhuit mutta kerro ny oliko Tanja vai joku muu. Eihän sitä tiedä jos sieltä se toinenkin löytyy.
Tää on kyllä melkosen järjetön aihe ainakaan vängätä.
Suomesta löytyy yksi seksikäs Kepulainen.
Oli vähän outoa näin eurooppalaisena katsoa tuota.
Jos 27 vuotias naisopettaja harrastaa seksiä 17 vuotiaan oppilaansa kanssa joutuen pahimmassa tapauksessa törkeästä rikoksestaan 20 vuodeksi vankilaan, niin mikään USA:sta kantautuva uutinen ei minua enää hetkauta. Kerrassaan outo maa.
Sen verran kaksinaismoralistista on touhu rapakon takana, että mahtaisivatko edes julkaista Naamakirjassa Ylen kosteusvaurioartikkelin melko räväkkää kuvituskuvaa?
Ainakin minulle tuli tuota nopeasti vilkaistessa mieleen jotain ihan muuta kuin betoniseinän kosteusvaurio.
Tästä tuli mieleen jonkun kerran tv:stäkin nähty brittisarja the Young Ones ja siitä kohtaus jossa hamppuhippi oli hankkinut töitä poliisivoimista:Kotimainen hc-klassikko Kaaos Kytät On Natsisikoja - YouTube oli aikaansa edellä, eli ennustuksellinen.
Uutinen aiheeseen liittyen: Nyt saadaan kriminaalit aisoihin - tässä tulee poliisipossu
Sipilä ei ymmärrä rakentamisesta yhtään mitään. Tai vaihtoehtoisesti YLE leikkasi uutisensa tarkoituksenhakuisesti.
Rakentamisessa -projektinjohto mukaan lukien - on ehdottomasti parantamisen varaa, siitä ei ole epäilystäkään.Veikkaan jälkimmäistä :D mutta saman uutisen perusteella olisi ilmeisesti myös projektinhallinnasta pikkuisen petrattavaa suomenmaalla.
Lainaan nyt itseäni Stadikan kohdalla. Ei eipäilystäkään ettei virheitä olisi tehty, mutta 70v rakennus jonka rakenteesta ei ole ajantasaista, edes 2d, puhumattakaan 3D mallista tietoa? Tietenkin yllätyksiä tulee, sitähän ei kukaan kiistä? Siellä on maanalaiset rakenteet toki keilattu ennen tarjouspyyntöjä, mutta aina tuollaisissa, varsikin suojelluissa, kohteissa tulee. Näihin olisi jo alkuperäisissä pyynnöistä pitänyt varautua, ehkä onkin. Nyt laittavat urakoitsijat ja suunnittelijat ahtaalle. Sitä kaupungit tekevät. Tervetuloa homekouluihin, halvalla kun saa. Hinta määrää.Rakentamisessa -projektinjohto mukaan lukien - on ehdottomasti parantamisen varaa, siitä ei ole epäilystäkään.