Tää on kyllä aika jäätävä fakta.Tiedossa on ollut että Bundesliiga ei ole sieltä tasaisimmasta päästä sarjoja, mutta se oli hieman yllättävä fakta, että Bayern johtaisi sarjaa vaikka kaikki sen omaa maalia kohti tulleet kudit olisivat menneet maaliin. Eli avautui, että maailman paras veskari on yhtä turha osa kokonaisuutta kuin Indiana Jones Raiders of the Lost Arkissa.
Tiedossa on ollut että Bundesliiga ei ole sieltä tasaisimmasta päästä sarjoja, mutta se oli hieman yllättävä fakta, että Bayern johtaisi sarjaa vaikka kaikki sen omaa maalia kohti tulleet kudit olisivat menneet maaliin. Eli avautui, että maailman paras veskari on yhtä turha osa kokonaisuutta kuin Indiana Jones Raiders of the Lost Arkissa.
Tää on kyllä aika jäätävä fakta.
Tiedossa on ollut että Bundesliiga ei ole sieltä tasaisimmasta päästä sarjoja, mutta se oli hieman yllättävä fakta, että Bayern johtaisi sarjaa vaikka kaikki sen omaa maalia kohti tulleet kudit olisivat menneet maaliin. Eli avautui, että maailman paras veskari on yhtä turha osa kokonaisuutta kuin Indiana Jones Raiders of the Lost Arkissa.
Oliko lähdettä tälle tiedolle olemassa?
Bayern johtaisi sarjaa vaikka kaikki sen omaa maalia kohti tulleet kudit olisivat menneet maaliin.
DEL-liigassa sentään kuuden viimeisen vuoden mestarina 3 eri seuraa. Ei siis kauaakaan kun nahkapöksyt vaihtavat potkupallon tuijottamisen kiekkoon.
En tiedä voiko sanoa että ovat vaihtaneet jo, mutta kyllähän tuolla sakulan kendoliigassakin katsomoissa on enemmän tunkua kuin vaikkapa meidän kotoisessa Liigassa.
Tissit mainittu.Avautui myös se, että onneksi näitä somekanavia ei ollut kun olin itse nuori. Ties mitä tyhmää olisi tullut jaettua.
Avautui, että jos olisin Sami Hedbergin yhtiön tilintarkastaja, saattaisin seuraavaa tilinpäätöstä tarkastaessani riskiperusteisesti vilkaista, mitä kaikkea on kirjattu "polttoainekuluihin": Sami Hedberg jättikiertueensa kuluista: "Pelkästään bensat tulee maksaa 80-90 tonnia" - Viihde - Ilta-Sanomat
Tartutaan tähän vielä. Mä en myöskään ymmärrä sitä että älypuhelimella otetaan alastonkuva ja vieläpä lähetetään whatsappilla eteenpäin. Jonkun whatsapp-kuvan laittaa kiertoon ihan muutamissa sekunneissa. Tai sitten ne whatsapp-kuvat löytyvät ikävästi sieltä galleriasta muiden kuvien seasta, jos sattuu vaikkapa etsimään jotain aivan muuta kuvaa. Samaa sarjaa ihan vain oman älypuhelimen muistiin tallennetut kuvat. Sieltä ne tallentuvat pilvipalveluun, ja hups joku hakkeroituu sinne. Sitten on julkkisnaisten salaiset ja yksityiset alastonkuvat yleisessä jaossa. Ja syytetään tietenkin pilvipalvelun ylläpitäjää. Ottakaa ne alastonkuvat perinteisellä digikameralla, niin on edes vähän vaikeampaa jonkun ulkopuolisen käydä niihin käsiksi.Samaa mieltä kyllä oon itsekin. Ois muuten aika noloa settiä voinut tulla ilmi jos ois kaikki Periscopet ollut käytössä. Mutta yksi juttu mikä on kanssa noussut "ilmiöksi" on naispuolisille kikkelikuvien lähettely. (Perussuomalaisilta kansanedustajilta voi tästäkin kysyä enempi).
@erku on narrifani, vaikka mielestäni on sen aikaisemmin kiistänytkin. Selittää kummasti tuota Liigaan kohdistuvaa lässytystä.
Joo. Mä joskus jopa uskon mitä ihmiset puhuu (tässä tapauksessa kirjoittaa) niin en kokenut tarpeelliseksi kyseenalaistaa sitä.Ja tämä avautui sinulle vasta nyt?
Joo. Mä joskus jopa uskon mitä ihmiset puhuu (tässä tapauksessa kirjoittaa) niin en kokenut tarpeelliseksi kyseenalaistaa sitä.