Minulla on miltei 80-vuotta vanha pikkuserkku. Itsellä ikää se 23 niin vähän hankala tajuta tätä.
Vittu. Sovitaan näin.80 vuotta, ei 80-vuotta. Toivottavasti tämä avautuu sinulle nyt.
80 vuotta, ei 80-vuotta. Toivottavasti tämä avautuu sinulle nyt.
Avautui, että termi "hiekkaa vaginassa" on suunnattu juuri kaltaistesi ihmisiä varten.
Ja minulle avautui, että sanonta kalikasta ja koirasta on hauska. Seuraavaksi avautuu jääkaappi, jossa minulla on 1-tölkki maitoa ja neljätölkkiä hyvää olutta.
Heh...kalahtiko kalikka?
Avautui, että termi "hiekkaa vaginassa" on suunnattu juuri kaltaistesi ihmisiä varten.
Pilkunnussioiden palsta tullut tästä, tai liekö ollut aina.
Pilkunnussioiden palsta tullut tästä, tai liekö ollut aina.
Se kirjoitetaan muuten muotoon "Pilkunnussijoiden"...Pilkunnussioiden palsta tullut tästä, tai liekö ollut aina.
Pitäisikö tuossa lukea pelkästään "vakavampaa" vai kenties "yhtä vakavaa"? Urheilussakin voi olla hankalaa, kun sääntöjen noudattamista joutuu käytännössä tulkitsemaan.Ymmärtääkseni tämä on kierrätyskeskus, jossa kirjoittaminen ja lukeminen ei pidä olla yhtä vakavampaa kuin muualla. Kieliopissa ei ole kysymys pilkunnussinnasta, vaan säännöistä, aivan kuten esimerkiksi urheilussa.
Pitäisikö tuossa lukea pelkästään "vakavampaa" vai kenties "yhtä vakavaa"? Urheilussakin voi olla hankalaa, kun sääntöjen noudattamista joutuu käytännössä tulkitsemaan.
Vittu - avautui juuri, että kannatti tänäänkin herätä!!!Ensinnäkin olen pahoillani. Synnytin loppukesästä potrat kaksoset ja olen ollut isyyslomalla. Nyt tämä god forsaken foorumi saa kuitenkin palata karuun arkeen.
...
Vittu - avautui juuri, että kannatti tänäänkin herätä!!!
Nimittäin, luulin ilmeisen virheellisesti aina tähän päivään asti, että vain naiset synnyttävät, mutta yo. lainauksesta selviää, ettei se ihan noin olkekaan - ja vielä kaksoset!!!
Avautui, että jos olisin Sami Hedbergin yhtiön tilintarkastaja, saattaisin seuraavaa tilinpäätöstä tarkastaessani riskiperusteisesti vilkaista, mitä kaikkea on kirjattu "polttoainekuluihin": Sami Hedberg jättikiertueensa kuluista: "Pelkästään bensat tulee maksaa 80-90 tonnia" - Viihde - Ilta-Sanomat
Avautui että olen vaarallinen ihminen tilastollisesti. Olen pienituloinen nuori mies jolla ei ole korkeaa koulutustasoa. Lisäksi käytän melko paljon päihteitä ja minulla on mielenterveyden kanssa ongelmia. Kannattaa varoa jos törmäätte minuun.