Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 879 939
  • 34 587

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on miltei 80-vuotta vanha pikkuserkku. Itsellä ikää se 23 niin vähän hankala tajuta tätä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Avautui, että termi "hiekkaa vaginassa" on suunnattu juuri kaltaistesi ihmisiä varten.

Ei kaltaistesi ihmisiä vaan kaltaisiasi ihmisiä, nää on pikku asioita mutta erittäin tärkeitä.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Pilkunnussioiden palsta tullut tästä, tai liekö ollut aina.

Onko sulla hiekkaa vaginassa? Ymmärtääkseni tämä on kierrätyskeskus, jossa kirjoittaminen ja lukeminen ei pidä olla yhtä vakavampaa kuin muualla. Kieliopissa ei ole kysymys pilkunnussinnasta, vaan säännöistä, aivan kuten esimerkiksi urheilussa.

Ai mikä avautui? No se, että pitänee jättää tämä ketju rauhaan ennen kuin (tähän väliin ei kuulu kirjoittaa pilkkua) tulee penaltti.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Pilkunnussioiden palsta tullut tästä, tai liekö ollut aina.

Pilkunnussinta on pienipippelisten miesten hommaa, kielioppi taasen äärimmäisen tärkeää. Ei tämä nyt niin vakavaa ole.

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
AC/DC:n Big Balls-kappaleen kaksoismerkitys aukesi. Eipä sitä tuolloin aikoinaan 12-vuotiaana englantia osannut niin hyvin, niin ymmärsi lähinnä kertsin.

Ymmärtääkseni tämä on kierrätyskeskus, jossa kirjoittaminen ja lukeminen ei pidä olla yhtä vakavampaa kuin muualla. Kieliopissa ei ole kysymys pilkunnussinnasta, vaan säännöistä, aivan kuten esimerkiksi urheilussa.
Pitäisikö tuossa lukea pelkästään "vakavampaa" vai kenties "yhtä vakavaa"? Urheilussakin voi olla hankalaa, kun sääntöjen noudattamista joutuu käytännössä tulkitsemaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Netistä löysin yli kymmenen vuoden takaisen tyttökaverin kuvan. Mitä hittoa. Se on laihtunut tosi paljon ja muutenkin näyttää joltain missiltä tai mallilta. Silloin kait se oli hirveä amatsoni. Siis tuollainenko meitsin tattia on lutkutellut. Huh. Joku juttu sillä kyllä oli kurkussa kun heti alkoi aina kakomaan. Löytyisköhän joltain vanhalta cd:ltä jotain alastonkuvia.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Avautui, että 6.11, joka on Suomessakin liputuspäivä (ruotsalaisuuden päivä) on alun perin Kustaa II Aadolfin kuolinpäivä Lützenissä 1632.

Toinen asia, joka avautui Kustaa II Aadolfista, niin hänen kuolemansa yksityiskohdat ovat varsin karmeat ja huomattavasti inhottavammat, kuin mitä Topelius aikanaan kansalle kirjaili. Ei toki yllättävää sinällään. Mä luulin aiemmin, että kuninkaan viime hetkistä ei ole hirvesti sen tarkempaa tietoa - pikemminkin pelkkää huhupuhetta - mutta tässä olinkin väärässä, juuri luin kattavan kertomuksen Peter Englundin "Suuren sodan vuodet"-teoksesta.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ensinnäkin olen pahoillani. Synnytin loppukesästä potrat kaksoset ja olen ollut isyyslomalla. Nyt tämä god forsaken foorumi saa kuitenkin palata karuun arkeen.
...
Vittu - avautui juuri, että kannatti tänäänkin herätä!!!
Nimittäin, luulin ilmeisen virheellisesti aina tähän päivään asti, että vain naiset synnyttävät, mutta yo. lainauksesta selviää, ettei se ihan noin olkekaan - ja vielä kaksoset!!! Siinä on kyllä minunkin mielestäni iskälle hyvä syy pitää vähän vapaata melkein mistä tahansa...

PS. Onnea minun(-kin) puolestani koko perheelle - mitenkähän lienevät varpajaiset menneet äipältä... liikaa viinaa, sikareja ja ????

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu - avautui juuri, että kannatti tänäänkin herätä!!!
Nimittäin, luulin ilmeisen virheellisesti aina tähän päivään asti, että vain naiset synnyttävät, mutta yo. lainauksesta selviää, ettei se ihan noin olkekaan - ja vielä kaksoset!!!

En ole koskaan lähtenyt elokuvateatterista kesken näytöksen pois, mutta muistaakseni tuossa kohtaa oli aika lähellä.

Junior (1994) - IMDb

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui, että jos olisin Sami Hedbergin yhtiön tilintarkastaja, saattaisin seuraavaa tilinpäätöstä tarkastaessani riskiperusteisesti vilkaista, mitä kaikkea on kirjattu "polttoainekuluihin": Sami Hedberg jättikiertueensa kuluista: "Pelkästään bensat tulee maksaa 80-90 tonnia" - Viihde - Ilta-Sanomat

Samppahan tuo vaan valoa paskaiseen Suomeen ajamalla 60 litraa sadalla kuluttavaa, aivan upeaa jjenkkirautaa. Kyllä siinä ovat tuulipuvuissa ujeltajat ihmeissään. Heh-heh. Täällä Aarne Tanninen, Washington.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui että olen vaarallinen ihminen tilastollisesti. Olen pienituloinen nuori mies jolla ei ole korkeaa koulutustasoa. Lisäksi käytän melko paljon päihteitä ja minulla on mielenterveyden kanssa ongelmia. Kannattaa varoa jos törmäätte minuun.

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Avautui että olen vaarallinen ihminen tilastollisesti. Olen pienituloinen nuori mies jolla ei ole korkeaa koulutustasoa. Lisäksi käytän melko paljon päihteitä ja minulla on mielenterveyden kanssa ongelmia. Kannattaa varoa jos törmäätte minuun.

Saadaanko tuntomerkkejä ja vähän suuntaa missä päin maailmaa liikut?

Avautui, että maailma on iso paikka ja täten kiima käydä reissaamassa kasvoi entisestään. Ihan vain perusjuttuja, tarkistin kuinka Suomen pääkaupunkiseutu vertautuu Los Angelesin rinnalla. Aika pieni mesta tämä pks, vaikka tuntuu ihan isohkolta - ainakin näin maalaispojan silmin. Australiassa tuli käytyä ja yksi isoimmista, mitä jäi mieleen, niin hiton iso paikka sekin. Sydneyssa oltiin, käytiin dösällä Newcastlessa. Isoja kaupunkialueita, pitkiä matkoja, mutta kun vertaa koko maahan/maanosaan, niin ei oo taas mitään järkeä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy