Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 461
  • 34 076

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulle avautui, etten ole kuullut kenenkään mainitun laulajan musiikkia tai ääntä. Nämä ovat varmaan jotain suosittujakin artisteja?

Onneksi joulu on vain kerran vuodessa, mutta Johannaa kuunnellaan silloin. Löytyy amerikkalaisesta videoiden toistopalvelusta. Tulee kysymään lähempänä uudelleen, jos et itse löydä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuten Runkin Kari tuossa uumoili, puhuin siis toteutuneista merkeistä enkä pelijakaumista. Tuo havaintoaineistoni käsittää otteluiden tulokset, joissa jakauma on mielestäni hieman yllättävä.

Tämän ymmärsin nopealla vilkaisulla väärin. Mutta silti en pidä tuota kovin yllättävänä. Kotietu on merkittävä, mutta ei se kaikkea ratkaise. Se on olemassa ihan kaikkialla, mutta erot voivat olla yllättävänkin pieniä.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stockmannilla on joku mainos/tuotekampanja menossa, en edes tiedä mitä myyvät. Eli kyseessä Brooklynn.
Avautui että aina kun näen tuon mainoksen tulee mieleen eräs näyttelijä, Ashlynn Brooke.
(K-18 jos nyt joku kuuklaa)
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.

Kyllä sitä ihminen aina syömättä hengissä pysyy, mutta juominen, se se vasta on tärkeää!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.
Samalla tavalla nykyinen tissiposkikansa ei pysy hengissä syömättä edes työpäivänsä verran, kuulun samaan porukkaan ja tykkään syödä lounaan puoliltapäivin joka päivä vaikka varmaan vettä litkimällä pysyisi tolpillaan useamman päivän normaalista työviikosta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Riippuu työstä. Jossain fyysisemmässä hommassa voisi se stoppi tulla nopeammin vastaan, mutta jossain toisissa töissä voisi näennäisen tehokkaasti toimia ainakin ensimmäisen viikon, miksei myös toisenkin, jos juo muutakin kuin vettä. Niillä maailman parhailla saksalaisillahan oli aikoinaan laskelmat siitä, että kuinka pienellä ravinnolla jaksaa työjuuhta ojaa kaivaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Motörheadin Ace of Spades levy on ihan saatanan kovaa matskua.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Jollekin tämä on saattanut jo avautua, mutta tulipahan selväksi että J. Hiitelä on sysipaska toimittaja. Aikaisemmin olen häntä puolustellut ja muistutellut kriitikoita siitä, että kyllähän Hiitelällä on niitä hyviäkin juttuja. Hyvien juttujen määrä kuitenkin vain tippuu tippumistaan ja tilalle tulee ininää, jeesustelua ja ylitulkittuja, vääntämällä väännettyjä tarinoita. Ihme skeidaa, "pakkaa veitsesi ja häivy".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Motörheadin Ace of Spades levy on ihan saatanan kovaa matskua.
Jep. Tiukka levy ihan sen nimikkobiisin ulkopuolelta, vaikka eihän kukaan mitään muuta tiedä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Turussa Katariinanlaakson lähiössä vesijohtovesi tai joku muu vastaava alueella vaikuttava tekijä aiheuttaa impotenssia.

Useammassa kuin yhdessä osoitteessa?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Motörheadin Ace of Spades levy on ihan saatanan kovaa matskua.

Parempi huomata myöhään kuin ei milloinkaan. Mutta jos kerran vasta nyt asia avautui, niin mitäköhän olet viimeiset 35 vuotta mahtanut kuunnella?
 

Wolves

Jäsen
Osaa suomalaisista ei pitäisi päästää ulos maasta....edes rahalla.

Iltasanomat kirjoitti:
”Asiakas valitti viikon Kreikan matkan jälkeen, ettei hänelle oltu kerrottu myyntihetkellä, että kohteessa olisi niin paljon kreikkalaisia. Kohteena oli Kreetan Platanias.”
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samalla tavalla nykyinen tissiposkikansa ei pysy hengissä syömättä edes työpäivänsä verran, kuulun samaan porukkaan ja tykkään syödä lounaan puoliltapäivin joka päivä vaikka varmaan vettä litkimällä pysyisi tolpillaan useamman päivän normaalista työviikosta.
Minäkin kuulun tähän samaan ryhmään. Joskus jopa työpäivän ensimmäinen 3,5 - 4 tunnin pätkä ilman ruokaa tekee tiukkaa. Sensijaan lounaan jälkeisen 3,5 - 4 tunnin osuuden jaksaa hyvin. Enkä tee edes fyysisesti raskasta työtä. Kyllä käy kateeksi entisajan suomalaista sisua, kun tehtiin puusta itse sukset ja hiihdettiin 50 km kouluun kesät talvet. Ja työpäivä oli 12 tunnin mittainen ja luonnollisesti jaksettiin painaa ilman ruokaa tuon verran.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Samalla tavalla nykyinen tissiposkikansa ei pysy hengissä syömättä edes työpäivänsä verran, kuulun samaan porukkaan ja tykkään syödä lounaan puoliltapäivin joka päivä vaikka varmaan vettä litkimällä pysyisi tolpillaan useamman päivän normaalista työviikosta.

Meillä työkaveri jäi saikulle, kun ei verikokeiden takia saanut syödä aamupalaa. Itse en töissä syö ollenkaan. Menee tehokasta työaikaa hukkaan ja toiseksi väsyttää ruokailun jälkeen. Aamupalan nautin työvuoron jälkeen noin klo.15.00.
 

Nick Neim

Jäsen
Mä ennen vanhasta tottumuksesta söin töissä aina lämpimän ruoan, mutta nykyään menee työpäivä komeasti ruisleivällä, joskus parilla. Pärjää ihan yhtä hyvin, ja se ruokailun jälkeinen "lepotarve" / väsymys loistaa poissaolollaan. Suosittelen kokeilemaan, ainakin mulle huomattavasti toimivampi tämä uusi kokeilu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.

Erätauot on aivan liian pitkiä, jos joskus erehtyy peliin selvinpäin. Syöminen katkaisee sen tylsyyden niin kuin lentokoneessa. Ei se siitä ole kiinni, että ei pysyisi hengissä.

Työpaikoilla taas työnantajan pitäisi järjestää nukkumistilat lounaan jälkeen. Nyt nuokutaan palavereissa tai pukuhuoneissa tai jätetään kokonaan syömättä varsinkin maanantaisin. Tilanne olisi helposti ratkaistavissa, mutta kun ei niin ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei maanantaina useinkaan oo syöntikunnossa, kun kokokeho on edellispäivinä tottunut enemmän nestemäiseen aineeseen. Työnantaja vois tulla vähän vastaan ja tarjota maanantaisin etenkin aamuvuorolaisille loiventavia.

Mitä tulee nukkumistiloihin niin kävin tossa yliopistolla ja siellä tosiaan on lepotiloja opiskelijoille. Muistan omat opiskeluaikani kun niitä ei ollut ja vituiksihan kaikki meni. Eräskin sanoi, että pitäs olla lepotilat, mutta sai osakseen naurut. Se on edelläkävijän osa se.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
On avautunut, että nykyiset nuoret aikuiset ovat aivan vitun pummia jengiä. Olin 20 vuotta tupakoimatta ja aloitin käryttelyn vajaa vuosi sitten uudeleen kun laitoin korkin kiinni (addikti). Nyt kun käyn kahvilla tai katsomassa baarissa livekeikkaa niin vähintään illan aikana noin kymmenen tyyppiä tulee pummaamaan röökiä. Mitä vittua? Jopa kadulla tuntemattomat pummivat savuja jos näkevät mun polttavan. Olen tällä hetkellä työtön mutta hyväsydäminen kun olen niin kyllä mä tarjoan vaikka askissa olisi vain pari röökiä. Tässä samalla avautui, että olen liian kiltti kun avustan pummeja. Sitten saa taas viedä pulloja kauppaan, että saa itse askin pölliä. No, polttelen niin, että toppa kestää noin kolme päivää mutta kaupungille kun lähden niin se on aski per ilta. Lopettakaa se kerjääminen kun olen niin viitun heikko yksilö ja tarjoan aina.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minulle on avautunut todella maikkarin alamäki monella tapaa, kun lähetyksiä seuraa. MM-kisojen studioiden puute on pientä sen rinnalla, että sääkartat eivät toimi, HaajasAntti on laitettu radionovalle pyörittämään novan eurodanceturnereita ja Mervi Kallio delegoitu aamulähetyksiin juontamaan politiikkaa mukamas erittäin tilannetajuisen oloisena. Kyllä on naurussa pidättelemistä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minulle on avautunut todella maikkarin alamäki monella tapaa, kun lähetyksiä seuraa. MM-kisojen studioiden puute on pientä sen rinnalla, että sääkartat eivät toimi, HaajasAntti on laitettu radionovalle pyörittämään novan eurodanceturnereita ja Mervi Kallio delegoitu aamulähetyksiin juontamaan politiikkaa mukamas erittäin tilannetajuisen oloisena. Kyllä on naurussa pidättelemistä.
Jep, ja Mika vitun Saukkonen toimii Kädettömien Kokkien äänenä. Ei hyvältä näytä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten jokseenkin rasittavaa tuo röökin pummaaminen. Tuntuu kyllä, että se on yleistynyt huomattavasti jo sillä 10 vuoden ajanjaksolla mitä olen itse polttanut. Olen myös vähän liian kiltti tuossa asiassa, jos nyt ei ihan viimeinen rööki ole askissa niin annan ellei kysyjä ole erityisen töykeä ja/tai 15-kesäinen mopojonne. Ihmetyttää kyllä, miten porukalla voi olla röökit koko ajan loppu vai eikö niitä osteta ollenkaan ja tarve tyydytetään ohikulkijoilta pummaamalla? Olen toki itsekin pari kertaa tuntemattomalta pumminut, mutta pääosin tuo on ollut humalassa keskellä yötä ja ongelma on ollut se, ettei lähistöltä saa ostettua röökiä. Aika iso kynnys lähteä tuntemattomilta kyselemään noin muuten.

Mieleenpainuvin pummaus oli parisen vuotta sitten, kun arviolta 10-vuotias poika tuli vielä nuoremman kaverinsa kanssa rautatieaseman edessä tokaisemaan "anna vittu rööki". Pyysin palaamaan asiaan kymmenen vuoden päästä. Niin, ja alkukesästä meinasi palaa käämit täysin erään parikymppisen mustalaisneidon kanssa, joka tuli kaverinsa kanssa vaatimaan tupakkaa. En oikein tykännyt äänensävystä, joten päätin olla antamatta ja siitähän se meteli syntyi. Minä olin kuulemma homo ja äitini huora jne, akka vielä päätti sanaharkan suht napakalla potkulla sääreen. Toivotin molemmat helvettiin, ja poistuin takavasemmalle fantasioimaan vaihtoehtoistodellisuudesta, jossa tirvaisin akkaa päin näköä. Varmaan kannattaisi noissa tilanteissa vain antaa se rööki ja välttää konfliktitilanne, mutta kun en halua palkita kusipäistä käytöstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös