Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.
Kyllä sitä ihminen aina syömättä hengissä pysyy, mutta juominen, se se vasta on tärkeää!
Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.
Samalla tavalla nykyinen tissiposkikansa ei pysy hengissä syömättä edes työpäivänsä verran, kuulun samaan porukkaan ja tykkään syödä lounaan puoliltapäivin joka päivä vaikka varmaan vettä litkimällä pysyisi tolpillaan useamman päivän normaalista työviikosta.Iso osa ihmisistä ei pysy syömättä hengissä jääkiekko-ottelun kestämää aikaa, eli noin kahta ja puolta tuntia.
Jep. Tiukka levy ihan sen nimikkobiisin ulkopuolelta, vaikka eihän kukaan mitään muuta tiedä.Motörheadin Ace of Spades levy on ihan saatanan kovaa matskua.
Turussa Katariinanlaakson lähiössä vesijohtovesi tai joku muu vastaava alueella vaikuttava tekijä aiheuttaa impotenssia.
Motörheadin Ace of Spades levy on ihan saatanan kovaa matskua.
Iltasanomat kirjoitti:”Asiakas valitti viikon Kreikan matkan jälkeen, ettei hänelle oltu kerrottu myyntihetkellä, että kohteessa olisi niin paljon kreikkalaisia. Kohteena oli Kreetan Platanias.”
Minäkin kuulun tähän samaan ryhmään. Joskus jopa työpäivän ensimmäinen 3,5 - 4 tunnin pätkä ilman ruokaa tekee tiukkaa. Sensijaan lounaan jälkeisen 3,5 - 4 tunnin osuuden jaksaa hyvin. Enkä tee edes fyysisesti raskasta työtä. Kyllä käy kateeksi entisajan suomalaista sisua, kun tehtiin puusta itse sukset ja hiihdettiin 50 km kouluun kesät talvet. Ja työpäivä oli 12 tunnin mittainen ja luonnollisesti jaksettiin painaa ilman ruokaa tuon verran.Samalla tavalla nykyinen tissiposkikansa ei pysy hengissä syömättä edes työpäivänsä verran, kuulun samaan porukkaan ja tykkään syödä lounaan puoliltapäivin joka päivä vaikka varmaan vettä litkimällä pysyisi tolpillaan useamman päivän normaalista työviikosta.
Samalla tavalla nykyinen tissiposkikansa ei pysy hengissä syömättä edes työpäivänsä verran, kuulun samaan porukkaan ja tykkään syödä lounaan puoliltapäivin joka päivä vaikka varmaan vettä litkimällä pysyisi tolpillaan useamman päivän normaalista työviikosta.
Jep, ja Mika vitun Saukkonen toimii Kädettömien Kokkien äänenä. Ei hyvältä näytä.Minulle on avautunut todella maikkarin alamäki monella tapaa, kun lähetyksiä seuraa. MM-kisojen studioiden puute on pientä sen rinnalla, että sääkartat eivät toimi, HaajasAntti on laitettu radionovalle pyörittämään novan eurodanceturnereita ja Mervi Kallio delegoitu aamulähetyksiin juontamaan politiikkaa mukamas erittäin tilannetajuisen oloisena. Kyllä on naurussa pidättelemistä.
Tupakointi on muuten melkoisen varmasti katoavaa kansanperinnettä.
Itse poltan lähestulkoon aina kun se korkki aukeaa viikonloppuisin. Minulta kaverit ovat pummineet monta kertaa tupakkaa, mutta en muista kovinkaan montaa tapausta jossa tuntemattomat olisivat pyytäneet röökiä. Oli minulla vähän aikaa sitten kolmen viikonlopun kokeilujakso jolloin ryyppäsin ilman että hain sitä omaa tupakka-askia. Sinä aikana tuli kyllä pummittua muilta tupakkaa, mutta känni-illan yhteissaldona max. 5 tupakkaa lienee parempi kuin se kokonainen aski. Ymmärtäisin jos pelkästään mainitsemillasi baarin livekeikoilla tultaisiin pummimaan tupakkaa kun monesti se alkoholi laukaisee sen tupakanhimon sellaisissa jotka eivät vakituisesti polta. Tästähän oli faktoja kirjoitettuna jollain lääkärisivullakin. Sensijaan jos selvinpäin tullaan pummimaan kahvilassa tai kadulla tupakkaa niin luulisi että kyseiset henkilöt olisivat osanneet pitää sen oman tupakkatilanteensa ajantasalla...On avautunut, että nykyiset nuoret aikuiset ovat aivan vitun pummia jengiä. Olin 20 vuotta tupakoimatta ja aloitin käryttelyn vajaa vuosi sitten uudeleen kun laitoin korkin kiinni (addikti). Nyt kun käyn kahvilla tai katsomassa baarissa livekeikkaa niin vähintään illan aikana noin kymmenen tyyppiä tulee pummaamaan röökiä. Mitä vittua? Jopa kadulla tuntemattomat pummivat savuja jos näkevät mun polttavan.