Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 981
  • 34 075

scholl

Jäsen
-Mercury- kirjoitti:
Mitenkähän se nyt tähän liittyy. Nelonen "tarjoaa" Canalin pelin omalla uudella kanavallaan (win-win). Halpaa huvia lähettää sama peli, kuin tehdä toisesta pelistä vastaava lähetys.

Mielestäni tuossa ei ole mitään win-winiä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni viime talvena tuli playoff-vaiheessa muistaakseni välierissä samanaikaisesti eri peli Neloselta ja eri peli C+:lta. Nyt jos Nelosella on ohjelmakartassa jotain tärkeämpää ja halutaan laittaa Nelosen uudelle kanavalle niin onhan se imagollisesti katastrofaalinen asia, että profiloidaan kanava halvaksi kopioksi. Kyllä heidän pitäisi näyttää ehdottomasti joku toinen peli.

Win-tilanne tuo on ainoastaan niille, joilla on digiboksi, mutta jotka ovat niin pihejä, etteivät tilaa C+:aa. Muille siinä ei ole mitään lisäarvoa. Pikemminkin päinvastoin. C+-tilaajia vituttaa koko touhu.

Kokonaisinvestoinneissa se ei olisi mikään iso juttu. Tässä vain nyt ajatellaan, että suomalaisille kelpaa mikä hyvänsä. Kansaa aliarvioidaan.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Win-tilanne tuo on ainoastaan niille, joilla on digiboksi, mutta jotka ovat niin pihejä, etteivät tilaa C+:aa. Muille siinä ei ole mitään lisäarvoa. Pikemminkin päinvastoin. C+-tilaajia vituttaa koko touhu.

C+ tilaajana eivät JIMit kiinnosta. Mutta unohdat nyt sen että C+ asiakkaita on kovin vähän Suomessa. Suuret massat ovat noita pihejä. Nyt JIM:lle saadaan "ilmaiseksi" katsojia ex-Hockey Night fanien joukosta. Uuden kanavan ongelmanahan on aina saada yleisö sitä seuraamaan.
 

scholl

Jäsen
On vähän kyseenalaista, että kannattaako kanavaa lanseerata pelkästään toisen luokan kansalaisille. Voisi JIM C+ tilaajiakin kiinnostaa, jos sisältö olisi kiinnostava. Enkä usko hockeynight-porukankaan olevan niin uunoja, etteivät hiffaa, että sama peli tulee C+:lta ja he näkevät sen ikäänkuin armopalana.

Uuden kanavan tulevaisuus ei ole voi olla hyvä, jos lähetään hakemaan katsojakuntaa vain heistä, jotka jäivät muilta yli.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Uuden kanavan tulevaisuus ei ole voi olla hyvä, jos lähetään hakemaan katsojakuntaa vain heistä, jotka jäivät muilta yli.

No eihän kanavien määrän lisääminen paranna ohjelma tarjontaa. Se selviää nopeasti kun tutkii vaikkapa MTV3:n MAX kanavan ohjelmakaaviota. Formuloita lukuunottamatta pelkkää kuraa. Discoveryltä ja vastavilta näkee jo samat jutut laadukkaampina.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuka profiloituu vain yhden kanavan katsojaksi? Ettekö osaa käyttää kaukosäädintä?
 

scholl

Jäsen
JV kirjoitti:
Se selviää nopeasti kun tutkii vaikkapa MTV3:n MAX kanavan ohjelmakaaviota. Formuloita lukuunottamatta pelkkää kuraa. Discoveryltä ja vastavilta näkee jo samat jutut laadukkaampina.

Pöllömaksiin en ole edes perehtynyt, koska en ole edes kanavan potentiaalinen asiakas. Se nimittäin vaatii jonkun toisen kortin, eikä tule welhosta vain ns. lisäpalveluna.

Itse kyllä olen sitä mieltä, että pöllömaksin formulat ovat pelkkää kuraa, ne näkee muualta laadukkaampana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko se nyt edes varmaa, että sopimusten mukaan voitaisiin näyttää joka peli? Ei se hyvää tee katsojaluvuillekaan, jos kaikki pelit näytetään tässä vaiheessa. Niin se vain nykyliigassa on.

Eiköhän IFK mene täyteen, mutta entä ne muut? Eikä IFK myöskään joka kerta ole myynyt.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
scholl kirjoitti:
Pöllömaksiin en ole edes perehtynyt, koska en ole edes kanavan potentiaalinen asiakas. Se nimittäin vaatii jonkun toisen kortin, eikä tule welhosta vain ns. lisäpalveluna.

Itse kyllä olen sitä mieltä, että pöllömaksin formulat ovat pelkkää kuraa, ne näkee muualta laadukkaampana.

Nykyään kyllä taidat saada samaan korttiin. Ainakin näin kaverillani näin on.

Noita nekkausmatseja bröm bröm -autojen lisäksi näyttävät. Ne formuloiden lisäksi saattavat kyllä joitain kiinnostaa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Jaa-a. Avautui se, että brunssi (englanniksi brunch) tule sanoista BReakfast ja lUNCH.

Ja kuka sanoo, ettei Simpsonit ois yleissivistävää ohjelmaa?
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Mulle avautui, että pöynimurin pölypusseja saa aivan saakelin kätevästi netistä nykyään.

Täyttyi tuossa juuri viimeinen kyseisen vehkeen mukana tullut pussi ja pohdin, mistä uutta hankkimaan. No, google pelasti ja tarjosi mukavan verkkokaupan tähänkin ongelmaan. Ei tarvi lähteä arpomaan kaupungille...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
stiflat kirjoitti:
Ollessa lehteä tilaamassa, soittamalla asiakaspalveluun voi saada huomattavasti paremman tarjouksen kuin kustantamon nettisuivuilla on hintana.
Itse sain 39e/10kk Mikrobitin kestotilauksena, kun sivuilla on 43e/6kk.
No jatketaan vielä sen verran että uusi tarjous jonka netistä löysin on 37e/12kk kesto.
Soitto asiakaspalveluun ja hieman nikotellen nainen minulle muutti tämän laskutustavan ja uusi lasku tulee postissa. Nice.
Tarjous

Täältä kun katsastaa normaalihinnan, niin 78e sama 12kk kesto. Huh.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
cANAAAAAAL

Ajattelin hieman rentoutua katsomalla Canalplussalta NASN,ESPN,Motors tv:n tarjontaa,eli lätkää,nyrkkeilyä ja erilaisia autojuttuja, mutta kas kummaa kun nekin kanavat ovat tulleet maksullisiksi jossain saatanan välissä.
Maksu ei ole kuin 5,50/kk, mutta pelkästään periaatteesta en saatana maksa enää senttiäkään lisää tuosta tarjonnasta mitä nyt näen ja maksan muistaakseni 45e/kk.

Silloin tällöin sieltä tuleekin kirje, missä ilmoitetaan kuin jeesuksen ylösnousemuksesta, että uusi kanava on piakkoin tulossa teidän kaikkien seurattavaksi ilman mitään lisämaksuja, mutta pian tämän jälkeen heivataan muutama huippukanava hissukseen pois.

Viimeeksi taisi uutuutena tulla joku history norjalaisella tekstityksellä.
Jännittävää seurata kuinka joku hottentotti väsää kamelinpaskasta jotain kukkavaasia.
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
scholl kirjoitti:
Pöllömaksiin en ole edes perehtynyt, koska en ole edes kanavan potentiaalinen asiakas. Se nimittäin vaatii jonkun toisen kortin, eikä tule welhosta vain ns. lisäpalveluna.

Kylläpähän tuo ainakin meikäläisen Welho-kortilla näkyy ihan mukavasti. Siinä tosin meni joku aika ennen kuin Welho otti Maikkarin paketin valikoimiinsa, mutta kyllä se nyt näkyy normaalina lisäpalveluna. Ainakin mulla.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
scholl kirjoitti:
Pöllömaksiin en ole edes perehtynyt, koska en ole edes kanavan potentiaalinen asiakas. Se nimittäin vaatii jonkun toisen kortin, eikä tule welhosta vain ns. lisäpalveluna.

Itse kyllä olen sitä mieltä, että pöllömaksin formulat ovat pelkkää kuraa, ne näkee muualta laadukkaampana.
Kuten jotkut täällä ovat jo maininneet niin kyllä maikkarin lisäkanavat saa welhostakin. Puhelinsoitto riittää ja puolentunnin sisällä on neljä uutta kanavaa, tietysti edellyttäen että digiboksita löytyy welhon ohjelmakortti. Jos lisäksi on welhon laajakaista ei tarvitse maksaa avausmaksuakaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kattelin äsken varmaankin ekaa kertaa ikinä tuota Tartu mikkiin -ohjelmaa. Tai taisin mä joskus aikoja sitten katsoa sitä pari minuuttia, mutta sen jälkeen oon suunnilleen naureskellut hihaani miten huono ohjelma se onkaan. Mutta mitäs nyt. Äsken kattelin kun telkusta näytti tulevan joku uusinta, ja perskutarallaa sehän oli hyvä. Mä suorastaan ihastuin niihin kahteen muijaan jotka oli tossa jaksossa laulamassa. Telkku.comissa lukee niiden nimiksi Aija Puurtinen ja Marjo Leinonen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Slayerin Dead Skin Mask-kappale kertoopi tästä sulkujen sisällä olevan linkin (http://fi.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein) jampasta. Sick.

Tuo linkki siksi tuolla, koska Opera ei anna tuota linkityshommaa tukea.

Ilta siis menny Slayeria ja muita metalliorkestereita kuunnellessa ja kaljaa juoden, joten aikaa tuohon sanojen kuunteluun ja merkityksen hakemiseen on riittänyt, mukaanlukien sanojen ym. hakemiseen.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Kesärenkaita ei olisi vielä kannattanut tänään vaihtaa... No, torstaina on taas 7 astetta lämmintä. Kun vaan huomenna pääsee töihin lipsuttelemaan :P
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kolmosen urheilu-uutisten lukija paljasti minulle totuuden: Holmenkollenin kisojen voittaja A-K Saarinen pääsi voittonsa jälkeen perinteisesti tapaamaan ja kättelemään RUOTSIN kuningasta Kaarle XVI Kustaata.
Minä kun olen aina luullut, että norskien kunkkua siellä käydään moikkaamassa.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lidlissä (ainakin Oulussa, Haapalehdon Lidlissä) on myös ostoskoreja. Montakohan helvetin kuukautta/vuotta olen kantanut vähät ostokseni käsissä, kun en ole jaksanut kärryjäkään ottaa?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Kaupasta saatava norjalainen tuore kassilohi, on kaukana tuoreesta kalasta. Nyt loppui tältä jätkältä kaupasta kalan osto kokonaan.

EDIT: Ei kopiointeja toisista medioista. Linkin saa laittaa.

Moderaattorit
 

Jeffrey

Jäsen
Minulle avautui tänään liikenteessä se, että nämä autoilijat joiden auton kyljessä lukee isolla "Hansalaiset", eivät olekkaan mitään lahkolaisia. He ovatkin siivoojia!
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Hienoa oppia uutta omasta elämästään.
Aika monta vuotta sain elää ennenkuin tajuntaani tuli tieto, että synnyinseutuni on saari. Taitaa olla vielä Suomen kolmanneksi suurin sisävesisaari.
Tiesin sen kyllä olevan Saimaan rannalla ja lossilla sinne aikoinaan mentiin, mutta en ole ajatellut sen kummemmin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ismo Alangon Meidän isä-biisi avautui kummasti kun Ismon haastattelusta luki mistä siinä puhutaan. Ei ole tätä biisiä aikaisemmin tullut pahemmin ajateltua mutta hieno tekstihän tämäkin on.

Se mitä Ismo haastattelussa sanoi oli että isä tarkoittaa Jumalaa, äiti Äiti Maata ja isoveli sitä isoveljeä joka valvoo. Eli Ismon sanoin "helvetin kliseistä".
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulle avautui, että Valion hevi-shotit ovat hyvä keksintö. Näppärä pikku purkki, jonka voi vetää vaikka lenkin tai treenin jälkeen alkupalaksi ennen suihkua.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vancouverin logot

Tässä Canucksin vanhassa logossahan on luistin, vasta huomasin.
Mutta osaako joku selittää miten tämä -ilmeisesti valas- liittyy jääkiekkoon/Vancouveriin?

Vai riittääkö vaan että kuva muodostaa C-kirjaimen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös