@Klose16, en tarkoita sinua arvon palstaeno (olet muuten pehmennyt sitten alkuaikojen, heh), mutta naurattaa niin maan perkeleesti ihmiset, jotka luulevat Suomessa olevan slummintapaisia. Siis huhhuh, meilläkin duunissa on yks rouva, joka koko ajan toistelee miten Tapulikaupunki (duunipaikka sijaitsee siellä) on "kova paikka" ja miten "ihmiset on niin raakoja" siellä ja "tää Tapulikaupunki on paha paikka, täällä ei kuka vaan selviä". Siis mitä v**tua, oikeesti! Haha! Jos ykskin Suomen kaupunginosa on jonkun mielestä paikka, jossa "ei kuka tahansa selviä", niin kyllä ihmettelen missä tynnyrissä on asunu. En kai mä mikään luonnonoikku sentään ole!? Toki väkivaltaa ja huumeita voi esiintyä, mutta Suomi on erittäin kiltti maa. Vois tehdä "hyvää" monelle tavata ihminen, jolla ei ole mitään moraalia tai ylipäänsä tunteita, jolle on syystä tai toisesta tullut pakkomielle tuhota juuri sinut, jolle ihmishengen ottaminen on tylsää ja sen sijaan haluaa tuhota sinut täysin. Jos turpaan saamisen mahdollisuus tekee paikasta "slummin", niin voivoi. Kivikossakin asuessa Kontulasta sai suht´hyvän kuvan, eikä se mikään vastenmielinen ollut. Paljon toki juoppoja ja remuavia nuoria, mutta koskaan ei tullut ongelmaa kenenkään kanssa, vaikka lähes aina puutun tappeluihin yms. Ja tätähän ei Suomessa valitettavasti uskalla tehdä lähes kukaan. Miks vitussa juoksette salilla yms. mutta luikitte karkuun, kun 15v räkänokat spreijaa seiniä? Luuserit. Ja mä olen kuitenkin alta 180cm ja keholtani ennemmin italialainen futari kuin Bull-Mentula. Kertaakaan kukaan ei oo käyny kimppuun, vaikka olen kävellyt isommankin porukan keskelle YKSIN keskeyttämään tappelua. Kilttejä ovat ihmiset täällä. Pistoolinkin olen puhunut ohimoltani, mutta se liittyikin ex-tyttöystävään(muslimi kröhöm). Kerran tosin tuli kännipäissäni uhottua muutamalle skinille, ku vittuilivat jollekin tummahipiäiselle miehelle. Köpelösti kävi, vaan ei kai heidän vuokseen. Juoksin tilanteen tajuttuani täysii karkuun ja ilmeisesti kaaduin. Naama verillä yms.