Samantapainen muistuu mieleen, kun luin monestiViestin lähetti Rapukäsi
Järkytys oli suuri, kun tajusin lukeneeni kyseisen firman tekstin varmaan kymmenen vuotta päin helvettiä. Tilanteesta en selvinnyt ilman rauhoittavaa olut tuopillista. Näen vieläkin painajaisia Akaajuomasta.
Viestin lähetti Rapukäsi
Tässä jokin aikaa sitten taas näin kyseisen Akaajuoman rekan ja jostain syystä vilkaisin sitä toistamiseen. Ei perkele! Siinä rekan kyljessähän luki julmetun kokoisin kirjaimin A.Kaajaluoma!
Viestin lähetti 1Timer
i on suoraruisku.
Bänhämi, Vuitekki, Nylanderi, ...Viestin lähetti Txjokeri
Itse asiassa sanan perään ilmestyvä "i" on ihan silkkaa suomea. Useat konsonantteihin päättyvät lainasanat saavat tämän hännäkseen, jotta se "maistuisi" sujuvalta puhujan suussa/kuulijan korvassa.
Viestin lähetti Le Banner
No voi hevosen vehkeet.Ne "matsupitsutyypit" laulaa mainoksessa juokaa jaffaa eikä' jookajava.
Kolmas kerta sanoi toden.
Viestin lähetti Txjokeri
Itse asiassa sanan perään ilmestyvä "i" on ihan silkkaa suomea. Useat konsonantteihin päättyvät lainasanat saavat tämän hännäkseen, jotta se "maistuisi" sujuvalta puhujan suussa/kuulijan korvassa.
Viestin lähetti V-man
Niin ja minulle avautui eilen Newsradiota katsoessani, että "Bootycall" tarkoittaa sitä kun soitetaan jollekkin fuckbuddylle silloin kun tekee mieli. Yleensä tietysti n. klo 4.00 umpihumalassa.
Kyltin bongasi myös Petri Tiili, ja otti sen muistelmateoksensa nimeksi.Viestin lähetti masaman
Tienvarsi kyltti 8-tiellä kohti Poria ajettaessa, noin 5-8 km Porista. On sellainen kyltti kuin "Tiili on rock"
Viestin lähetti Le Banner
No voi hevosen vehkeet.Ne "matsupitsutyypit" laulaa mainoksessa juokaa jaffaa eikä' jookajava.
Kolmas kerta sanoi toden.
Viestin lähetti Twite
Bänhämi, Vuitekki, Nylanderi, ...