Ehkä tähän on ihan reilua avata vähän kuvioita
Kumpa en olisi kysynyt.
Käsittämätöntä, voimia teille.
Ehkä tähän on ihan reilua avata vähän kuvioita
...pedofilia on palkinto tässä maassa. Lapsien nussiminen kannattaa aina...
*teksti*
Kumpa en olisi kysynyt.
Käsittämätöntä, voimia teille.
Ei voi edes käsittää, että tuollaista tapahtuu "oikeasti". Siis oikeastihan se tapahtuu lehtiuutistapauksissakin, mutta ei välity samalla tavalla kun näin palstatoverin kautta.
Olen tässä menneen kesän aikana huomannut sen tosiasian, että raskaana oleva nainen ei ole millään muotoa kauniin tai puoleensa vetävän näköinen ilmestys...
Nähdäkseni naisia on kahdenlaisia: niitä, jotka raskauden aikana turpoavat liki jokaisesta mahdollisesta paikasta, MUTTA myös niitä kauniita ja siroja naisia, joilla vain maha söpösti pömpöttää, muun vartalon säilyttäessä sopusuhtaiset mittansa.
Minun on vaikea kuvitella, että haluaisin asua yhdeksän kuukautta ihmisen kanssa joka on ulkoisesti jopa kuvottavan oloinen ja jossa en näe mitään mikä herättäisi mielihaluja minussa.
Siinä on mini-Uleåborgirille selittämistä 15 vuoden kuluttua, kun muksu alkaa varovasti kyselemäänYleensähän raskaana oleva nainen heittäytyy täysin vittumaiseksi ja mahdottomaksi. On saatava vuorokaudenajasta välittämättä syödä niin paljon kuin mies jaksaa kotiin kantaa. On saatava pekonia, suolakurkkuja, talia, laastia ja valaanrasvaa. Ja miesi tuo, koska onnellisuusvajeen pelko on niin vahva.
Siinä on mini-Uleåborgirille selittämistä 15 vuoden kuluttua, kun muksu alkaa varovasti kyselemään
- iskä, miksi minusta tuli tällainen...
- no siksi, kun äitis söi raskausaikana talia, laastia ja valaanrasvaa
- ... jokerifani?
No ei ole ulkopuolisen silmään, ei. Mua eniten häiritsee se että laitetaan kireä paita päälle ja pinkeä raskausmaha tekee naiselle sellaisen ulokenavan joka pullottaa sen kireän paidan läpi. Ulokenapa, hyi helvetti!Olen tässä menneen kesän aikana huomannut sen tosiasian, että raskaana oleva nainen ei ole millään muotoa kauniin tai puoleensa vetävän näköinen ilmestys.
Siinä on mini-Uleåborgirille selittämistä 15 vuoden kuluttua, kun muksu alkaa varovasti kyselemään
- iskä, miksi minusta tuli tällainen...
- no siksi, kun äitis söi raskausaikana talia, laastia ja valaanrasvaa
- ... jokerifani?
Eikun noista tulee HPK-kannattajia, Jokerifanin saa syömällä paljon sämpylöitä. Hehehee :kasahymiöitä:
No ei ole ulkopuolisen silmään, ei. Mua eniten häiritsee se että laitetaan kireä paita päälle ja pinkeä raskausmaha tekee naiselle sellaisen ulokenavan joka pullottaa sen kireän paidan läpi. Ulokenapa, hyi helvetti!
Mä en ole koskaan ymmärtänyt jalkapallon seuraamista. Mutta tämä video avasi silmäni. Linkki vie brasialaiseen jalkapallo-otteluun. Brasiliaista naisten saippuajalkapalloa huikee laji
Olen päässyt Mr.Foxin ihon alle.
Yritin olla vain muodikas sanontojeni kanssa. Pitää varmaan yrittää vielä kovemmin.Tuosta saa sellaisen käsityksen, että se olisi jotenkin hyvä juttu. Itselle ei vaan miehen ruumiista tule mieleen kuin yksi kohta missä jotain voi laittaa ihon alle rikkomatta sitä.
Kai sitä joku kirvelee, kun stalkkailee mun viestejä vuosien takaa. Jos olisin ilkeä ja muodikas samalla kertaa, sanoisin, että sillä on hiekkaa pimpissä.Joten pakko kysyä, että rikoitko ihoa ja missä kohtaa olet?
Jalkapallo on yllättävän suosittu laji Suomessa. En koskaan ole ajatellut, että se on noin suosittua. Yleisöt tänään. Parhaat lajit ketjussa myös yllättävän moni nostaa futiksen kärkeen. Itse en siitä maissa parkumisesta niinkään tykkää vaikka jonkun verran katsonkin. Onhan se kuitenkin yksi suosituimmista lajeista maailmassa.