Avautui juuri äsken se, että ottaa päähän tällaiset viestit. Vihjataan kovasti kaikkea, mutta mitään ei kerrota. Mitä järkeä tällaisia on edes muiden luettavaksi kirjoittaa? Ei ulkopuolinen lukija mitään näistä irti saa.Avautui sellainen asia, että kyllä internetti voi tuoda kaikkea yllätävää vastaan sattumalta.
Avautui juuri äsken se, että ottaa päähän tällaiset viestit. Vihjataan kovasti kaikkea, mutta mitään ei kerrota. Mitä järkeä tällaisia on edes muiden luettavaksi kirjoittaa? Ei ulkopuolinen lukija mitään näistä irti saa.
Ei toi James Bond kyllä tässä leffassa niin hirveästi nynnyillyt. Olikohan se sitten se edellinen, tuon näyttelijän ensimmäinen leffa. En nyt muista.
Eikä siihen tarvita edes ikää, vaan huumoria ja kykyä nauraa itselleen. Ei Opel-kuskinkaan ole syytä suuttua autonsa brändiä käsittelevistä kaskuista, jos itse pitää autoaan oikein mukavana siirtymätaivalkuljettimena.Avautui, että on tästä iän karttumisesta hyötyäkin - ei tarvitse enää miettiä, millä nimellä kulloinkin harrastamaani lajia pitäisi kutsua.
Eikä siihen tarvita edes ikää, vaan huumoria ja kykyä nauraa itselleen. Ei Opel-kuskinkaan ole syytä suuttua autonsa brändiä käsittelevistä kaskuista, jos itse pitää autoaan oikein mukavana siirtymätaivalkuljettimena.
Avautui, että Queenin kitaristi Brian May on tohtoriksi väitellyt tähtitieteen ex-opiskelija, joka on kirjoittanut aiheesta pari kirjaakin
Tämän myötä minulle avautui, että Krista Kosonen on nuorempi kuin kuvittelin hänen olevan.Avautui, että Krista Kosonen onkin nuorempi kuin olin kuvitellut hänen olevan. Jostain syystä päähäni oli pinttynyt mielikuva, että Krista olisi 70-luvun puolivälin lapsia, mutta tänään iltapäivälehtiä lueskellessani minulle avautui, että hän täytti vasta 30 vuotta.
Tämän myötä minulle avautui, että Krista Kosonen on nuorempi kuin kuvittelin hänen olevan.
Avautui tuon iän väärinarvioinnin kanssa tuo pituuskin taannoin. Ilmeisesti Krista näyttää paremmalta sammakkoperspektiivistä.Joillekin on saattanut myös avautua, että Krista on kohtuullisen pitkä ilmestys. 178 cm tarkalleen ottaen ja livenä mahdollisesti hyvän ryhtinsä ansiosta vaikuttaa vieläkin pidemmältä.
Sama pulma vaivaa välillä. Kokiksesta ja teestä tulee pökkyräinen olo, kahvista jo tosi huono. Krapulastako lie johtuu mulla, serotoniinitasot laskee tai jotain, en tiedä, mutta välillä sellainen ahdistuskin iskee.Mä eilen tajusin, että taidan olla yliherkkä kofeiinille.
Avautui, että Jon Bon Jovilla ei ääniskaala ole ihan nuoruusvuosien luokkaa enää. Joku ihasteli Facebookissa JBJ:n Always-vetoa parin kuukauden takaa ja oli sellasta määkimistä, että meinas alkaa korvat vuotaa verta. Hyi helvetti.
Se ei avautunut, että miksi kyseisen pätkän aukasin ja vielä menin pitämään sen päällä koko reilun 7 minuuttia.
Tässä vielä muillekin kyseinen pätkä ihasteltavaksi: Bon Jovi - Always (Cleveland 2013) - YouTube