kun se kanavapaikka on 100 ja vähän päälle.
Täällä 128. Mä kyllä jonkun verran katselen mm. snookeria, tennistä, rallilähetyksiä ja sokerina pohjalla Eurogoalsia. K1 kuuluu myös suosikkeihin. Mutta tuo on totta, että ei kanavalle enää niin helposti eksy. Tai nyt taas saattaa eksyäkin, kun otin Nelonen Pron, joka on kanavilla 131 ja 132. Mitenhän mulle ei tullut edes mieleen kanavapaikan vaihtuminen, ajattelin vaan heti, että no niin, nyt on sitten tuokin mennyt maksulliseksi. Noh, opinpahan tänäänkin jotain uutta.
*edit*
Ja opin lisää uutta, nimittäin eihän tuo näkyisi, ellei mulla olisi tuota Soneran kaapelikorttia. Eli Sonera osti Turun Kaapelitelevision -> Eurosport siirtyi kortin taakse, mutta niin, että ei sitä erikseen tarvitse tilata, kunhan vaan on joku paketti, esim. mulla tuo Viasat Sport:
"Eurosport-kanava näkyy vuoden vaihteessa ainoastaan kaapelikortin kautta. Kortti maksaa 2,50e/kk, ja sisältää kuukausittain vaihtuvan Bonus-kanavan, Travel Channel-kanavan sekä Eurosportin." Ihme kikkailua, mutta pääasia, että kanavat näkyy. Olenkin ihmetellyt, että miksi mulla näkyy Travel Channel. Oon vielä auttamattoman vihreä näissä hommissa.