Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lothar Rendulic komensi Natsi-Saksan joukkoja Lapin sodassa. Mitähän sukua lie Bornalle?
Matka-messut ovat nykyään ihan perseestä.
Heh, sinäkin olit siellä
Itse Juhani "Tami" Tamminen on saapunut vapahtajan lailla facebookiin.
Jalkapallon epävirallinen maailmanmestari on tällä Pohjois-Korea.
Sama. Olin aivan äimänä ja käkenä, kun totesin TV-uran päättyneen jo 1996.Avautui että taannoin kuollut uutisankkuri Kaj Linden jäi eläkkeelle jo vuonna 1996. Vastahan se mies ankkuroi kymmenen uutisia.
Jokainen PRO COACH tietää haasteen, kun nuorilla miehillä on kaikkea LIIKAA: Rahaa, aikaa, hännystelijöitä ja VÄÄRIÄ ESIKUVIA ja NEUVONANTAJIA!! Siksi ei haittaa , että mukana on edelleen MUUTAMA KOKENUT RYHTINSÄ säilyttänyt coach. Miksi WESTERLUNDIN, ARAVIRRAN ja mun jengeissä EI OLE ko. ONGELMIA!! Mika Saukkosen sanoin: "Miettikääpä sitä
Terve, hieno hattu!! You the best "Lapin poika" ever!!!
Oma slogan pakkasaamuun (-28 C) "Vähän geeliä ja vastatuuleen"
Rauhallinen iltapäivä, Cissyn kanssa (Bassett hound) olohuoneen sohvalla tunnin "power nap", sitten hallille
Hieno aamu, kotona 04.30, sitten saunaan; Mikken maali , Mikon täydellistä dominointia ja siitä Mamman viereen!! You cant beat that!!
Ja millä tavalla!!! SOLARGOD IS BACK!!!
Br cotton
Hitto, olisin jopa yrittänyt pyytää Juhani "Jussi" "Tami" "Tammenterho" Tammista kaveriksi, mutta "käyttäjällä on liikaa kaveripyyntöjä". Olenhan sentään Tamin kanssa muutaman sanan vaihtanut ja kerran koettanut siivellä tunkea vippipuolelle eli enköhän sen reilun 4500 jatkoksi olisi mahtunut.
YLE:n aamuteevessä tapahtui muutama vuosi sitten joku linjanmuutos ja sen jälkeen en ole pystynyt enää katsomaan kuin uutiset ja ehkä perjantaisin leffa-arviot, jossa on nykyään ihan ok vetäjä. (Se edeltänyt kaksikko ei olisi läpäissyt edes 80-luvulla päätoimittamani luokkalehden elokuvakriitikon työhaastattelua).Tuli muuten mieleen, että Huomenta Suomi ja Ylen aamuohjelma ovat nykyään täyttä paskaa. Joskus rapiat 10 vuotta sitten oli kiva katsella Huomenta Suomea, kun Heikki Huttunen oli aamu kuudelta 30 asteen pakkasessa repimässä kaloja irti verkoista.
Avautui, että ei tuo Peltosen Tauski ookaan ihan turha äijä. Sillä on nimittäin Tauski-tatuointi oikean käden kyynärvarressa. Oman nimen tatuoiminen käteen jos mikä on järkevää toimintaa!
Avautui, että ei tuo Peltosen Tauski ookaan ihan turha äijä. Sillä on nimittäin Tauski-tatuointi oikean käden kyynärvarressa. Oman nimen tatuoiminen käteen jos mikä on järkevää toimintaa!