Avautui, että netissä on näköjään "Musta Nuoli"-niminen, lähinnä koirien agilityyn keskittyvä
blogintapainen, joka on varsin tuore (vaikkei sitä olekaan kuukausiin päivitetty). Ellen kärsi jakautuneesta persoonallisuudesta ja omista jossain salatussa vara-asunnossa koiria, niin kyseessä ei voi olla minä.
Minä olen ollut Musta Nuoli netissä (foorumit, eräs pikaviestintäohjelma yms.) ainakin toistakymmentä vuotta, mahdollisesti satunnaisesti jo viime vuosituhannen loppumetreillä ja Jatkiksessakin kymmenettä vuotta. Kaikenlaiseen on tullut perehdyttyä, mutta agilityyn en ole perehtynyt eikä koirien temppuiluttaminen kiinnosta. Olen ennemminkin kissaihmisiä.
Siihen on syynsä, miksi sananlaskuissa jollain on koiranvirka ja joku viettää kissanpäiviä - ja miksi Batmanin viehkeä vastustaja/tyttöystävä on Kissanainen, ei Koiranainen. Ensimmäisestä tulee mieleen seksikäs, siro ja kohtalokas kaunotar, jälkimmäisestä tulee mieleen niittipannassa kulkeva, bulldogin näköinen ja hieltä haiseva rekkalesbo.