Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 734 528
  • 33 994

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulle äsken avautui sellainen juttu, että osaan laittaa ihan helvetin hyvää munakasta...Vielä ku pillua sais.

Kyllähän tuo kuulostaa varsin herkulliselta äijämätöltä. Jotain tomaattista tuo vielä kaipaisi jos lähdetäisiin hifistelemään. Ehkäpä sinne sulaneen juuston syleilyyn hieman vaikkapa tomaatti/sipuli-salsaa.

Pillulla taas ei kande pilata hyvää kulinaristista nautintoa vaan ehdottomasti munakastaivaan jälkeen puoli pulloa yhden tähden Jaloviinaa sekä pari olutta. Pienessä hiprakassa voi sitten sen toosan kanssa pelailla...tai näyttää nyrkkiKyllikkiä.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän tuo kuulostaa varsin herkulliselta äijämätöltä. Jotain tomaattista tuo vielä kaipaisi jos lähdetäisiin hifistelemään. Ehkäpä sinne sulaneen juuston syleilyyn hieman vaikkapa tomaatti/sipuli-salsaa.

Pillulla taas ei kande pilata hyvää kulinaristista nautintoa vaan ehdottomasti munakastaivaan jälkeen puoli pulloa yhden tähden Jaloviinaa sekä pari olutta. Pienessä hiprakassa voi sitten sen toosan kanssa pelailla...tai näyttää nyrkkiKyllikkiä.

Hyvä idea, täytyyy kokeilla joku päivä tomaattia ja sipulia. Nakit voisi jättää vaikka pois, ettei tule liikaa täytettä.

Tuo pillujuttukin on vähän niin ja näin. Krapulassa on kovat himot, mutta kun minä en jaksa krapulassa panna. Niinpä minulle kelpaisi naiselta vaikka ihan perinteinen suihinotto tai vaikkapa öljyrunkkaus. Kun joskus löytäisi sellaisen naisen joka huolehtisi minusta karapulassa edellä mainituin tavoin, olisi se minulle ihanteellinen parisuhde. Ja jos se nainen vielä minut hoideltuaan muuttuisi höyryävän kuumaksi kinkku-salami-aurajuustopizzaksi ja isoksi purkiksi kylmää maitoa, olisi parisuhde täydellinen. Mistäköhän moisen naisen löytäisi?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
"Löydettyäni" tänään IMDd:sta filmien arvostelu-ominaisuuden olen viettänyt pitkän tovin listatessani kaikkia niitä elokuvia, joita olen elämäni aikana nähnyt. Tähän mennessä olen saanut vajaat 300 leffaa arvosteltua ja hiljalleen minulle on avautunut, että olen ehkä saattanut katsella hitusen liikaa televisiota ja näin ollen missannut suurimman osan nuoruudestani ihan turhaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että sm-liigassa on tällähetkellä sijojen 1. ja 11. välinen piste-ero pienempi kuin sijojen 11. ja 14. piste-ero. Toisin sanoen, sarja on huipputasainen, mutta Ilves, Pelicans ja TPS ovat vähän tippumassa kyydistä. En ole pariin kierrokseen sarjataulukkoa katsonut, joten tämä tuli yllätyksenä.
 

axe

Jäsen
"Löydettyäni" tänään IMDd:sta filmien arvostelu-ominaisuuden olen viettänyt pitkän tovin listatessani kaikkia niitä elokuvia, joita olen elämäni aikana nähnyt. Tähän mennessä olen saanut vajaat 300 leffaa arvosteltua ja hiljalleen minulle on avautunut, että olen ehkä saattanut katsella hitusen liikaa televisiota ja näin ollen missannut suurimman osan nuoruudestani ihan turhaan.

Mitähän mun pitäisi ajatella menetetystä nuoruudestani, kun niitä leffanimikkeitä on listattuna 3300?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Motown Junk toimii vieläkin yhtä hienosti kuin silloin kun sen ekan kerran kuulin
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Avautui juuri kummipojan syntymäpäivälahjatoiveita läpi perkatessani, että jumalavit että peliteollisuus osaa kyllä repiä tuohta nykypäivänä. Koskaan en aiemmin ollut edes kuullut mistään Skylandereista, mutta kun nyt hivenen tutustuin aiheeseen niin pieni kyyninen hymynkare koristaa suupieltä. Kyllähän tässä viedään rahat melko huolellisesti vanhemmilta, mutta mikäs siinä kun muksu viihtyy koneen/konsolin/padin äärellä..

Eli toisinsanoen olen kateellinen. Mulla oli vasta kahdeksanvuotiaana Commodore 64. Sitä ennen piti Pongilla pelata..
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. Kyllähän tässä viedään rahat melko huolellisesti vanhemmilta, mutta mikäs siinä kun muksu viihtyy koneen/konsolin/padin äärellä..

Avautui taas kerran, että voi perse tätä meininkiä. "Mikäs siinä, kun muksu viihtyy" ! Pitäisiköhän muksun viihtyä vähän jossain muualla(kin) kuin vain koneen/konsolin/padin äärellä?

Avautui myös, että kaikenlaista "hienoa" sitä ihmisten ajatusmaailmassa liikkuukin. Ja "avautui" myös, että tämähän on puhdasta vitutusketjun ainesta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Yli 40 vuotta jatkuva salaliiton peittely pistää ihmisen pään sekaisin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Avautui taas kerran, että voi perse tätä meininkiä. "Mikäs siinä, kun muksu viihtyy" ! Pitäisiköhän muksun viihtyä vähän jossain muualla(kin) kuin vain koneen/konsolin/padin äärellä?

Avautui myös, että kaikenlaista "hienoa" sitä ihmisten ajatusmaailmassa liikkuukin. Ja "avautui" myös, että tämähän on puhdasta vitutusketjun ainesta.
Avautui minulle, että joillekin junteille ei sarkasmi avaudu ilman tavaamista.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Otat sie hiihtäjä viel yhen lonkeron?"

Tämäkään saatana avaudu kellekään kummiskaan. Olisitte syntyneet ajallaan, jotta tietäisitte, kuinka hienoa radiohuumoria tässä maassa on aikoinaan tehty.

Kirjoitin just pukille, josko saisin puuttuvat osat.
 

Livermore

Jäsen
Että jos kiskaisee näin "yöpalaksi" 700g kirjolohikiusausta, 400g kaisersalaattia ja litran maitoa sekä jälkiruoaksi pari mukia kahvia ja 200g suklaata, niin alkaa pakki olemaan aika täynnä. Burp!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saksassa pyörivän Hornbach-mainoksen pääosan esittäjä on Ville Virtanen:

HORNBACH TV-Spot - Keiner spürt es so wie Du - Riss - YouTube

Tämä on muuten hyvinkin yleistä vissiin mainosmaailmassa, että näyttelijät otetaan ulkomailta. Käsittääkseni aika iso osa Suomen televisiossa esiintyvistä mainosnäyttelijöistä on ruotsalaisia.

Sinänsä ymmärrettävää, ei varmaan olisi kiva mennä naapuruston R-kioskille pitkävetoa laatimaan, jos on just vartti sitten omalla naamallaan mainostanut telkkarissa jotain peräpukamavoidetta tai emätintulehduslääkettä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tämä on muuten hyvinkin yleistä vissiin mainosmaailmassa, että näyttelijät otetaan ulkomailta. Käsittääkseni aika iso osa Suomen televisiossa esiintyvistä mainosnäyttelijöistä on ruotsalaisia.

Tästäkö johtuu että joissain mainoksissa esiintyy juuri ja juuri havaittavissa olevaa epähuulisynkkaa? Ikään kuin näyttelijä olisi opetettu sanomaan vuorosanat suomeksi jotta huulien liikkeet täsmäävät ja sitten suomalainen ääninäyttelijä on dubannut siihen puheen.

P.S. Pyydän anteeksi luomaani(?) sanahirviötä epähuulisynkka.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ville Virtanen on näköjään jossain vaiheessa vanhentunut ihan helvetisti. Tai ainakin tuntuu siltä. Ehkä efekti johtuu siitä, etten suorilta muista tuota muualta, kuin Hymyhuulista (josta on muuten kulunut kohta 30 vuotta, herranen aika).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Se, että se Syksyn sävelen voittanut Jesse Kaikuranta ei olekaan ulkoiselta habitukseltaan ihan sellainen kuin kuvittelin. Pateettisen iskelmärenkutuksensa perusteella olin kuvitellut miehen jota kuinkin Janne Tulkin tai tämän teinin näköiseksi. Melkoinen ylläri oli, kun avautui että Kaikuranta onkin todellisuudessa 30% ylipainoista Adam Lambertia ja loput Sillä Silmällä-sarjan Mikael Hytöstä.

Noh, ulkonäkönsä on toki jokaisella ja eikä siinä mitään, mutta aikamoisena yllätyksenä tämä kyllä tuli.

Linkit mainituiden henkilöiden kuviin tai videoihin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Enää pitäisi tietää, miksi ihmeessä olet eksynyt kuuntelemaan tuota teiniä.

Kesällä danssattu häävalssi oli juuri Saarenmaan valssi ja sitä tuli etsittyä myös tuolta Youtubesta. Tämä on selitys minkä suostun antamaan...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui vasta tänään, että Chisun Sabotage-biisin kertosäkeessä hokema numerosarja (030182-XXX) onkin hänen sotu-tunnuksensa. Jostain syystä olin olettanut sen olevan joku puhelinnumero.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös