Ilmeisesti BMW?
Eli ainakin suomalaisen speksin mukaan sulla on luksusauto...sillä ei ole mitään merkitystä mikä on vuosimalli jos vaan alla on Audi, M-B, BMW.
No eihän se uutinen noin mennyt! Uutisessa puhutaan Honda CR-V:stä sekä BMW X5:sta.
Ilmeisesti BMW?
Eli ainakin suomalaisen speksin mukaan sulla on luksusauto...sillä ei ole mitään merkitystä mikä on vuosimalli jos vaan alla on Audi, M-B, BMW.
Kaija Koo - Kylmä ilman sua on yksi hienoimmista lauluista ikinä ja muutenkin Kaija Koo on aivan loistava artisti
"Pillukarvat naisella? Yes vai No?" -ketjussa käydään jo lähes kulttuuriantropologista keskustelua. Aion osallistua keskusteluun itsekin heti, kun katsontakannaksi ja tulokulmaksi aiheeseen valikoituu esim. supersäieteoria tai faustinen tiede spengleriläisittäin.
Ville Korhonen ja Antti Kangasniemi pelaavat Ilveksessä samassa ketjussa. Avautui kuitenkin, että heput ovat käytännössä identtisiä kaksosia. Ainakin SM-liigan sivuilla.
Avautui, että Remontti-Reiska ja Jari Kurri ovat pelanneet samassa nuorisomaajoukkueessa. Reiska kuului Matti Virmasen ja muistaakseni Ilkka Huuran kanssa joukkueen kapteenistoon - Kurri ei.
Piisinen ja Kurri pelasivat myös junnuissa Jokereissa monta vuotta samaan aikaan. Olisko Piisinen ollut kapteeni tuolloinkin joskus? Matti Virmanenkin siellä kiekotteli, kaikki syntyneet -60.
Jenkeillä oli 9/11, meillä 2006. Niiden jälkeen kaikki muuttui.Kerhon ja Kärppien välisten pelien otteluketjuja oli aikanaan hienoa lukea, siellä kun keskityttiin asiaan ja pidettiin pilke silmäkulmassa. Keskinäinen arvostus oli korkealla. Tänään avautui, että paljon on muuttunut.
keskityttiin asiaan ja pidettiin pilke silmäkulmassa. Keskinäinen arvostus oli korkealla.
Mulle äsken avautui sellainen juttu, että osaan laittaa ihan helvetin hyvää munakasta...Vielä ku pillua sais.
Kyllähän tuo kuulostaa varsin herkulliselta äijämätöltä. Jotain tomaattista tuo vielä kaipaisi jos lähdetäisiin hifistelemään. Ehkäpä sinne sulaneen juuston syleilyyn hieman vaikkapa tomaatti/sipuli-salsaa.
Pillulla taas ei kande pilata hyvää kulinaristista nautintoa vaan ehdottomasti munakastaivaan jälkeen puoli pulloa yhden tähden Jaloviinaa sekä pari olutta. Pienessä hiprakassa voi sitten sen toosan kanssa pelailla...tai näyttää nyrkkiKyllikkiä.
"Löydettyäni" tänään IMDd:sta filmien arvostelu-ominaisuuden olen viettänyt pitkän tovin listatessani kaikkia niitä elokuvia, joita olen elämäni aikana nähnyt. Tähän mennessä olen saanut vajaat 300 leffaa arvosteltua ja hiljalleen minulle on avautunut, että olen ehkä saattanut katsella hitusen liikaa televisiota ja näin ollen missannut suurimman osan nuoruudestani ihan turhaan.