Muutan Helsingistä pois huomenna. Tämä todellakin avautui 30 sekuntia sitten.
Saanko tiedustella, että minne?
Itselleni avautui, että puuha-pete asuu Helsingissä, pidin kokoajan hämeenlinnalaisena.
Muutan Helsingistä pois huomenna. Tämä todellakin avautui 30 sekuntia sitten.
Saanko tiedustella, että minne?
Itselleni avautui, että puuha-pete asuu Helsingissä, pidin kokoajan hämeenlinnalaisena.
Avautui, että höpöhöpö-julkisuudella ei montaa valtuustopaikkaa tullut. Pääsikö näistä yksikään?
Tanja puhuu haastattelussa "Vesasta". Mitä sanoo Väestörekisterikeskuksen nimihaku (kuvakaappaus), jos oletetaan, että Vesa on syntynyt esimerkiksi vuonna 1980 tai sen jälkeen? Niin, Vesa voi tällöin olla myös tyttö.Avautui, että Tanja Poutiainen ei olekaan lesbo. Linkin takaa avautuu Iltalehden uutinen, jossa em. laskija avautuu uudesta rakkaastaan.
1) Tarvitsen kaukosäätimen television kaukosäätimeen. Se on aina jossain väärässä paikassa, kulkeutuu keittiöön, katoaa sohvatyynyjen alle tms.
2) Televisiosta ei enää tule mitään katsomisen arvoista. Joten periaatteessa kohta 1 on turha. Saisikohan käytetystä Sony Braviasta rahaa?
...Olen aina pitänyt Tanja Poutiaista tytöistä tykkäävänä huvikummun lipittelijänä.
Avautui, että Tanja Poutiainen ei olekaan lesbo. Linkin takaa avautuu Iltalehden uutinen, jossa em. laskija avautuu uudesta rakkaastaan. Olen aina pitänyt Tanja Poutiaista tytöistä tykkäävänä huvikummun lipittelijänä.
Heh, et tainnut olla ainoa. Oli nimittäin iltalehden luetuin uutinen. Uskoisin että johtuu nimenomaan siitä että kaikki odottivat kyseisen rakkauden olevan nainen.
Vain elämää -ohjelmaa katsottua olen huomannut, että Jari Sillanpää on musiikin huippuammattilainen. Lisäksi Cheek on osoittautunut genrensä huipuksi ja muutenkin hyväksi tyypiksi.
Avautui että jengi ihan oikeasti ostaa tuon Vain Elämää hömpän. No, tiedoksi teille, että joululevy on tulossa. Siitä sitten levyhyllyyn täytettä.
Mun mielestä ne kyynelehtimiset johtuu vitun huonoista covereista ja ummetuksesta joista selkeästi osa noita kärsii.
Neuman tosin vetää mahtavasti!
Kun se koko formaatti perustuu siihen itkemiseen ja "hianoon tunnelmaan" niin en oikein ymmärrä pointtiasi. Pelkkää tuotesijoittelua ja tuotteet ovat nuo pöhöttyneet artistit.
Edelleen, Jari Sillanpää on kaiken tuon keskellä kova ammattilainen ja Cheek on osoittautunut fiksuksi kaveriksi.
Luulin, että genrensä huipun pitäisi osata tehdä genrensä huipulle kuuluvaa musiikkiakin. Näköjään riittää, että juttelee mukavia jossain koko perheen perjantaiviihteessä.Lisäksi Cheek on osoittautunut genrensä huipuksi ja muutenkin hyväksi tyypiksi.
itseä sylettää nämä "piilomainokset" ja koko Suomen S-kortteihin hullaantuminen. Ollaan vaan tyytyväisiä, kun konsernit haukkaa isompaa palaa.
Luulin, että genrensä huipun pitäisi osata tehdä genrensä huipulle kuuluvaa musiikkiakin. Näköjään riittää, että juttelee mukavia jossain koko perheen perjantaiviihteessä.
Jos olisi vaimo tai lapsia, niin rahasumman pitäisi olla kyllä kovempi. Enkä ole kuitenkaan varma, että lähtisinkö onnellisena perheellisenä miehenä sinne, etenkin jos olisin hyvintienaava.