Mikä helvetin "joku"?
Joku Mikko Mäenpää...nevöhööd. Vähän sama kuin Lauri Korpikoski monille.
Mikä helvetin "joku"?
Joku Vähän sama kuin Lauri Korpikoski monille.
Ai Se NHL-miljonääri, joka seukkaa sen Fitness tähden kanssa?
Mikä helvetin "joku"?
Tai Vapaamuurareista, Temppeliritareista, Illuminatista jne... Satanismista, sielunvaelluksesta... Croatoan Roanoke saarella, Salemin noitavainot, onhan noita. Itse asiassa moni ehdottamasi aihe olisi kyllä mielenkiintoinen, kuten Atlantis, Bermudan kolmio.Miksei täällä muuten ole muille salaliittoteorioille ja "ristiriitaisille tapahtumille" vastaavia, yhtä mittavia ketjuja? Kennedyn murha, Dag Hammarskjöldin mystinen salamurhalta haiskahtava kuolema YK:n pääsihteerinä, Roswell ja Hangaari 18 (ei kun siis Area 51, Hangar 18 oli Megadethin biisi) ja niin edelleen. Tai edes ketju Bilderbergin porukoille tai Siionin viisaiden pöytäkirjoille?
Joku voisi pistää myös keskustelun pystyyn erilaisille arvoituksille ja myyteille, ja ketjussa voisi yrittää esittää omia (mielellään jollain lailla rationaalisia) teorioita ja tulkintoja vaikkapa Marie Celestestä, Loch Nessin hirviöstä, lumimiehestä, Bermudan kolmiosta tai vaikka kadonneesta Atlantiksesta. .
Ainakin tää yks vajuri vaikuttaa sellaiselta kaverilta että luulen WTC keskustelun jatkuvan vielä toiset 11 vuotta. Ei voi ymmärtää miten joku jaksaa jauhaa tuollaista vuodesta toiseen. Mutta hetkinen..taidankin olla väärässä ketjussa, tämän ketjun piti olla asioista jotka avautuvat ja tuo jankkaaminen ei todellakaan avaudu minulle.
Nightwhisin "I had an Engel" on hyvä biisi.
Olin hyvin pitkään sitä mieltä, että Oksasella ei ole kirjallisesti minulle mitään annettavaa ja suosiolla annan hänen tuotantonsa olla rauhassa ja lukea sellaisia kirjoja jotka ensisilmäyksellä tuntuvat mielenkiintoisilta ja joista minulla on kokonaisvaltaisesti sellainen mielikuva, että kirjailijalla itselläänkin on minulle jotain tarjottavaa - siksi en lue Tervoakaan, koska minusta hänellä ei ole minulle mitään annettavaa.
Päätin kuitenkin jokin aika sitten tarttua härkää sarvista ja lukea ensimmäisen oksaseni, Baby Janen. Olihan se paikoin mielenkiintoinen teos ja kerronnaltaan siinä oli hyviä teemoja ja aihe - vaikka hiukan fenimismilesbous paistoikin läpi - sinänsä mielenkiintoinen. Kokonaisuudessaan kuitenkin helppolukuinen teos eikä missään mielessä sellainen teos joka on pakko lukea. En kuitenkaan luovuta vaan nyt kirjapinossa on odottamassa Oksasen Puhdistus. Katsotaan mitä se kykenee minulle tarjoamaan. Aiheeltaan toki mielenkiintoinen mutta jos taso ei nouse huomattavasti Baby Janea korkeammalle saa olla toinen ja viimeinen Oksanen jonka luen.
vlad.
Mutta hei. Onhan se hankalaa kun joutuu laskemaan ja kirjoittamaan samaan aikaan. Edes kansakoulussa ei sellaista vaadittu!Avautui haiku-ketjussa, että monet kirjoittajat eivät joko osaa laskea sanojen tavumääriä tai sitten tiedä haiku-runon tavujakaumaa. Kenties he eivät edes välitä. Mutta haikun ideahan on nimenomaan sen formaalisuudessa, haiku ilman 5-7-5-tavurakennetta kolmella rivillä ei ole haiku vaan jotain muuta.