Oli se Mustakallio sentään parempi kuin Ria Kataja ykköskaudelta. Siis nimenomaan tuossa ohjelmassa. Tosin siihen ei paljoa vaadittu.
Avautui taas kerran, että Ari Koivusella on 12-vuotiaan pikkupojan ääni. Ja oikeastaan naamakin.
Avautui, että käyttäjä Worrell onkin vasta noin 23-vuotias. Jotenkin olen olettanut vanhemmaksi.
Avautui, että HPK:ta on sikälikin hauska kannattaa, koska joukkue on aina täälläkin aakkosissa sopivan ylhäällä. Samoin esimerkiksi teksti-tv:llä seuraaminen on mukavampaa kuin vaikka Ässien kotipelin seuraaminen sieltä sivun alalaidasta.
SM-liiga osiossa Kerho on siinä mukavasti heti näkyvissä, SaiPa ei sitä ole.
Avautui, että HPK:ta on sikälikin hauska kannattaa, koska joukkue on aina täälläkin aakkosissa sopivan ylhäällä. Samoin esimerkiksi teksti-tv:llä seuraaminen on mukavampaa kuin vaikka Ässien kotipelin seuraaminen sieltä sivun alalaidasta.
SM-liiga osiossa Kerho on siinä mukavasti heti näkyvissä, SaiPa ei sitä ole.
Ässien peli on tutulla paikalla aina viimeisenä, jonka katse löytää heti ;)
Avautui, että suomalainen nuorehko miesartisti, joka juuri esiintyi radiossa, osaa lausua ä-äänteen. Hän käytti sanoja sydän, jälleen, elämää jne aivan ymmärrettävästi.
Ja jos tämä avutuminen ei avudu jollekulle, niin kirjoitan edellisen lauseen nykysuomi-iskelmäksi:
Han kaytti sanoja sydan, jalleen, elamaa jne aivan ymmarrettavasti.
... Siis koko ajan sai pelätä, että joku FBI kyttäilee mun tekemisiä tai vähintäänkin se nettikamera kuvasi mun huomaamatta livekuvaa johonkin messengeriin mun galtsurunkkailuista. Vitsi vitsi.
Joo jotain sellaista mäkin olen mietiskellyt..Pieni pala teippiä linssin eteen on helppo apu. Näin oli lapsiamme neuvottu tekemään koulun tunnilla.
Pieni pala teippiä linssin eteen on helppo apu. Näin oli lapsiamme neuvottu tekemään koulun tunnilla.