Marianne Kiukkonen täyttää melkein erinomaisen hyvin poliisihaalarinsa. Tämä asia tuli äsken havaittua, kun kaupungilla liikuskelin. Ja mainittakoon vielä sellainen pikkuasia, että olen fanittanut kyseistä leidiä yli 10 vuoden ajan.
Marianne Kiukkonen täyttää melkein erinomaisen hyvin poliisihaalarinsa. Tämä asia tuli äsken havaittua, kun kaupungilla liikuskelin. Ja mainittakoon vielä sellainen pikkuasia, että olen fanittanut kyseistä leidiä yli 10 vuoden ajan.
No ota nyt huomioon, että tuo on "tosi-tv"-ohjelma eli lähes kokonaan käsikirjoitettu. Herää tähän päivään. Tosin tuo ei tee Sukarista antiurpoa...uskomatoman rikkaan kuitenkin.
Nimim. Jokrun ansiosta avautui, että nimim. Vanha Len viittaa erääseen tunnettuun rock-orkesteriin.
Kylläpä näin. Meillä oli junnuina bändi, jonka nimi oli Vanha Len. Yritettiin soittaa metallia 80-luvulla. Fanitettiin tosin Van Halenia.
Avautui, että mun täytyy olla vanha jo. Kuuntelin äsken vajaat kaksi tuntia Queenia ja jopa nautin siitä. En ole pitänyt sitä juuri minään, kunnes erehdyin tsekkaamaan youtubesta noita livepätkiä. Oli ne vaan huikeita silloin joskus ja jopa mun soittolistalle mahtunee jatkossakin jonkin verran.
Ei ole olemassa huikeampaa live-konserttia kuin tuo Queenin Magic Tour Wembleyllä 1986 enkä tiedä ketään parempaa live-esiintyjää kuin Freddy aikoinaan oli - se ääni, se ääni.....
Eikös tämä Live Aidsin keikka mennyt ainakin Suomen töllössä osittain vituiksi ääniyhteysongelmien takia? Pitää varmaan kaivaa kellarista vanha vhs-kasetti ja tarkistaa muistanko oikein. Netistä varmaan löytyy nykyjään parempi versio keikastaHyvää vertailukohtaa saa, kun yrittää mulkoilla Live Aidin läpi. Siis se 1985 setti, nimilista on sinänsä vakuuttava mutta ne kaikki muut artistit vaikuttaa ihan paskalta kun vertaa Queenin (Bulsaran/Mercuryn) nostatukseen. Turistit perkele.
Aika moni sliipattu poppitähti on varmaan kussut housuunsa, kun George Thorogood & Destroyers kapusi lavalle vääntämään likaista, rujoa ja äänekästä rytkybluusiaan. Siinä oli yksi Live Aidin todellisista voittajista.Hyvää vertailukohtaa saa, kun yrittää mulkoilla Live Aidin läpi. Siis se 1985 setti, nimilista on sinänsä vakuuttava mutta ne kaikki muut artistit vaikuttaa ihan paskalta kun vertaa Queenin (Bulsaran/Mercuryn) nostatukseen. Turistit perkele.
Sukarin ja Keskisen ei tarvitse hirveästi näytellä esittäessään tyhmää junttia. Homma sujuu molemmilta aivan luonnostaan.Tämä liiaksi käsikirjoitettu formaatti kyllä on paljon huonompi, kuin kotikutoisempi Tuuri, jossa se Keskisen ja asiakkaiden urpous ja junttius on jotenkin aidompaa. Toki siinä on leikkauksella jne. iso osuus, mutta Sukarissa häiritsi mm. se hammaslääkäri kohtaus, jossa Topi puristeli kurkkuaan vessassa ja välillä oltiin sen henkilökohtaisen avustajan olohuoneen sohvalla antamassa neuvoja amerikkalaiseen TV-psykologi -tyyliin.
Mulla on tuolla Maskun seudulla sukulaisia, jotka tietävät ja tuntevat Topin vuosikymmenten takaa. Aikamoinen suoran toiminnan mies kuuluu Topi olevan, joten en kyllä ihmettelisi lainkaan, vaikka olisi mennytkin. Ja trukkikuski nostaa, jos Topi käskee, tai samoin tein entinen kuski välittömästi. Topi ei tunnetusti ole lukumiehiä ja mm työsopimuslaki on aikoinaan jäänyt selailematta. Kukaan ei ole myöskään muistanut tai uskaltanut kertoa Topille irtisanomisajoista, joten hommat loppuu heti ja välittömästi, jos kaverin naama vituttaa.Toki oli tiedossa, ettei Sukarin Topi mikään penaalin terävin kynä ole, mutta ei kai se kuitenkaan aidosti ollut menossa trukin piikeissä sitä mainosta repimään?
Onko nauhoja tallessa? Heti jakoon.Kylläpä näin. Meillä oli junnuina bändi, jonka nimi oli Vanha Len. Yritettiin soittaa metallia 80-luvulla. Fanitettiin tosin Van Halenia.
Onko nauhoja tallessa? Heti jakoon.
Avautui, että mun täytyy olla vanha jo. Kuuntelin äsken vajaat kaksi tuntia Queenia ja jopa nautin siitä. En ole pitänyt sitä juuri minään, kunnes erehdyin tsekkaamaan youtubesta noita livepätkiä. Oli ne vaan huikeita silloin joskus ja jopa mun soittolistalle mahtunee jatkossakin jonkin verran.
Olen luullut, että virka on nimeltään hyökkäysministeri.
Itse esittelin jälkikasvulle herran nimeltä Gary Moore. Kyseessä oli sentään CD, hankintavuosi 1986-1987.
Ei osunut, eikä uponnut nuorempaan kohderyhmään...