Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 731 425
  • 33 987

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avautui sellainen asia että Toivo Sukari on koominen idiootti.
En ole ikinä Toivo Sukarista mitään juttuja lukenut ja tiedän vain henkilön ulkonäöltä, sen tiesin että hän on Maskun ja Ideaparkin pääomistaja/perustaja ja siis vain sen mukaan kyseisestä herrasta mielikuvan saanut.
Nyt olin tallentanut maikkarin "Sukari" ohjelman. Katsoin sen eilen ja tulin siihen tulokseen että uskomaton urpo. Miten helvetissä tuollainen äijä on onnistunut noin hyvin elämässä pärjäämään..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Nyt olin tallentanut maikkarin "Sukari" ohjelman. Katsoin sen eilen ja tulin siihen tulokseen että uskomaton urpo. Miten helvetissä tuollainen äijä on onnistunut noin hyvin elämässä pärjäämään..

Näin pätkän tuosta ohjelmasta ja Sukari osoittaa kuin yksinkertaista myyminen on. Hän ei hyväksynyt "syvällistä" mainosta vaan tietää mitä yksinkertainen kansa haluaa, hinta, alennus ja kylpyläviikonloppu...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt olin tallentanut maikkarin "Sukari" ohjelman. Katsoin sen eilen ja tulin siihen tulokseen että uskomaton urpo. Miten helvetissä tuollainen äijä on onnistunut noin hyvin elämässä pärjäämään..

No ota nyt huomioon, että tuo on "tosi-tv"-ohjelma eli lähes kokonaan käsikirjoitettu. Herää tähän päivään. Tosin tuo ei tee Sukarista antiurpoa...uskomatoman rikkaan kuitenkin.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Junalla Bergenistä Osloon (Bergensbanen minutt for minutt). Ohjelma on katsottavissa kokonaisuudessaan NRK:n netti-TV:ssä.
Tämä oli tosiaan kiehtovaa katsottavaa ja samat sanat pätevät myös loppiaisena Teemalla esitettyyn 12 tunnin koosteeseen viime kesäisestä Hurtigruten-risteilystä Bergenistä Kirkkoniemeen, jonka aikana sai ihailla vuonoja ja upeita maisemia. Kooste (6*2 h) on katsottavissa kuukauden ajan myös Yle Areenasta ja alkuperäisen, viisi vuorokautta kestäneen lähetyksen pystyy katsomaan, ja ilmeisesti myös lataamaan, NRK:n sivuilta.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusimpien suositusten mukaan viikossa pitäisi pitää kaksi alkoholitonta päivää, eli siis viitenä päivänä voi ryypätä. Lehdessä luki.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Marianne Kiukkonen täyttää melkein erinomaisen hyvin poliisihaalarinsa. Tämä asia tuli äsken havaittua, kun kaupungilla liikuskelin. Ja mainittakoon vielä sellainen pikkuasia, että olen fanittanut kyseistä leidiä yli 10 vuoden ajan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Marianne Kiukkonen täyttää melkein erinomaisen hyvin poliisihaalarinsa. Tämä asia tuli äsken havaittua, kun kaupungilla liikuskelin. Ja mainittakoon vielä sellainen pikkuasia, että olen fanittanut kyseistä leidiä yli 10 vuoden ajan.

No tästä avautui, että se on Marianne Kiukkonen, joka on myös Poliisit -sarjassa. Näitä kuvia sitä latailtiin netistä jo siihen aikaan, kun "kaikki ei ollut vielä saatavilla" niin sanotusti.
 

d2uce

Jäsen
No ota nyt huomioon, että tuo on "tosi-tv"-ohjelma eli lähes kokonaan käsikirjoitettu. Herää tähän päivään. Tosin tuo ei tee Sukarista antiurpoa...uskomatoman rikkaan kuitenkin.

Tämä liiaksi käsikirjoitettu formaatti kyllä on paljon huonompi, kuin kotikutoisempi Tuuri, jossa se Keskisen ja asiakkaiden urpous ja junttius on jotenkin aidompaa. Toki siinä on leikkauksella jne. iso osuus, mutta Sukarissa häiritsi mm. se hammaslääkäri kohtaus, jossa Topi puristeli kurkkuaan vessassa ja välillä oltiin sen henkilökohtaisen avustajan olohuoneen sohvalla antamassa neuvoja amerikkalaiseen TV-psykologi -tyyliin.

Toki oli tiedossa, ettei Sukarin Topi mikään penaalin terävin kynä ole, mutta ei kai se kuitenkaan aidosti ollut menossa trukin piikeissä sitä mainosta repimään?
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Nimim. Jokrun ansiosta avautui, että nimim. Vanha Len viittaa erääseen tunnettuun rock-orkesteriin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nimim. Jokrun ansiosta avautui, että nimim. Vanha Len viittaa erääseen tunnettuun rock-orkesteriin.

Kylläpä näin. Meillä oli junnuina bändi, jonka nimi oli Vanha Len. Yritettiin soittaa metallia 80-luvulla. Fanitettiin tosin Van Halenia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jumalauta! Avautui ensinnäkin se, että Sparksin laulaja on mies, mikä ei välttämättä avaudu kuunnellessaan esimerkiksi kappaletta "This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us."

http://www.youtube.com/watch?v=QAzESJ62irI

Toinen asia, joka avautui on se, että osalle Jatkiksen possee pitää varmaan vääntää katiskakin rautalangasta.

Linkki jättää viemättä kaikkiin muihin biiseihin kuin Sparksin "This Town Ain't Big Enough For Both Of Us -biisiin
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Avautui, että mun täytyy olla vanha jo. Kuuntelin äsken vajaat kaksi tuntia Queenia ja jopa nautin siitä. En ole pitänyt sitä juuri minään, kunnes erehdyin tsekkaamaan youtubesta noita livepätkiä. Oli ne vaan huikeita silloin joskus ja jopa mun soittolistalle mahtunee jatkossakin jonkin verran.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Avautui tuota Vitsiä pukkaa ketjun viimeisimpiä tuotoksia luettaessa, että Jatkoaika on täynnä idiootteja tai mulla ei ole huumorintajua
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että mun täytyy olla vanha jo. Kuuntelin äsken vajaat kaksi tuntia Queenia ja jopa nautin siitä. En ole pitänyt sitä juuri minään, kunnes erehdyin tsekkaamaan youtubesta noita livepätkiä. Oli ne vaan huikeita silloin joskus ja jopa mun soittolistalle mahtunee jatkossakin jonkin verran.

Ei ole olemassa huikeampaa live-konserttia kuin tuo Queenin Magic Tour Wembleyllä 1986 enkä tiedä ketään parempaa live-esiintyjää kuin Freddy aikoinaan oli - se ääni, se ääni.....

Siis - avautui, ettei aika ole mikään selittävä tekijä vaan laatu!
 

Peacemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Vityaz Chekhov, Real Madrid
Queenista puheenollen, minulle avautui Toni Häppölää kuullessani, että on karmeaa mökää, kun ko. orkesteria lauletaan alavireisesti.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ei ole olemassa huikeampaa live-konserttia kuin tuo Queenin Magic Tour Wembleyllä 1986 enkä tiedä ketään parempaa live-esiintyjää kuin Freddy aikoinaan oli - se ääni, se ääni.....

Hyvää vertailukohtaa saa, kun yrittää mulkoilla Live Aidin läpi. Siis se 1985 setti, nimilista on sinänsä vakuuttava mutta ne kaikki muut artistit vaikuttaa ihan paskalta kun vertaa Queenin (Bulsaran/Mercuryn) nostatukseen. Turistit perkele.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hyvää vertailukohtaa saa, kun yrittää mulkoilla Live Aidin läpi. Siis se 1985 setti, nimilista on sinänsä vakuuttava mutta ne kaikki muut artistit vaikuttaa ihan paskalta kun vertaa Queenin (Bulsaran/Mercuryn) nostatukseen. Turistit perkele.
Eikös tämä Live Aidsin keikka mennyt ainakin Suomen töllössä osittain vituiksi ääniyhteysongelmien takia? Pitää varmaan kaivaa kellarista vanha vhs-kasetti ja tarkistaa muistanko oikein. Netistä varmaan löytyy nykyjään parempi versio keikasta
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Avautui, että kakkosella nyt menevässä Tartu mikkiin ohjelmassa neljästä kilpailijasta neljä ei osaa laulaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvää vertailukohtaa saa, kun yrittää mulkoilla Live Aidin läpi. Siis se 1985 setti, nimilista on sinänsä vakuuttava mutta ne kaikki muut artistit vaikuttaa ihan paskalta kun vertaa Queenin (Bulsaran/Mercuryn) nostatukseen. Turistit perkele.
Aika moni sliipattu poppitähti on varmaan kussut housuunsa, kun George Thorogood & Destroyers kapusi lavalle vääntämään likaista, rujoa ja äänekästä rytkybluusiaan. Siinä oli yksi Live Aidin todellisista voittajista.

Madison Blues.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tämä liiaksi käsikirjoitettu formaatti kyllä on paljon huonompi, kuin kotikutoisempi Tuuri, jossa se Keskisen ja asiakkaiden urpous ja junttius on jotenkin aidompaa. Toki siinä on leikkauksella jne. iso osuus, mutta Sukarissa häiritsi mm. se hammaslääkäri kohtaus, jossa Topi puristeli kurkkuaan vessassa ja välillä oltiin sen henkilökohtaisen avustajan olohuoneen sohvalla antamassa neuvoja amerikkalaiseen TV-psykologi -tyyliin.
Sukarin ja Keskisen ei tarvitse hirveästi näytellä esittäessään tyhmää junttia. Homma sujuu molemmilta aivan luonnostaan.

Toki oli tiedossa, ettei Sukarin Topi mikään penaalin terävin kynä ole, mutta ei kai se kuitenkaan aidosti ollut menossa trukin piikeissä sitä mainosta repimään?
Mulla on tuolla Maskun seudulla sukulaisia, jotka tietävät ja tuntevat Topin vuosikymmenten takaa. Aikamoinen suoran toiminnan mies kuuluu Topi olevan, joten en kyllä ihmettelisi lainkaan, vaikka olisi mennytkin. Ja trukkikuski nostaa, jos Topi käskee, tai samoin tein entinen kuski välittömästi. Topi ei tunnetusti ole lukumiehiä ja mm työsopimuslaki on aikoinaan jäänyt selailematta. Kukaan ei ole myöskään muistanut tai uskaltanut kertoa Topille irtisanomisajoista, joten hommat loppuu heti ja välittömästi, jos kaverin naama vituttaa.

Kylläpä näin. Meillä oli junnuina bändi, jonka nimi oli Vanha Len. Yritettiin soittaa metallia 80-luvulla. Fanitettiin tosin Van Halenia.
Onko nauhoja tallessa? Heti jakoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Radiouutisissa puhuivat Yhdysvaltain puolustusministeristä. Ai niillä on sellainen? Olen luullut, että virka on nimeltään hyökkäysministeri.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Avautui, että mun täytyy olla vanha jo. Kuuntelin äsken vajaat kaksi tuntia Queenia ja jopa nautin siitä. En ole pitänyt sitä juuri minään, kunnes erehdyin tsekkaamaan youtubesta noita livepätkiä. Oli ne vaan huikeita silloin joskus ja jopa mun soittolistalle mahtunee jatkossakin jonkin verran.

Itse esittelin jälkikasvulle herran nimeltä Gary Moore. Kyseessä oli sentään CD, hankintavuosi 1986-1987.
Ei osunut, eikä uponnut nuorempaan kohderyhmään. Mutta olin havaitsevani katseissa orastavaa myötähäpeää, kun isä ja äiti "pogottivat". Täytyypä perua viikkorahojen indexikorotukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös