Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 369
  • 34 077

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Avautui, että Vesa-Matti Loirilla on diabetes. Enpä ollut tuollaista kuullutkaan, mutta eilinen TV-mainos avasi silmäni tämänkin asian suhteen. Kyseessä siis mainos jossa Vesku kertoo diabeteksesta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui, että scholl, tuo kosmopoliittien kuningas ja Keski-Euroopan kattoterassien keisari, ei uskalla koskea sinihomejuustoon. Missähän Ypäjällä se oikeasti noita juttujaan kirjoittaa?
 
Avautui, että scholl, tuo kosmopoliittien kuningas ja Keski-Euroopan kattoterassien keisari, ei uskalla koskea sinihomejuustoon. Missähän Ypäjällä se oikeasti noita juttujaan kirjoittaa?

Syykin on päivänselvä. Homejuustot ovat mitä suuremmissa määrin kotoisin Ranskasta. Minulle ainakin on jäänyt käsitys, että sivistyneiden kosmopoliittien ruokavalioon kuuluu lähinnä hapankaali, makkarat ja oluet.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Avautui, että scholl, tuo kosmopoliittien kuningas ja Keski-Euroopan kattoterassien keisari, ei uskalla koskea sinihomejuustoon. Missähän Ypäjällä se oikeasti noita juttujaan kirjoittaa?

Eikö voi koskea sinihomejuustoon vai nimenomaan Aura-juustoon?
Aura-juusto on sinihomejuustoa mutta sinihomejuusto ei (välttämättä) ole Auraa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rocky Balboa lopetti Neuvostoliiton.

Rocky IV valmistui vuonna 1985, elokuvan lopussa Rocky piti neuvostoliittolaisille puheen siitä, että heikäläisten kannattaa muuttua. Siis senlaisen puheen kuten South Parkissa on lopussa tapana. Vuonna 1985 Gorba tuli valtaan ja siitä se homma sitten eteni.

:D Mahtavaa. Minulle avautui se että Venäjällä on alkanut presidenttipeli, Medvedev veti Putinia höplästä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tuomas Grönman on pelannut yhden kauden (1999-00) Jokereissa!

Mulla on tällainen hairahdus jäänyt kokonaan unholaan. Ihmettelin, kun luin uusinta (3/11) Jääkiekkolehteä ja Oskun askia (s.17). Kun en tiennyt Grönmanin pelanneen joskus Jokereissakin, ihmettelin, että mitä ihmeen paskaa Osku suoltaa noissa teksteissään.

"Vuoden 2000 pudotuspelien kynnyksellä...", "Soittaja oli Jokerien silloinen lääkäri Ismo Syvähuoko...", "Lukon hyökkääjä Jonni Vauhkosen normitaklaus niiasi minut viimeisen kerran luisteluasentoon..." ja "Vamma päätti lopulta urani. Joukkueen kausi päättyi hopeajuhliin, TPS oli finaaleissa parempi."

Oma muistikuvani oli siis se, että Tuomas Grönman olisi Suomessa pelannut ainoastaan Rauman Lukossa tai TPS:ssa. Pitipä muutamankin kerran tavata tuo juttu läpi ja tarkastaa vielä Elite Prospectista. Asia "avautui" ja jälleen opin jotain uutta!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Avautui, että NHL:n pleijarit ovat todellakin jo ihan nurkan takana ja se jos joku on kiekkofanin parasta aikaa. Sen kyllä huomaa nyt myös tuolla NHL-puolella, jossa on pientä extra-provoamista alkanut lennellä ilmoille. Tuohan se sinne oman tunnelmansa kieltämättä. Hienoa aikaa elämme.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Avautui, että NHL:n pleijarit ovat todellakin jo ihan nurkan takana ja se jos joku on kiekkofanin parasta aikaa. Sen kyllä huomaa nyt myös tuolla NHL-puolella, jossa on pientä extra-provoamista alkanut lennellä ilmoille. Tuohan se sinne oman tunnelmansa kieltämättä. Hienoa aikaa elämme.

Saman asian huomasin. Kevät on hienoa aikaa. Provojen aikaa. Nähtäväksi jää kuka saa viimeiset naurut.

Itselleni avautui tänään että Toronton War roomissa ei ilmeisesti ole kovin asiantuntevaa porukkaa töissä..
 

Lohipoika

Jäsen
Avautui tässä jokin aika sitten, että se tunnettu lause meneekin "hauki on kala". Minä olin aina lausunut sen "Haukion kala" ja ihmetellyt, mitä erikoista niissä Haukiolla saaduissa kaloissa oikein on. Sitten avautui, että ei Suomessa olekaan Haukio-nimistä paikkakuntaa, mutta Sauli Niinistön vaimo on eräs Jenni Haukio.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Bambi on poika. Järkyttävä tieto, kenen itseään kunnioittavan pojan nimi voi olla Bambi? Ja tytön äänikin sillä oli!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui, että Jatkoaikaan kirjoittavat raavaat ja karskit äijät ovat kiinnostuneita lasten piirroshahmojen sukupuolesta.

Hämmentävää. Hyvin hämmentävää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Avautui, että Jatkoaikaan kirjoittavat raavaat ja karskit äijät ovat kiinnostuneita lasten piirroshahmojen sukupuolesta.
Kyllähän nuo ovat tärkeitä tietoja meille raavaille ja karskeille. Bambia katsoessa pidetään tästä lähtien kädet peiton päällä ja Muumien Mörköä katsellessa peiton alla.
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Samaan piirroskeskusteluun vielä että Nalle Puhissa kaikki muut paitsi Kengu on miespuolisia. Eli kaikki söpöt kuvat joita on nähnyt hääilmoituksissa joissa Nasu ja Puh kävelee käsikkäin...

Joku lestadiolainen saattaa nyt sanoa, että näin nuoria opetetaan syntiin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Avautui, että Jatkoaikaan kirjoittavat raavaat ja karskit äijät ovat kiinnostuneita lasten piirroshahmojen sukupuolesta.

Hämmentävää. Hyvin hämmentävää.
Minä olen nainen!

Niin, ja Tuutikki on nainen. Hahmohan perustuu Tove Janssonin Tuuti-nimiseen tyttöystävään. Eli siis Tuutikkin on myös lesbo! On tämäkin touhua, syntisiä ovat kaikki nuo lastenohjelmat, joita olen lapsena katsellut!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen nainen!

Niin, ja Tuutikki on nainen. Hahmohan perustuu Tove Janssonin Tuuti-nimiseen tyttöystävään. Eli siis Tuutikkin on myös lesbo! On tämäkin touhua, syntisiä ovat kaikki nuo lastenohjelmat, joita olen lapsena katsellut!

Muumithan ovat aikanaan myös poltelleet sieniä ja luultavasti ovat syntyneet Janssonin tripin aikana nähtyjen näkyjen pohjalta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Muumithan ovat aikanaan myös poltelleet sieniä ja luultavasti ovat syntyneet Janssonin tripin aikana nähtyjen näkyjen pohjalta.
Tosin kyseessä oli Lars Janssonin käsikirjoittama ja piirtämä sarjakuva. Huumeita ja viinaa, viittauksia seksiin jne noissa sarjakuvissa on aika useinkin, sekä runsaasti yhteiskunnallista satiiria. Ei missään nimessä vertaudu nykyiseen japanissa piirrettyyn lastenmuumeihin. Varmastikaan nuo sukupuoliroolien sekoittumiset eivät ihan vahingossa mukana ole.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Nyt mä tiedän miltä helsinkiläisseurojen kannattajista on tuntunut lähes koko vuosituhannen alun, suurin toivein kauteen ja kaikki menee vituiks.
Onneksi alkaa taas kesä ja pääsee pelaan golffia
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Blues on melko vahva mestarisuosikki. Tuolla pelillä HIFK tullee kaatumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös