Avautui tuota Naisasiat-ketjua lukiessa että olen vastuuntunnoton, huono ihminen jolla on vikaa korvien välissä. Enkä tiedä mitä teen tienatulla omaisuudellani koska minulla ei ole lapsia.
Muumithan ovat aikanaan myös poltelleet sieniä ja luultavasti ovat syntyneet Janssonin tripin aikana nähtyjen näkyjen pohjalta.
Avautui tuota Naisasiat-ketjua lukiessa että
Mä oon jo vuosia juonut peruslagerina mieluummin A:ta kuin keppanaa. Siihenhän on pelkkiä hyviä syitä, vahvempaa, kantavierre on vahvempi joten myös makua on yleensä hieman enemmän, baarissa hananelonen tulee lähes aina pienemmästä astiasta (30l) kuin keppana jolloin maku on tietysti parempi. Peruslagereita jos tulee kitattua niin Karhun A pullossa (tai hanassakin) on aina hyvä valinta, hanakamana Sandelsin A toimii myös, pullossa harvemmin tulee enää vastaan, valitettavasti.Mä pidän nykyään nelosoluesta enemmän kuin kolmosesta. Näitä peruslagereita tarkoitan tässä nyt.
Erittäin hyvät valinnat, eilen juuri tuota kirjoittaessani nautin saunan päälle yhden pullon Karhun Aata. Toinen suosikkini on nimenomaan tuo Sandelsin IVA.Peruslagereita jos tulee kitattua niin Karhun A pullossa (tai hanassakin) on aina hyvä valinta, hanakamana Sandelsin A toimii myös, pullossa harvemmin tulee enää vastaan, valitettavasti.
Sellaiset skinit, jotka ovat vakuutelleet etteivät ole mitään natseja, eivät ole olleet mitenkään harvinaisia ilmestyksiä. Mutta näköjään on mahdollista että joku haluaa tehdä selväksi, ettei ole mikään skini, vaikka natsi onkin. Yllätyin. Tai sitten menin miinaan.
Jeps, samaa hehkuttelin itsekseni tänään kun päivällä katselin ko. kanavalta viimeisen runkosarjakierroksen maaleja. Lienee ihan tarkoituksella viritetty tällainen täky, jotta ihmiset sitten toukokuussa NHL-kiekkoon hurahtaneina tilailevat maksukanavia käyttöönsä. Welho Mixin tilaajissa on varmasti pientä kasvua havaittavissa 1.5. alkaen...DNA:n kuukauden ilmaiskanavana on huhtikuussa ESPN America. Ei paha näin NHL:n play-offien kynnyksellä.
Jeps, samaa hehkuttelin itsekseni tänään kun päivällä katselin ko. kanavalta viimeisen runkosarjakierroksen maaleja. Lienee ihan tarkoituksella viritetty tällainen täky, jotta ihmiset sitten toukokuussa NHL-kiekkoon hurahtaneina tilailevat maksukanavia käyttöönsä. Welho Mixin tilaajissa on varmasti pientä kasvua havaittavissa 1.5. alkaen...
Missä kohtaa pitää nauraa?
Joo ei omaankaan huumorintajuun iske lainkaan tuo huumori.
Varsinkaan kun ketjuun viestittelevä jengi ei tajua ketjun ideaa.
Avautui sellainen asia, että ainakin yksi jatkoaikalainen on käynyt amiksen, ajaa jotain amisautoa, on todennäköisesti on vielä hiukan ylipainoinen ja hiusmallinsa on jotain väliltä kalju-siili.