Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 369
  • 34 077

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Muumithan ovat aikanaan myös poltelleet sieniä ja luultavasti ovat syntyneet Janssonin tripin aikana nähtyjen näkyjen pohjalta.

Ensimmäisen muumihahmon Tove Jansson piirsi ulkohuussin seinään, että tietynlainen trippi lienee ollut sekin. Hesarissa on julkaistu nyt jonkin aikaa vanhoja muumisarjakuvia. Tänään taisivat juuri mennä tekemään viiniä vanhoista käyneistä hilloista.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jokainen Soundsin kappale joka toimii meikäläiselle on vain versio OMD:n Electricitysta
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen asunut tässä kämpässä kohta puoli vuotta. Tänään kävin piruuttani alakerrassa kurkkimassa kaikkien ovien taakse, perkele tässä talossa on sittenkin pyykkitupa ja vielä kuntosalikin! Oli siellä punttiksella sen tason vermeet, että kyllähän niillä hien pintaan saa. Ilmaiseksi. Tykkään.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
5 päivän talvilomareissun aikana tuli oltua täydellisessä JA-pimennossa, tuloksetkin tsekkasin uutissaiteilta tai tunnetusti toimivilta SM-liigan sivuilta. Muutamankin ketjun ja niiden kestonimimerkkien tuotosten pikavilkaisu indikoi, että paasto kannattaa muuttaa/palauttaa pysyväksi.
Enempi toki nauruketjukamaa: aikuiset "miehet" (kuvittele samaan oma ikätoveri tai isäsi, ei herranhetteet:)... mutta paskasta nyt ei vaan saa konvehtia. Puhumattakaan, että suoraselkäistä, älyissään olevaa ja edes kevyitä töytäisyjä, saati normaaleja tällejä, kestävää ihmistä. Mutta mitäs: tiettyjä perusominaisuuksia nyt vaan joko on tai ei ole.

edit. Avautui myös, että takapihan siivoaminen talven lumihelvetin jäljiltä vienee "hetken". Tilauksessa ainakin uusi puutarhakalusto ja pensasaidat. Jepjep.
 
Viimeksi muokattu:

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Minulle avautui juuri, että käynnissä olevat miesten salibandyliigan loppuottelut pelataan neljässä eri hallissa; avausottelu pelattiin Pasilan Urheiluhallissa, huominen toinen ottelu Seinäjoki Areenassa. Kolmas peli tiistaina on Hartwall Areenassa, ja mahdollisessa neljännessä matsissa pelataan Seinäjoen Urheilutalossa. Mielenkiintoista.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Avautui tuota Naisasiat-ketjua lukiessa että olen vastuuntunnoton, huono ihminen jolla on vikaa korvien välissä. Enkä tiedä mitä teen tienatulla omaisuudellani koska minulla ei ole lapsia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui tuota Naisasiat-ketjua lukiessa että olen vastuuntunnoton, huono ihminen jolla on vikaa korvien välissä. Enkä tiedä mitä teen tienatulla omaisuudellani koska minulla ei ole lapsia.

Tuskin siitä tarvitsee kantaa huolta, yhteiskunta kyllä keksii takuuvarmasti keinot ulosmitata tuo omaisuus pois sinulta ja jakaa se niille, jotka sikiävät kuin kanit, eivätkä tietenkään ehdi siinä välissä mitään töitä tekemään.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kun on tarpeeksi kännissä, niin pelottavia kauhuelokuvia ei ole olemassakaan. Tulin tämän todenneeksi kun katsoin japanilaisen Ju-on: The Grudge 2-nimisen kauhupläjäyksen. Pariin kertaan säpsähdin, mutta enimmäkseen olo oli vain huvittunut. Sitten kun selvinpäin yömyöhäisellä katselin Youtubesta pätkiä kyseisestä elokuvasta, niin olikin jo "toinen ääni kellossa".

(Linkki vie Youtubeen, kyseisen elokuvan "traileriin")
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Nuoret ruotsalaispakit tulevat Sm-liigaan ja ryminällä. Mielenkiintoista.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä pidän nykyään nelosoluesta enemmän kuin kolmosesta. Näitä peruslagereita tarkoitan tässä nyt.

Maku muuttuu. Ei sitä kakarana tajunnut kuinka hyvää vaikkapa punaviini, vihreät oliivit, voimakkaat juustot, Guiness yms. "vaikea" voi ollakaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä pidän nykyään nelosoluesta enemmän kuin kolmosesta. Näitä peruslagereita tarkoitan tässä nyt.
Mä oon jo vuosia juonut peruslagerina mieluummin A:ta kuin keppanaa. Siihenhän on pelkkiä hyviä syitä, vahvempaa, kantavierre on vahvempi joten myös makua on yleensä hieman enemmän, baarissa hananelonen tulee lähes aina pienemmästä astiasta (30l) kuin keppana jolloin maku on tietysti parempi. Peruslagereita jos tulee kitattua niin Karhun A pullossa (tai hanassakin) on aina hyvä valinta, hanakamana Sandelsin A toimii myös, pullossa harvemmin tulee enää vastaan, valitettavasti.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Peruslagereita jos tulee kitattua niin Karhun A pullossa (tai hanassakin) on aina hyvä valinta, hanakamana Sandelsin A toimii myös, pullossa harvemmin tulee enää vastaan, valitettavasti.
Erittäin hyvät valinnat, eilen juuri tuota kirjoittaessani nautin saunan päälle yhden pullon Karhun Aata. Toinen suosikkini on nimenomaan tuo Sandelsin IVA.

Notta pitäiskö mennä oluelle?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sellaiset skinit, jotka ovat vakuutelleet etteivät ole mitään natseja, eivät ole olleet mitenkään harvinaisia ilmestyksiä. Mutta näköjään on mahdollista että joku haluaa tehdä selväksi, ettei ole mikään skini, vaikka natsi onkin. Yllätyin. Tai sitten menin miinaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Sellaiset skinit, jotka ovat vakuutelleet etteivät ole mitään natseja, eivät ole olleet mitenkään harvinaisia ilmestyksiä. Mutta näköjään on mahdollista että joku haluaa tehdä selväksi, ettei ole mikään skini, vaikka natsi onkin. Yllätyin. Tai sitten menin miinaan.

Minua ihmetytti tuossa Nenäverenvuodon viestissä eniten mitä hän tarkoitti noilla joidenkin natsististen arvojen ihannoimisella.

Jos Suomesta puhutaan, niin mielestäni skinheadien ja uusnatsien ero ei ole oleellinen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
DNA:n kuukauden ilmaiskanavana on huhtikuussa ESPN America. Ei paha näin NHL:n play-offien kynnyksellä.
Jeps, samaa hehkuttelin itsekseni tänään kun päivällä katselin ko. kanavalta viimeisen runkosarjakierroksen maaleja. Lienee ihan tarkoituksella viritetty tällainen täky, jotta ihmiset sitten toukokuussa NHL-kiekkoon hurahtaneina tilailevat maksukanavia käyttöönsä. Welho Mixin tilaajissa on varmasti pientä kasvua havaittavissa 1.5. alkaen...

Sikäli kun ymmärsin oikein, niin torstaina klo 02:00 alkaen kanavalta näkyy Pittsburgh-Tampa Bay ja aamuviideltä sitten Vancouver-Chicago. Ei paha.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jeps, samaa hehkuttelin itsekseni tänään kun päivällä katselin ko. kanavalta viimeisen runkosarjakierroksen maaleja. Lienee ihan tarkoituksella viritetty tällainen täky, jotta ihmiset sitten toukokuussa NHL-kiekkoon hurahtaneina tilailevat maksukanavia käyttöönsä. Welho Mixin tilaajissa on varmasti pientä kasvua havaittavissa 1.5. alkaen...

ESPN America ei kuulu DNA:n asiakkaille jaeltaviin kanaviin, joten DNA:n asiakkaat sitä ei voi tilata. Mutta passaahan tuo mainiosti katsella tämä kuukausi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nyt tiedän tasan tarkkaan ketä äänestän, perussuomalaisista kouhotus saa minun valintani todella helpoksi, puolue on ollut tiedossa jo pitemmänkin aikaa. :) Käykäähän uurnilla jokainen, minäkin käyn kunhan kerkeän :)
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juri Gagarin kuoli jo vuonna 1968 lento-onnettomuudessa. Enpäs tiennyt asiasta. Avautui myös radio rockin juontajakaksikollekin sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös