Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 369
  • 34 077

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Maan allako olet kaikki nämä vuodet asunut, kun tämä ei ollut aiemmin avautunut?

En, mutta en myöskään eduskuntatalon portailla. Eli politiikka ei pahemmin kiinnosta, mutta nyt olen pari kertaa sattunut törmäämään telkkarissa tuohon.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
minulle avautui että näyttelijä Liv Tyler on Aerosmithin pallinaama-Tylerin tytär. Ei ainakaan naamasta uskoisi

Hah...tämä Aerosmithin pallinaama (63 v.) olisi saanut panopuuksi lukemattomia kauniita teinityttöjä Idols-kisassa tänäkin vuonna. Yllättävän hyvin vanhalle äijälle olisi pillua tarjolla...toisin kuin sulle ja mulle:D

Liv on kyllä melko namu kissa.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Tuo levitettävä Aura, vai mikä se olikaan nimeltään (Jatkoajassakin mainostaa), on suorastaan mautonta juustoa. Odotin sen maistuvan reippaasti Aura-juustolta, mutta mitä vielä. Tarvitsee siis edelleen levitellä oikeaa Auraa leivän päälle.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Minulle avautui tuossa jokunen tovi sitten, että viikon kuluttua uuden levyn julkaiseva ruotsalainen The Sounds on törkeästi kopioinut nimensä 60-luvulla vaikuttaneelta suomalaisbändiltä. Linkissä lisää ko. bändistä.

Vaikka kyseessä onkin enemmän tai vähemmän läppä, niin sanotaan nyt sen verran että ainakin bändin jäsenten mukaan tästä suomalaisesta yhtyeestä olivat ensimmäisen kerran kuullut Living In America -levyn julkaisun jälkeen. Tuossa tottakai kävi niin että "The Sounds" -bändiltä oli tilattu levy jostain päin internettiä, ja fanit olivat saaneet suomalaisen Soundsin lättyjä himaansa.
 
Vaikka kyseessä onkin enemmän tai vähemmän läppä, niin sanotaan nyt sen verran että ainakin bändin jäsenten mukaan tästä suomalaisesta yhtyeestä olivat ensimmäisen kerran kuullut Living In America -levyn julkaisun jälkeen. Tuossa tottakai kävi niin että "The Sounds" -bändiltä oli tilattu levy jostain päin internettiä, ja fanit olivat saaneet suomalaisen Soundsin lättyjä himaansa.

No eikai kukaan rikostaan myöntäisi. Luulenpa, että Johnny on ollut pikku-Majan suurimpia idoleja nuorempana. Ja Raittisen veljekset myös!
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
No eikai kukaan rikostaan myöntäisi. Luulenpa, että Johnny on ollut pikku-Majan suurimpia idoleja nuorempana. Ja Raittisen veljekset myös!

En näe syytä epäillä tätä logiikkaa, joten mennään tällä. NRJ:n aamushowssa tuota skeidaansa yrittivät tuossa jokunen viikko sitten syöttää ihmisille. Should've known better.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...avautui että tuossa "lainaa"-nappulan vieressä olevasta plus-napista pystyy lainaamaan useampia tekstejä samaan aikaan. Esim näin


Vaikka kyseessä onkin enemmän tai vähemmän läppä, niin sanotaan nyt sen verran että ainakin bändin jäsenten mukaan tästä suomalaisesta yhtyeestä olivat ensimmäisen kerran kuullut Living In America -levyn julkaisun jälkeen. Tuossa tottakai kävi niin että "The Sounds" -bändiltä oli tilattu levy jostain päin internettiä, ja fanit olivat saaneet suomalaisen Soundsin lättyjä himaansa.

No eikai kukaan rikostaan myöntäisi. Luulenpa, että Johnny on ollut pikku-Majan suurimpia idoleja nuorempana. Ja Raittisen veljekset myös!

En näe syytä epäillä tätä logiikkaa, joten mennään tällä. NRJ:n aamushowssa tuota skeidaansa yrittivät tuossa jokunen viikko sitten syöttää ihmisille. Should've known better.

Helpottaa elämää. Ainakin täällä
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karjala-oluessa on näköjään pullon/tölkin ulkoasu vaihtunut ja samalla vissiinkin lisäaineet poistuneet. Pitkään kyllä ihmettelin niitä. Toisesta Hartwallin merkistä lisäaineet taisivat kadota vuosi tai kaksi sitten. Saksassa tuli oluen puhtauslaki voimaan jo 1500-luvun alussa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Millä aikavälillä tuo muutos on tapahtunut? Tarkoitan siis mielestäsi?

En muista, koska kyseisen henkilön olen viimeksi tv:ssä nähnyt, ehkä pari-kolme viikkoa sitten ja silloin hän kyllä näytti vielä ihan naiselta. Eilen ei kyllä enää näyttänyt.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tampereen yliopiston kunta-ja aluejohtamisen kirja alkaa avautumaan pikkuhiljaa. Viime vuonna vielä aika kipsissä olin tuon kanssa kun hain opiskelemaan, mutta nyt tuota tekstiä jo ymmärtää! Vielä olisi ne pääsykokeet hoidettava :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään avautui kuinka paljon olen laihtunut viime kesästä lähtien. Näin tänään pari mainiota kokovartalokuvaa itsestäni viime kesältä ja en meinannut edes tunnistaa itseäni. Kyllä nuo 30 lähtenyttä kiloa tosiaan näkyvät kehossani.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tänään avautui kuinka paljon olen laihtunut viime kesästä lähtien. Näin tänään pari mainiota kokovartalokuvaa itsestäni viime kesältä ja en meinannut edes tunnistaa itseäni. Kyllä nuo 30 lähtenyttä kiloa tosiaan näkyvät kehossani.

Onneksi olkoon, komea suoritus! On syytäkin olla ylpeä itsestään sillä tuollainen temppu vaatii kovaa itsekuria.
 
Tänään avautui kuinka paljon olen laihtunut viime kesästä lähtien. Näin tänään pari mainiota kokovartalokuvaa itsestäni viime kesältä ja en meinannut edes tunnistaa itseäni. Kyllä nuo 30 lähtenyttä kiloa tosiaan näkyvät kehossani.

Ohhoh. Miinus 30 kiloa 7-9 kuukaudessa on melkoinen suoritus. Hatunnoston arvoinen teko.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui, että kaikki porilaiset hitsarit eivät olekaan työttömiä.

Mulle avautui jo vuosia sitten tämä, kun vahingossa jossain ketjussa käytin tuota kulunutta fraasia. Sain yv:tä tuohtuneelta porilaiselta, joka kertoi hitsareiden hyvästä työtilanteesta ja siitä miten hitsareita ei juurikaan työttömänä Porin seudulla ole, kiitos telakoiden sun muun. Olen välttänyt kyseisen fraasin käyttämistä siitä lähtien, tosin en tiedä miten taantuma vaikutti porilaisten hitsaajien työllisyystilanteeseen.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle avautui herätessäni että yöllähän siirryttiin kesäaikaan ja minun pitkä kirjoituskieltoni päättyi!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Avautui tuossa jokin aika sitten, kuinka noita naisten raskausviikkoja lasketaan. Lukema 11+2 kertoo jo aika paljon, aiemmin se oli minulle täyttä hepreaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös