Minulle avautui tuossa jokunen tovi sitten, että viikon kuluttua uuden levyn julkaiseva ruotsalainen The Sounds on törkeästi kopioinut nimensä 60-luvulla vaikuttaneelta suomalaisbändiltä. Linkissä lisää ko. bändistä.
Minulle avautui tuossa jokunen tovi sitten, että viikon kuluttua uuden levyn julkaiseva ruotsalainen The Sounds on törkeästi kopioinut nimensä 60-luvulla vaikuttaneelta suomalaisbändiltä. Linkissä lisää ko. bändistä.
Vaikka kyseessä onkin enemmän tai vähemmän läppä, niin sanotaan nyt sen verran että ainakin bändin jäsenten mukaan tästä suomalaisesta yhtyeestä olivat ensimmäisen kerran kuullut Living In America -levyn julkaisun jälkeen. Tuossa tottakai kävi niin että "The Sounds" -bändiltä oli tilattu levy jostain päin internettiä, ja fanit olivat saaneet suomalaisen Soundsin lättyjä himaansa.
No eikai kukaan rikostaan myöntäisi. Luulenpa, että Johnny on ollut pikku-Majan suurimpia idoleja nuorempana. Ja Raittisen veljekset myös!
Vaikka kyseessä onkin enemmän tai vähemmän läppä, niin sanotaan nyt sen verran että ainakin bändin jäsenten mukaan tästä suomalaisesta yhtyeestä olivat ensimmäisen kerran kuullut Living In America -levyn julkaisun jälkeen. Tuossa tottakai kävi niin että "The Sounds" -bändiltä oli tilattu levy jostain päin internettiä, ja fanit olivat saaneet suomalaisen Soundsin lättyjä himaansa.
No eikai kukaan rikostaan myöntäisi. Luulenpa, että Johnny on ollut pikku-Majan suurimpia idoleja nuorempana. Ja Raittisen veljekset myös!
En näe syytä epäillä tätä logiikkaa, joten mennään tällä. NRJ:n aamushowssa tuota skeidaansa yrittivät tuossa jokunen viikko sitten syöttää ihmisille. Should've known better.
Jenni Pääskysääri on muuttunut helvetin rumaksi.
Jenni Pääskysääri on muuttunut helvetin rumaksi.
En ole varma, mutta epäilisin että tuossa oli vain hassuttelua eilisestä Korkojen kera -ohjelmasta, jossa kuulemma Pääskysaaren oli yllättäen korvannut meidän kaikkien rakastama Janne Kataja.Millä aikavälillä tuo muutos on tapahtunut? Tarkoitan siis mielestäsi?
Millä aikavälillä tuo muutos on tapahtunut? Tarkoitan siis mielestäsi?
En muista, koska kyseisen henkilön olen viimeksi tv:ssä nähnyt, ehkä pari-kolme viikkoa sitten ja silloin hän kyllä näytti vielä ihan naiselta. Eilen ei kyllä enää näyttänyt.
Tänään avautui kuinka paljon olen laihtunut viime kesästä lähtien. Näin tänään pari mainiota kokovartalokuvaa itsestäni viime kesältä ja en meinannut edes tunnistaa itseäni. Kyllä nuo 30 lähtenyttä kiloa tosiaan näkyvät kehossani.
Tänään avautui kuinka paljon olen laihtunut viime kesästä lähtien. Näin tänään pari mainiota kokovartalokuvaa itsestäni viime kesältä ja en meinannut edes tunnistaa itseäni. Kyllä nuo 30 lähtenyttä kiloa tosiaan näkyvät kehossani.
Avautui, että kaikki porilaiset hitsarit eivät olekaan työttömiä.
Avautui tuossa jokin aika sitten, kuinka noita naisten raskausviikkoja lasketaan. Lukema 11+2 kertoo jo aika paljon, aiemmin se oli minulle täyttä hepreaa.
Randy oli myös yksi niistä viimeisistä mohikaaneista, jotka pelasivat ilman kypärää.Anaheimin valmentaja on selänteen nhl-uran alkuaikojen pelikaveri jetseistä.
On muuten luojan lykky, että tämä maanantai on vapaapäivä. Avautui nimittäin äsken, että ei tulisi työnteosta mitään, kun yksinkertaisetkin asiat ovat vaikeita. Onnistuin parin metrin matkalla hukkaamaan kahvikupin. Noin kymmenen minuutin hakemisen jälkeen löysin sen - kirjahyllyn alimmalta hyllyltä. Jep jep.