Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 165
  • 34 082

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Joo ei omaankaan huumorintajuun iske lainkaan tuo huumori.

Varsinkaan kun ketjuun viestittelevä jengi ei tajua ketjun ideaa. Kuinka vaikeaa on lukea ohjeet? Vai onko se vaan provoilua..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Avautui sellainen asia, että ainakin yksi jatkoaikalainen on käynyt amiksen, ajaa jotain amisautoa, on todennäköisesti on vielä hiukan ylipainoinen ja hiusmallinsa on jotain väliltä kalju-siili.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Avautui sellainen asia, että ainakin yksi jatkoaikalainen on käynyt amiksen, ajaa jotain amisautoa, on todennäköisesti on vielä hiukan ylipainoinen ja hiusmallinsa on jotain väliltä kalju-siili.

Perkele, ei voi olla varma. Kun tutzba tämän jo kielsi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään avautui lopullisesti se, että kinesioteipillä saa ihmeitä aikaiseksi. Jotenkin maalaisjärjen vastaista, mutta on se mainiota tavaraa. Joskus aiemmin fysio teippasi polveni sillä ja vaikka kipu helpotti, en tahtonut uskoa. Tänään sama fysioterapeutti teippasi toisen pitkän selkälihaksen ja on se uskottava, toimii se! Tietenkin se vaatii osaavan teippaajan, ennen kuin siitä mitään hyötyä on, mutta kuitenkin. Selkää nyt ei muutenkaan itse saisi teipattua, mutta polven osaan jo niputtaa fyssarin ohjeilla.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Aina kun SM-liigassa tapahtuu kyseenalainen taklaus ja siitä tulee oma ketjunsa, niin myöskin aina joku linkittää sinne Scott Stevensin taklauksia koskevan videopätkän.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aina kun SM-liigassa tapahtuu kyseenalainen taklaus ja siitä tulee oma ketjunsa, niin myöskin aina joku linkittää sinne Scott Stevensin taklauksia koskevan videopätkän.

Näin pikkutunneilla aikaa tappaessani lueskelin tuota Varakkaan taklausta käsittelevää ketjua ja nauratti kyllä. Scott Stevens huudettu! Muutenkin ketju on täynnä hienoja kehäpäätelmiä ja ääretöntä regressiota, eli noudattaa Jatkoaikaperinnettä Kyseenalainen taklaus -ketjuna.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tietenkin se vaatii osaavan teippaajan, ennen kuin siitä mitään hyötyä on, mutta kuitenkin. Selkää nyt ei muutenkaan itse saisi teipattua, mutta polven osaan jo niputtaa fyssarin ohjeilla.
Vaatii osaavan teippaajan, mutta pystyt sen jo tekemään itse? Olet ilmeisesti aikamoinen lahjakkuus alalla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaatii osaavan teippaajan, mutta pystyt sen jo tekemään itse? Olet ilmeisesti aikamoinen lahjakkuus alalla.

Mun polven teippaaminen ei vaadi suurtakaan lahjakkuutta, koska kyseessä on erittäin yksinkertainen teippaus, johon ei teippiäkään mene kuin maksimissaan 20 senttiä ja sekin sitä ohuinta. Kun sitä on muutaman kerran seurannut vierestä, että miten se fyssari sen tekee ja siihen vielä saanut seikkaperäiset ohjeet päälle, niin kyllä, pystyn. Helvetin lahjakas olen kyllä, mutta edes kaikkitieteen tohtorina en saa omaa selkääni (vielä) teipattua.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Helvetin lahjakas olen kyllä, mutta edes kaikkitieteen tohtorina en saa omaa selkääni (vielä) teipattua.

Tähän on hyväksi avuksi jumppapallo ja kaksipuolinen teippi.

Laitat teipin jumppapalloon kiinni siihen muotoon millaisena sen selkään haluat ja siitä sitten selälleen pallon päälle. Ja voila, selkäsi on teipattu.

Että silleen...
 
Tähän on hyväksi avuksi jumppapallo ja kaksipuolinen teippi.

Kokeilin ideaasi, sillä kuvauksesi perusteella vaikutit varsin asiantuntevalta fysioterapeutilta. Nyt olisi vain sellainen ongelma, että miten mahdan saada jumppapallon irti selästäni? Pitäisi lähteä kaupungille mutta takki ei mahdu päälle.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kokeilin ideaasi, sillä kuvauksesi perusteella vaikutit varsin asiantuntevalta fysioterapeutilta. Nyt olisi vain sellainen ongelma, että miten mahdan saada jumppapallon irti selästäni? Pitäisi lähteä kaupungille mutta takki ei mahdu päälle.

Onko lähettyvilläsi parveke? Jos on, niin hyppäät sieltä ahteri kaidetta viistäen alas. Kaide napauttaa pallon irti, ja jos ei napauta, niin tuskin sinne kaupungille sitten tarvitseekaan lähteä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui, että ehkä nämä Jatkiksessakin oman ketjunsa saaneet jare & VilleGalle lienevät Suomessa jonkinlainen aikansa vastine Beastie Boys:lle. Eli aikoinaan NY:n hyvätuloisten juutalaisten lapset heittivät (vähän-sinne-päin ja toisaalta vain uran alkuun) ganstaräppiä ja nyt toisaalta alle viisikymppisinä erinäisiin sydän- ja verisuonitauteihin kuolevat sohvaperunat ratsastavat pleikkarisukupolven tietoisuuteen lätkäkliseillä.

Toki itse omistan Beastie Boysin täydellisen discografian... ;)
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ringette hikihöntsäilynä on vallan hauskaa peliä
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Avautui, että sekä miesten jääkiekon että naisten käsipallon finaaleissa ovat samaan aikaan vastakkain HIFK ja Sparta.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kanada-malja on minulle JUNTILLE ollut aina poika. Kehä III:sen sisällä se on kuulemma kannu. OK, teille se on kannu, monille se on poika. Mutta minulle on avautunut viimeaikoina se, että se on kuulemma vain ja ainoastaan kannu!! Onko siis väärin kutsua sitä pojaksi, jos näemme sen olevan poika?? Poika se on kuulemma pelkästään junteille!? Jos näin on, olen juntti, ja ylpeä siitä!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kanada-malja on minulle JUNTILLE ollut aina poika. Kehä III:sen sisällä se on kuulemma kannu. OK, teille se on kannu, monille se on poika. Mutta minulle on avautunut viimeaikoina se, että se on kuulemma vain ja ainoastaan kannu!! Onko siis väärin kutsua sitä pojaksi, jos näemme sen olevan poika?? Poika se on kuulemma pelkästään junteille!? Jos näin on, olen juntti, ja ylpeä siitä!

Ilmalan eteläpuolella se on nakkikattila.
HIFK:lle Kanada-maljan antaminen on kuin antaisi paloauton Ville Peltoselle.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kanada-malja on minulle JUNTILLE ollut aina poika. Kehä III:sen sisällä se on kuulemma kannu. OK, teille se on kannu, monille se on poika. Mutta minulle on avautunut viimeaikoina se, että se on kuulemma vain ja ainoastaan kannu!! Onko siis väärin kutsua sitä pojaksi, jos näemme sen olevan poika?? Poika se on kuulemma pelkästään junteille!? Jos näin on, olen juntti, ja ylpeä siitä!

Minun käsitykseni mukaan se on poika vain ja ainoastaan Jokereille. Ne toiset isolla kirkolla, ne jotka sen ilmeisesti tänä keväänä pokkaavat, sanovat sitä nakkikattilaksi. Syyt ovat ymmärrykseni mukaan historialliset.

Kannu oli itse asiassa se termi jota itse käytin keväällä 2006.

P.S. "Se on poika!" W. Immonen huutamassa haastattelija Järvelälle. Miksei se muisto mene pois?
 

tutzba

Jäsen
Avautui se, että menossa on huikean mielenkiintoinen finaalisarja, kun 3. finaalin otteluketjussa on peräti 50 viestiä kirjoitettuna ja otteluseurantaketjukin avattiin 10 minuuttia pelin alkamisen jälkeen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä avautui taas se miksen ole katsonut kuin yhden James Bond-leffan alusta loppuun asti. En kyllä muista senkään nimeä, mutta on kai uusin tai toiseksi uusin. Leffateatterissa katsoin siis sen.
Nyt aloin katsomaan tota subilta tulevan loppua ja huhhuh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös