Aina kun SM-liigassa tapahtuu kyseenalainen taklaus ja siitä tulee oma ketjunsa, niin myöskin aina joku linkittää sinne Scott Stevensin taklauksia koskevan videopätkän.
Vaatii osaavan teippaajan, mutta pystyt sen jo tekemään itse? Olet ilmeisesti aikamoinen lahjakkuus alalla.Tietenkin se vaatii osaavan teippaajan, ennen kuin siitä mitään hyötyä on, mutta kuitenkin. Selkää nyt ei muutenkaan itse saisi teipattua, mutta polven osaan jo niputtaa fyssarin ohjeilla.
Vaatii osaavan teippaajan, mutta pystyt sen jo tekemään itse? Olet ilmeisesti aikamoinen lahjakkuus alalla.
Helvetin lahjakas olen kyllä, mutta edes kaikkitieteen tohtorina en saa omaa selkääni (vielä) teipattua.
Tähän on hyväksi avuksi jumppapallo ja kaksipuolinen teippi.
Kokeilin ideaasi, sillä kuvauksesi perusteella vaikutit varsin asiantuntevalta fysioterapeutilta. Nyt olisi vain sellainen ongelma, että miten mahdan saada jumppapallon irti selästäni? Pitäisi lähteä kaupungille mutta takki ei mahdu päälle.
Ringette hikihöntsäilynä on vallan hauskaa peliä
Saitko rinkulaa kohotettua?
heikosti, kova oli yritys
Kanada-malja on minulle JUNTILLE ollut aina poika. Kehä III:sen sisällä se on kuulemma kannu. OK, teille se on kannu, monille se on poika. Mutta minulle on avautunut viimeaikoina se, että se on kuulemma vain ja ainoastaan kannu!! Onko siis väärin kutsua sitä pojaksi, jos näemme sen olevan poika?? Poika se on kuulemma pelkästään junteille!? Jos näin on, olen juntti, ja ylpeä siitä!
Kanada-malja on minulle JUNTILLE ollut aina poika. Kehä III:sen sisällä se on kuulemma kannu. OK, teille se on kannu, monille se on poika. Mutta minulle on avautunut viimeaikoina se, että se on kuulemma vain ja ainoastaan kannu!! Onko siis väärin kutsua sitä pojaksi, jos näemme sen olevan poika?? Poika se on kuulemma pelkästään junteille!? Jos näin on, olen juntti, ja ylpeä siitä!
HIFK:n kolme tärkeintä hyökkääjää pelaavat luvulla 16 jaollisella numerolla. Jännää...
Avautui se, että menossa on huikean mielenkiintoinen finaalisarja, kun 3. finaalin otteluketjussa on peräti 50 viestiä kirjoitettuna ja otteluseurantaketjukin avattiin 10 minuuttia pelin alkamisen jälkeen.
Pointtini oli siis se, että porukka on hallilla/baarissa/muuten vain keskittyy pelin katsomiseen.