Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 966
  • 34 084

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Matkustajamäärältään maailman suurin lentokenttä oli meikäläiselle täydellinen yllätys, vaikka saattaapi tuo olla ihan perustietoakin, tai ainakin tietokilpailujen perusknoppi.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Avautui, että yllättävän hankala oli koota kuuden hengen porukka (minä + viisi kaveria) tuohon TV Viiihteen Unelmakenttä-naamakirjasovelluksen kilpailuun. Sitä silmällä pitäen, että tietystä porukasta ei jäisi kukaan pois, kaikki ei ryyppäisi täysiä koomia ja ihan se, että vaikka kavereita olisikin niin ei tulisi mieleenkään lähteä tämän kanssa ulkomaille reissuun :)

Saa nyt nähdä osuuko arpa kohdille, että joutuuko noiden hutijussien kanssa Slovakian kisoihin lähtemään :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen aina pitänyt Atrian valmistuotteita ala-arvoisina ja muita valmistuotteita paskempina. Uudessa Kuluttaja-lehdessä testattiin valmislihapullat ja itselleni avautui, että tuntemukseni ovat olleet 100 prosenttisesti oikeassa. Atria: Natrium glutamaatilla maustettua paskaa, johon on lisätty 15 prosenttia lihaa. Bon Appetit!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minulle avautui että Jatkoajassa voi kuitata toisen viestiin vaikka pedofiililsi viittaamalla saamatta pelikieltoa
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Minulle avautui että Jatkoajassa voi kuitata toisen viestiin vaikka pedofiililsi viittaamalla saamatta pelikieltoa

Linkki! Linkki! Edes YV:llä. En usko ennen kuin olen nähnyt. Tai uskonpas sittenkin, kunhan on oikea kirjoittaja asialla.
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautuipa tässä, että Lionel Richie veti sitten The Commodores poppoossa settiä. Eipäs tätä ennen ollut tullut tuo tieto vastaan.

-H-
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eric Claptonin biisi ei olekaan nimeltään I shot the cherry, vaan I shot the sheriff.

Kappaleen olen kuullut vuosien varrella satoja kertoja, mutta vasta nyt avautui että eihän siinä mitään kirsikkaa ammuta. Vaan sheriffi!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eric Claptonin biisi ei olekaan nimeltään I shot the cherry, vaan I shot the sheriff.

Kappaleen olen kuullut vuosien varrella satoja kertoja, mutta vasta nyt avautui että eihän siinä mitään kirsikkaa ammuta. Vaan sheriffi!

Tuo on varmastikin se soitetuin versio ja muistelin ettei tuo olisi alkuperäinen, vaan muistelin J.J.Calen versiota alkuperäiseksi.

Tarkistin ja avautui, etää Bob Marleyhan sen sheriffin ekana itsepuolustukseksi lahtasi. Ois pitäny muistaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eric Claptonin biisi ei olekaan nimeltään I shot the cherry, vaan I shot the sheriff.

Kappaleen olen kuullut vuosien varrella satoja kertoja, mutta vasta nyt avautui että eihän siinä mitään kirsikkaa ammuta. Vaan sheriffi!

Olet edelleen kuullut ja ymmärtänyt sanat väärin.

Biisin nimi on siis: I popped the cherry.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Eipä ole asiaa aiemmin tullut ajatelleeksi, mutta tänään avautui sellainen seikka, että Ahvenanmaalla on ihan oma nettitunnuksensa... ax

Esimerkkinä toimikoon vaikkapa Air Åland.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina sitä oppii täältä uutta. Minä kun olin aina luullut, että Taas nousen junaan on ihan Kirkan omaa matskuu.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Eric Claptonin biisi ei olekaan nimeltään I shot the cherry, vaan I shot the sheriff.
Tuo on varmastikin se soitetuin versio ja muistelin ettei tuo olisi alkuperäinen, vaan muistelin J.J.Calen versiota alkuperäiseksi.
Avautui, että aikuiset, ilmeisen sivistyneet ihmiset voivat olla tietämättä yhden kaikkien aikojen merkittävimmän artistin yhtä merkittävimmistä biiseistä..

a) Miten mä oon missannu tän? En oo tiennytkään.
b) Miksi, Kirill, miksi?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Avautui juuri Avara luonto: Vaihtolämpöisten elämää katsoessa seuraava juttu. Salamanteriuros heiluttelee häntäänsä veden alla levittäen feromoneja, jotta pääsisi pariutumaan naaraan kanssa.
Ihmisten välillä naaras vain kysyisi "hyi **ttu, pierasitsä?"

Luonto on ihmeellinen asia.
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Järvenpää

Avautuipas sellainen ihmeellinen asia, että Järvenpää sijaitsee oikeasti järven päässä. Elämä on ihmeellistä.

-H-
 

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Melkein parikymmentä vuotta luulin, että tuo hirmulämärien virittäjä oli Al Lafrate, kun oikeastihan tuo näyttää olevan Iafrate. Meinasin jo käydä haukkumassa Jatkoajan toimittajan tuonne huonot toimittajat vauhdissa ketjuun. Maailmankuvani on mennyt uusiksi tänään.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Melkein parikymmentä vuotta luulin, että tuo hirmulämärien virittäjä oli Al Lafrate, kun oikeastihan tuo näyttää olevan Iafrate. Meinasin jo käydä haukkumassa Jatkoajan toimittajan tuonne huonot toimittajat vauhdissa ketjuun. Maailmankuvani on mennyt uusiksi tänään.

Itselleni avautui sama asia about vuosi sitten. On se jännä.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Melkein parikymmentä vuotta luulin, että tuo hirmulämärien virittäjä oli Al Lafrate, kun oikeastihan tuo näyttää olevan Iafrate. Meinasin jo käydä haukkumassa Jatkoajan toimittajan tuonne huonot toimittajat vauhdissa ketjuun. Maailmankuvani on mennyt uusiksi tänään.

Ootte te nuoria... Ennen opetettiin kielioppia edes välttävästi. (erisnimi isolla)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo on se näin playoffssien aikana vaikea saada unta, riippuen ottelun tuloksista tai tapahtumista, tai no meikäläisellä nyt on muutenkin, mutta siis kuitenkin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös