Minulle avautui että Jatkoajassa voi kuitata toisen viestiin vaikka pedofiililsi viittaamalla saamatta pelikieltoa
Avautui, että kaksinkertainen Norris-voittaja Rod Langway on syntynyt Kiinassa.
Eric Claptonin biisi ei olekaan nimeltään I shot the cherry, vaan I shot the sheriff.
Kappaleen olen kuullut vuosien varrella satoja kertoja, mutta vasta nyt avautui että eihän siinä mitään kirsikkaa ammuta. Vaan sheriffi!
Eric Claptonin biisi ei olekaan nimeltään I shot the cherry, vaan I shot the sheriff.
Kappaleen olen kuullut vuosien varrella satoja kertoja, mutta vasta nyt avautui että eihän siinä mitään kirsikkaa ammuta. Vaan sheriffi!
No enpä meinannut ensin uskoa, mutta totta se on:Eipä ole asiaa aiemmin tullut ajatelleeksi, mutta tänään avautui sellainen seikka, että Ahvenanmaalla on ihan oma nettitunnuksensa... ax
Esimerkkinä toimikoon vaikkapa Air Åland.
Avautui, että aikuiset, ilmeisen sivistyneet ihmiset voivat olla tietämättä yhden kaikkien aikojen merkittävimmän artistin yhtä merkittävimmistä biiseistä..Tuo on varmastikin se soitetuin versio ja muistelin ettei tuo olisi alkuperäinen, vaan muistelin J.J.Calen versiota alkuperäiseksi.
a) Miten mä oon missannu tän? En oo tiennytkään.
Näin voisi kysyä varmasti kaikilta 50-70 -lukujen artisteilta. Olivat käännösbiisit tuolloin aika kovassa huudossa.b) Miksi, Kirill, miksi?
Melkein parikymmentä vuotta luulin, että tuo hirmulämärien virittäjä oli Al Lafrate, kun oikeastihan tuo näyttää olevan Iafrate. Meinasin jo käydä haukkumassa Jatkoajan toimittajan tuonne huonot toimittajat vauhdissa ketjuun. Maailmankuvani on mennyt uusiksi tänään.
Melkein parikymmentä vuotta luulin, että tuo hirmulämärien virittäjä oli Al Lafrate, kun oikeastihan tuo näyttää olevan Iafrate. Meinasin jo käydä haukkumassa Jatkoajan toimittajan tuonne huonot toimittajat vauhdissa ketjuun. Maailmankuvani on mennyt uusiksi tänään.
Ootte te nuoria... Ennen opetettiin kielioppia edes välttävästi. (erisnimi isolla)
No, nuoria ja nuoria. Se on hyvin suhteellista. Enpä tiedä miksi tuo tuli aina luettua väärin. Jostain syystä katsoin vaan kieroon tuon nimen koko tämän ajan.
ps. kiitos, kun opetit vielä hieman kielioppia. Vai erisnimet isolla. Pitääkin muistaa tuo.
Joo, toi oli pienessä pierussa kirjotettu, ku Iafrate oli kuitenki mun idoli. Ja kyllä mullaki menee isot iit ja pienet ällät usein sekasin.
Meikäläisestä tulis varmaan hyvä salainen agentti. En tunteile niin kuin James Bond, kotona ei akka odottele ja vaikka mummonikin voisin myydä rahasta. Mihinhän tässä voi ilmoittautua..