Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 966
  • 34 084

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautuu parhaillaan se, miksi Ässä- ja Lukkofanien välillä on jatkuvaa kinastelua. Jälkimmäiset vaikuttavat olevan muutamaa täysjärkistä poikkeusta lukuunottamatta melkoisen urpoa sakkia.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avautuu parhaillaan se, miksi Ässä- ja Lukkofanien välillä on jatkuvaa kinastelua. Jälkimmäiset vaikuttavat olevan muutamaa täysjärkistä poikkeusta lukuunottamatta melkoisen urpoa sakkia.
Tiedä sitten miksi tähänkin vastaan, mutta tällä hetkellä olen nähnyt kolme tapausta Lukkofaneista, jotka ovat hyväksyneet Norosen teon.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tiedä sitten miksi tähänkin vastaan, mutta tällä hetkellä olen nähnyt kolme tapausta Lukkofaneista, jotka ovat hyväksyneet Norosen teon.
Eipä sillä ole väliä. Kun jokerifaneilla on paha mieli, sitä on käyty nyt purkamassa ainakin neljään vapaan keskustelun viestiketjuun.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avautuu parhaillaan se, miksi Ässä- ja Lukkofanien välillä on jatkuvaa kinastelua. Jälkimmäiset vaikuttavat olevan muutamaa täysjärkistä poikkeusta lukuunottamatta melkoisen urpoa sakkia.

Millään tavalla puolustelematta niitä muutamia ääliömäisiä kommentteja kirjoittaneita Lukko-faneja, niin kokeilepa katsoa ihan objektiivisesti sitä ketjua että onko toisen osapuolen fanit kirjoittaneet yhtään fiksummin. Kinasteluun yleensä tarvitaan kaksi osapuolta. Ei mulla muuta.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Avautui tuossa hiihtokisojen aikaan semmoinen, että hiihtokilpailut pitäisi aina järjestää Norjassa. On tuolla kuitenkin ylivertainen tunnelma.

Toinen mikä avautui on tuossa yllä Tallinnaa hehkuttavan käyttäjän nimimerkin vaihto.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Youtubeenkin on tullut mainokset. Äsken katsoin Hockeyfightsien kanavalta videon, niin ennen videota pyörähti sellainen kymmenen sekunnin mittainen pätkä. Ihmettelinkin, miksei minua ole ennen vituttanut katsella Youtubesta videoita, mutta nyt vituttaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
IL:n vaalikoneessa kysytään, oletko käyttänyt huumeita. Ape Suhosen vastaus on lievä kyllä.

Ja tämän tiedon myötä avautui, että mulla on aamuisin ihan liikaa aikaa, jota ei oikeasti ole.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katselin eilen tuon Arto Nybergin ohjelman, jossa presidentti Koivisto oli vieraana. Avautui, että presidentti on kovasti vanhentunut. Eipä tuo sinänsä ole mikään ihme, kun herralla on ikää jo lähes 90 vuotta. Edellinen TV-haastattelu, jonka häneltä näin, on ilmeisesti jo muutamien vuosien takaa. Siitä huolimatta puheista päätellen presidentti vaikutti oikein virkeältä, ja hänen kuntonsa vaikuttaisi olevan ikään nähden oikein hyvä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui, että vika ei olekaan Veikkauksen sivuilla. Minulla oli vain väärä selain käytössä.
Chromella natsaa, mutta Firefoxilla sai vain ilmoituksen "peliaika päättynyt" tms. useana eri päivänä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että me suomalaiset miehet olemme todellakin aivan helvetin juroja ja juntteja koskien parisuhdetta naisen kanssa.

No mistä tällainen avautuminen...? Tänäänhän on naisten päivä. Joka saatanan radiokanavalta saa kuunnella kaikenlaisia vinkkejä, miten se oma nainen huomioidaan jne jne. Viedään leffaan, hellitään, sanotaan "rakastan sua", kokkaillaan keittiössä, siivotaan kämppä ja halipusisitäjavittutätä.

Jos valtakunnallisesti pitää radion kautta julistaa, että MUISTA TÄNÄÄN HUOMIOIDA NAISESI niin ei vittu. Eikös se oma kulta huomioida ilman erillistä käskyä ilman jotain naisten päivää? Vai olemmeko niin juntteja, että siihen tarvitaan yksi nimetty päivä, jolloin suomalainen mies ainoastaan tämän tekee?
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Radio-ohjelmat ovat sisällyksetöntä jorinaa ehkä jotain Yle Ykköstä lukuun ottamatta, joten en anna mitään painoarvoa juontajien höpötyksille. Tänään on naisten päivä, joten juontajat ovat nähneet tärkeäksi antaa oman kymmensenttisensä aiheeseen. Eivätkä he tietenkään keksi muuta kuin pyörittää kliseetä miehestä, joka ei puhu eikä pussaa. Sehän on hei hauskaa ja kiinnostavaa!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Mulle avautui muutama päivä sitten sellanen asia, aloin katsomaan Sopranosia ekasta tuotantovuodesta ja Tonyn naapurin vaimo Jeanie Cusamano oli niin saatanan tutun näköinen. Noh, Miami Vicesta tuttu Saundra Santiago eli Ginahan se siinä.
 
Mulle avautui vasta juuri hetki sitten, että Bon Jovin kappale Someday I'll Be Saturday Night onkin varsin erilainen sanomaltaan kuin mitä olin sen itse omassa päässäni kuvitellut silloin kun joskus 14-vuotiaana siihen ensi kertaa tutustuin.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=qFNZXaBcXkA (moderaattoreille: johtaa videoon)

Sanoitukset: Someday I’ll Be Saturday Night Lyrics - Bon Jovi (moderaattoreille: johtaa kappaleen sanoituksiin)

Olin aina ajatellut kappaleen rennon letkeänä viikonloppu-biisinä, että "kun arjen jaksaa läpi niin ainakin viikonloppuisin on sitä omaa aikaa, ja sitten taas jaksaa"..

.. Mutta, huhhuh, että astetta rankemmissa kuvioissa sitten pyörittiinkin. Ehkäpä tosiaan tämä kertoo ennen kaikkea sellaisesta asioiden avautumisesta, että eipä sitä silloin teinipoikana asioista kauhean paljon ymmärtänyt. Nykyäänhän tälläinen biisi kai sitten suoraan johtaisi ajattelemaan tietynlaisia kylmiä tosiasioita pitkin ikävää todellisuutta jossa monet elävät.....
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
.. Mutta, huhhuh, että astetta rankemmissa kuvioissa sitten pyörittiinkin.

Olipa koskettavat sanat. Voisi kuvitella, että Desmond on ollut ihan lapsi noita sanoja rustatessaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taidan olla jonkinsortin kaappi-Sportfani. Äsken tuossa Lukko-kasvatti Nabbin maalissa tuli spontaanisti tuuletettua, vaikken ajatellut että mulla olisi mitään suosikkia näissä peleissä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Phillyn kausiketjua selatessa minulle avautui ettei nimimerkki Jay79 pahemmin perusta kappalejaoista. Ainakaan kyseisessä ketjussa. Melko puuduttavaksi menee lukeminen sen viidennen tai kuudennen rivin jälkeen..
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vaivauduin ensimmäisen kerran ajattelemaan käyttäjän ernestipotsi allekirjoitusta (riisi serkku suudelma aurinkoinen) ja vallan naurahdin kun ymmärsin mitä tämä tarkoittaa.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Disco Ensemblen levy "Viper Ethics" taitaa sittenkin olla yhtyeen paras albumi, kun oikein miettii.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vaivauduin ensimmäisen kerran ajattelemaan käyttäjän ernestipotsi allekirjoitusta (riisi serkku suudelma aurinkoinen) ja vallan naurahdin kun ymmärsin mitä tämä tarkoittaa.

Hah, jouduin sanomaan tuon ääneen muutamaan kertaan ennen kuin hoksasin jutun. Ei huono.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Beckhameille on ilmeisesti tulossa tyttö, vai tuliko jo, en ole aivan varma. No, oli miten oli, heillä on kai jonkilainen tapa ollut nimetä muksujaan panopaikan mukaan. Kun kerran viime kesänä kävivät Turussa, niin olisi aika komeaa, jos tytön nimeksi tulisi joku Varissuo tai vaikka legendaarinen Pallivaha.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Beckhameille on ilmeisesti tulossa tyttö, vai tuliko jo, en ole aivan varma. No, oli miten oli, heillä on kai jonkilainen tapa ollut nimetä muksujaan panopaikan mukaan. Kun kerran viime kesänä kävivät Turussa, niin olisi aika komeaa, jos tytön nimeksi tulisi joku Varissuo tai vaikka legendaarinen Pallivaha.

Tai jos oikein heittäytyisivät kokeilulinjalle niin slanginimitys Runosmäestä on "Runkkis". Tosin tuossa voisi pariskunnan suomifanit ihmetellä miten tyttö on alkuun saatettu...

Runkkis Beckham
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Runkku-Sakari Beckham-Oravaa. Joo-o.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tai jos oikein heittäytyisivät kokeilulinjalle niin slanginimitys Runosmäestä on "Runkkis". Tosin tuossa voisi pariskunnan suomifanit ihmetellä miten tyttö on alkuun saatettu...

Runkkis Beckham

Meikäläinen aina kuullut Runosmäen "slanginimityksen" runkkarina. Eli tällöin tulisi Runkkari Beckham.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös