banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Avautunut, että minut on joko lähes jokaisen palstalaisen toimesta laitettu ignoreen tai olen vaan kertakaikkiaan niin HMV-ihminen. Kumpikin tylsempi juttu.
Myllyn paras makaronien kilohinta Prismassa on noin 50 senttiä, kun ostaa 400 gramman pussin. Kilon pussissa kilohinta oli 1,25 euroa. Aiheutti WTF-fiiliksen.
Myllyn paras makaronien kilohinta Prismassa on noin 50 senttiä, kun ostaa 400 gramman pussin. Kilon pussissa kilohinta oli 1,25 euroa. Aiheutti WTF-fiiliksen.
Polttoaineiden hinnat ovat nousseet niinkin korkeiksi kuin mitä ovat siitä syystä, että halvemmaksi mainostetun etanolikympin tullessa vuodenvaihteessa voidaan siitä repiä samaa hintaa kuin mitä "normaalista" bensasta tuossa jokunen tovi sitten. Eli hinnat käytetään korkealla ja palataan normaaliin sen sijaan, että oikeasti laskettaisiin hintoja. On ne ketkuja.
Tänään avautui, että eräs nimimerkki ilmestyy aina puolustamaan ja kehumaan schollia, kun tästä puhutaan negatiiviseen sävyyn. Kummallista...Tai ei ehkä niinkään.
Kuka se on? Katselen tässä samalla jotain jostain hauskoista läpistä käytävää keskustelua, enkä löydä yhteyttä?
Syytetyt ovat ilmeisesti J.Petke, Daespoo ja J.J.Jasper?
Jotkut asiat vain osuvat silmään. Petke se ei ole, eikä Daespoo.
Ilmeisesti kyseessä on tuo kolmas kirjoittaja. Pikaisella viestihistorian tarkastelulla löytyy käytännössä kaksi "puolustavaa" viittausta schollin teksteihin. "Aina" on siinä tapauksessa aika mielenkiintoinen ilmaisu.
Vähemmän pikaisella niitä on useampi, mutta käy toki tarkistamassa ja sen jälkeen voit tulla kertomaan, kuinka monta niitä onkaan.
Kyllä niitä on enemmän. Käy kaikki 40 viestiä läpi alusta loppuun.
Todistustaakka siirtyi nyt sinne. En löydä enempää. Listaa konkreettisia esimerkkejä. Tämä on nimittäin kiinnostavaa.
Selvä. Lähden nyt juhlimaan uuttavuotta, mutta palaan asiaan huomenna. Sä voisit sillä välin käydä kunnolla niitä viestejä läpi ihan varmuuden vuoksi.
Avautui minulle juuri, että Slovakia - Suomi alkoikin jo telkkarista.
Avautui minulle juuri, että Slovakia - Suomi alkoikin jo telkkarista.
Minulle avautui, etten löydä tuota matsia, joten voitko avautua miltä kanavalta matsi tulee?