Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 847 054
  • 34 474

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nimimerkki dana77:n takana ei olekaan nainen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Avautuipa tässä taannoin se asia, että ei näemmä kannata vittuilla ***-taustaisille moderaattorinimimerkeille. En toki itse aloittanut tuota leikkiä, mutta näemmä olisi pitänyt jättää väliin. Häkkiähän siitä tuli.

Toiset ovat tällä palstalla tasa-arvoisempia kuin toiset.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Avautuipa tässä taannoin se asia, että ei näemmä kannata vittuilla ***-taustaisille moderaattorinimimerkeille.

Olin aivan varma, että eräs nimimerkki on moderaattoreiden erikoissuojelussa, koska sai heittää omaa sairasta paskanjauhantaansa ties kuinka kauan. Nyt kuitenkin joutui pidemmäksi kuin kuukaudeksi huilille.

Itselleni siis avautui, että kuukauttakin pidempi huili on mahdollinen. Onkohan tuo kuitenkin vain ikäänkuin yhdyskuntapalvelua kirjoitusoikeuksien poiston sijasta?

Mulle myös avautui tänään se ettei televisiosta tule kokaan hyvää leffaa, mitä en olisi jo aiemmin nähnyt.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Nimimerkki dana77:n takana ei olekaan nainen.
Oho, nyt kyllä yllätti tämä tieto että dana on homo. Ei sillä että tuolla nykyaikana niin kauheasti väliä olisi ja olen hyvin avarakatsainen. Mutta kyllä ne yksityisviestit hieman kuitenkin arveluttavat uusin silmin, että oliko niissä jotain tarkoitusperiä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Avautui, että Brasilia on mm. Suomen ja Tanskan edellä inhimillisen kehityksen indeksillä mitattuna. Voisi mennä Ihmettelyketjuunkin, koska kyseinen indeksi kuitenkin koostuu elinajasta, lukutaidosta, koulutuksesta ja elintasosta. No, ilmeisesti brasseilla sitten menee kohtuu hyvin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Toisten joukkueidenkin kannattajat voi olla ok. Kun niiden kans on rupatellu jonkin aikaa, niin ne voi olla ehkä ok, tai siedettäviä. Hulama auttaa asiaa toki.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui, että Brasilia on mm. Suomen ja Tanskan edellä inhimillisen kehityksen indeksillä mitattuna.

Voi olla, että menee jotain ohitse, mutta puhutaanko nyt siis YK:n HDI:stä? Tuosta listauksesta Suomi löytyy kuitenkin sijalta 12 ja Brasilia kuutisenkymmentä sijaa alempaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voi olla, että menee jotain ohitse, mutta puhutaanko nyt siis YK:n HDI:stä? Tuosta listauksesta Suomi löytyy kuitenkin sijalta 12 ja Brasilia kuutisenkymmentä sijaa alempaa.
Ei sulla mennyt mitään ohitse, mutta mulla meni sitäkin enemmän. Oikeastaan huvittavaa, että jostain syystä sitä vain luotti suomenkielisen wikipedian listaukseen, vaikka oma järki pani vastaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Nimimerkki dana77:n takana ei olekaan nainen.
Mun pitää sanoa, että jos tässä viitataan perjantai-illan baarijonoon, niin en tuntenut jonossa takana seissyttä henkilöä, eikä hänen mahdollisesta nimimerkistäänkään ole mitään tietoa, mutta kyllä se minusta naiselta näytti.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Viime perjantaina Metro-lehden Live-liitettä lukiessani minulle avautui, että Raptorin 20 vuotta sitten julkaisema kappale "Esko A." ei ollutkaan osoitettu Esko Aholle vaan Esko Almgrenille.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime perjantaina Metro-lehden Live-liitettä lukiessani minulle avautui, että Raptorin 20 vuotta sitten julkaisema kappale "Esko A." ei ollutkaan osoitettu Esko Aholle vaan Esko Almgrenille.

Laulussahan lauletaan näin:

Jos joskus vielä tapaan Esko Almgrenin, kysyn olenko saanut joltakulta väärän geenin,
koska tunnen vetoa vastakkaiseen sukupuoleen,
lääkärit kyllä sanoo ettei ole syytä huoleen!


Almgren oli tuolloin (v. 1990) kansanedustaja kristillisen liiton eduskuntaryhmässä. Muistaakeseni hän paheksui erotiikan näyttämistä televisiossa, josta Raptori teki biisin.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viime perjantaina Metro-lehden Live-liitettä lukiessani minulle avautui, että Raptorin 20 vuotta sitten julkaisema kappale "Esko A." ei ollutkaan osoitettu Esko Aholle vaan Esko Almgrenille.

Seuraavana vuonna julkaistu S.K.A.H. oli sitten taas omistettu Esko Aholle.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mestareiden Liigan finaali on siirretty keskiviikolta lauantaille. Eli finaali on 22. päivä tätä kuuta.
Huono juttu, kun viikonloppuna on muutenkin aina paljon muuta tekemistä ja silloin on käynnissä lätkän MM-kisatkin ja muuta sellaista, viikkopelit kunniaan ja olihan toi keskiviikko jo traditio!
Onneksi YLE kuitenkin televisioi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui sellainen asia, että tuo yksi porilainen vissiin rakastaa mua oikein tosissaan. Ei kai se muuten olisi lähtiessään jättänyt jallupulloaan (n. neljännes jäljellä) tuohon keittiön pöydälle tarkoituksella.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Avautui sellainen asia, että tuo yksi porilainen vissiin rakastaa mua oikein tosissaan. Ei kai se muuten olisi lähtiessään jättänyt jallupulloaan (n. neljännes jäljellä) tuohon keittiön pöydälle tarkoituksella.

Se on kato hyvä syy palata. Jotkut jättävät puhelin numeron. Jotkut taas kirjekuoren jossa on runo ja vitosen seteli, mutta porilaiset jättävät jallupullon.

Tänään avautui jälleen kerran, että miksi Karvinen inhoaa Maanantaita. On kyllä hirveä päivä kaikessa normaaliudessaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
MM-kisajoukkueessa on kolme Hämeenlinnassa syntynyttä pelaajaa. Kahdella pelaajalla Suomea ''edustavat'' Jyväskylä, Tampere, Turku, Helsinki, Vantaa, Rauma ja Oulu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
MM-kisajoukkueessa on kolme Hämeenlinnassa syntynyttä pelaajaa. Kahdella pelaajalla Suomea ''edustavat'' Jyväskylä, Tampere, Turku, Helsinki, Vantaa, Rauma ja Oulu.
Wau. Eli maksimisaavutus kisoista tulee olemaan hopeaa. Toisaalta on oltava tyytyväinen, ettei joukkueessa ole yhtään IFK-pelaajaa, siten on mahis ylipäätään neljän joukkoon. Mutta Suomen pakisto on joka tapauksessa helvetin köykäinen, ainakin fyysisesti.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että miksi näitä olympiavuonna pelattuja jääkiekon MM-kisoja kutsutaan ns. jämäkisoiksi. Tällä kertaa näyttäisi jopa Kanada olevan lyötävissä, toki hyvällä pelillä. Edes sieltä ei muutamia poikkeuksia (Stamkos etunenässä) lukuunottamatta löydy aivan huippupelaajia. Venäjä voi olla aika vahvoilla.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että ei tässä ole matkan varrella mitään opittu. Samat jutut, aina ja aina. Mitähän avautuisi, jos katsoisi peiliin? (vast. ei mitään.) Taidan vetää kännit.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmettelen kuinka monta EU:n vastustajaa Suomeen on syntynyt viimeisien vuorokausien aikana. Nyt ihmiset jälkiviisaina kertovat, miten asiat olisi tullut hoitaa noin kuutisentoista vuotta sitten.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmettelen kuinka monta EU:n vastustajaa Suomeen on syntynyt viimeisien vuorokausien aikana. Nyt ihmiset jälkiviisaina kertovat, miten asiat olisi tullut hoitaa noin kuutisentoista vuotta sitten.
Äänestin 16 vuotta sitten vastaan. Olen edelleen samaa mieltä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulle avautui, että 16 vuotta sitten äänestettiin euroon liittymisestä.
Esko ja Iiro vannoivat 16 vuotta sitten, että "ihan sama mitä äänestätte, Suomen Markka on ja pysyy. Emme koskaan liity EMUun."
 

Viljuri

Jäsen
Esko ja Iiro vannoivat 16 vuotta sitten, että "ihan sama mitä äänestätte, Suomen Markka on ja pysyy. Emme koskaan liity EMUun."

Nyt keksit omasta päästä satuja, EU:hun liittyessä oli jo Maastrichtin sopimus olemassa, eikä Suomi siihen neuvotellut mitään poikkeuksia.

Kukaan ei ole tuota sanonut, eli jäit kiinni suorasta valheesta tai kovin matalasta älykkyysosamäärästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös