Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 752 932
  • 34 018

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jatkoajan kevät kiima on pyrähtämässä käyntiin, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Viime viikolla oltiin vielä runkkaamisen ytimessä, nyt kysellään jo rakastelupaikkojen suhteen. Mitä haetaan ensi viikolla? Lasten päivähoitopaikkoja?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämän saman asian olet pannut (ei sanan varsinaisessa merkityksessä) merkille itsekkin. Kohta varmaan joku keksii aloittaa ketjun joka koskee jotain S/M leikkejä. Heh.

Pitäisiköhän pistää ketju pystyyn... käsiraudat ja koppalakit jo löytyy ja halua kokeiluunkin. Mitä muuta tarvitaan? Partneri...

vlad.
 

passenger

Jäsen
Pitäisiköhän pistää ketju pystyyn... käsiraudat ja koppalakit jo löytyy ja halua kokeiluunkin. Mitä muuta tarvitaan? Partneri...

vlad.

Kannattaapi mennä tuonne seksitreffit.netin keskustelupalstalle, sieltä löytyy aiheesta enemmänkin. Yllättävän harvassa taitaa olla kovemmasta touhusta tykkääviä joten en usko että kannattaa ketjua tänne availla, vaikka nämä ihanat kevätketjut täällä ovatkin pinnalla. Mihinkähän ne homoketjut ovat tippuneet, oliko ne sitten syysketjuja? Vai kakkosketjuja. Joo, hyvää yötä.

Avautui etten osaa kirjoittaa mitään järkevää mihinkään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viime viikolla oltiin vielä runkkaamisen ytimessä, nyt kysellään jo rakastelupaikkojen suhteen. Mitä haetaan ensi viikolla? Lasten päivähoitopaikkoja?
Ensi viikolla haetaan vasta katumuspillereitä ja raskaustestejä. Päivähoitopaikkoja kysellään sitten paaaaljon myöhemmin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuo jään myyminenhän ei ole tapana ikinä oikein rantautunut Suomeen vaikka se on ulkomailla ihan normaalia. Jos vaikka iltaa lähdetään viettämään, niin kaljat pidetään kylmälaukussa, jossa on kasapäin jäätä..

Itse olin aikanaan kaupassa töissä kun sekä minulla että ulkolaisella asiakkaalla oli ns. tyhmä katse päällä kun koittivat jäätä ostaa. He eivät käsittäneet, miten meillä ei ollut jäätä myynnissä ja minä en käsittänyt, että miksi joku haluaisi ostaa jäätä..
Jos joku haluaa Suomessa ostaa jäätä, niin kuulemani mukaan se on neuvoteltavissa ainakin McDonaldseista.
Tämä minulle avautui jokunen vuosi sitten.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Muistaakseni vitosella saa niin ison säkin, että sillä pitää bileet mökillä, jossa ei ole kylmälaitteita (ja jollaista määrää jäitä ei kotikonstein itse helposti valmista). Ja korostetaan vielä, että bileet voivat olla jopa sen kokoiset, että niistä voivat jo naapuritkin hieman avautua (ettei mene ohi ketjun aiheen).
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Avautui että Viking Linen ruotsin laivojen "grilliravintolan" nimi Ella's viittaa laivojen nimiin. Kaikkihan ovat elloja. Gabriella, Mariella, Isabella ja Amorella
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos joku haluaa Suomessa ostaa jäätä, niin kuulemani mukaan se on neuvoteltavissa ainakin McDonaldseista.

Kyllä jäätä on saanut joistain tukuistakin (ja saa varmasti edelleenkin). Mutta ihan varmasti neuvoteltavissa oleva asia melkein kenen tahansa jääpalakoneen omistavan tahon kanssa.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Se, että promillen humalassa ei pysty sanomaan: "possessiivisuffiksi".
Ja puolentoista promillen humalassa: "Ei kiitos, minulle ei enempää"
Niin se alkoholi vaikuttaa puhumiseen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Se, että promillen humalassa ei pysty sanomaan: "possessiivisuffiksi".
Ja puolentoista promillen humalassa: "Ei kiitos, minulle ei enempää"
Niin se alkoholi vaikuttaa puhumiseen.

Paskapuhetta. Ainakin meikäläisen kohdalla. Tällä hetkellä on kiskottu 350 ml Leijonaviinaa ja viisi karhun kolmosta isosta tölkistä ja kummatkin mainitut sanat/lauseet luontuvat. Luulen, että tuo 1,5 promillea täyttyy kohdallani ja juominenkin loppui vaikka kaveri härnäsi lähtemään paikalliseen.

Possessiivisuffeksi on oikeastaan suhteellisen helppo lausua jurrissa mutta omana krusifiksinä olen aina pitänyt sanaa "epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkään". Tuo ei nyt oikein taivu...tai taipuu mutta joutuu pari kertaa ääntämmän.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuo jään myyminenhän ei ole tapana ikinä oikein rantautunut Suomeen vaikka se on ulkomailla ihan normaalia.

Ei täysin, mutta kyllä ainakin useimmista Helsingin City-marketeista on saanut kesäisin ostaa jäätä paloina ainakin viimeisen kolmen-neljän vuoden ajan. Kerran johonkin pippaloihin tuollaisen parin kilon säkin jopa olen ostanut.
 
Muistaakseni vitosella saa niin ison säkin, että sillä pitää bileet mökillä, jossa ei ole kylmälaitteita (ja jollaista määrää jäitä ei kotikonstein itse helposti valmista). Ja korostetaan vielä, että bileet voivat olla jopa sen kokoiset, että niistä voivat jo naapuritkin hieman avautua (ettei mene ohi ketjun aiheen).

Ja jos kunnon rännin aikoo vetää niin kannattaa hakea myös muutamia kuivajää-pulikoita mukaan niin ei jäät sula koko viikonloppuna. Ainakin AGA myy tätä festareiden kuningasta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jussi Rynnäksen agentti on ex-Jokeri Allain Roy. Varmasti tiesin, mutten muistanut että kyseinen veskari oli myös Kanadan hopeajoukkueen jäsen Lillehammerin olympialaisissa. Taisin nähdä miehen livenä keväällä -94, kun Ässät murskasi tv-pelissä Jokerit ja Säilynoja teloitti Kasken.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Avautui, että SM-liigan finaalipelit Radio Suomella selostaa Antero Mertaranta. Hyvä homma, vaikka kyllähän sitä Laukkastakin ihan mielellään kuunteli, mutta se olisikin selostanut vain TPS:n kotipelit.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Paskapuhetta. Ainakin meikäläisen kohdalla. Tällä hetkellä on kiskottu 350 ml Leijonaviinaa ja viisi karhun kolmosta isosta tölkistä ja kummatkin mainitut sanat/lauseet luontuvat. Luulen, että tuo 1,5 promillea täyttyy kohdallani ja juominenkin loppui vaikka kaveri härnäsi lähtemään paikalliseen.

Possessiivisuffeksi on oikeastaan suhteellisen helppo lausua jurrissa mutta omana krusifiksinä olen aina pitänyt sanaa "epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkään". Tuo ei nyt oikein taivu...tai taipuu mutta joutuu pari kertaa ääntämmän.
Ehkä helppo lausua, mutta ei näköjään helppo kirjoittaa. Se on possessiivisuffiksi.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei täysin, mutta kyllä ainakin useimmista Helsingin City-marketeista on saanut kesäisin ostaa jäätä paloina ainakin viimeisen kolmen-neljän vuoden ajan. Kerran johonkin pippaloihin tuollaisen parin kilon säkin jopa olen ostanut.

Jos kunnon satsia jäitä jonnekin kesäjuhlille tarvitsee, niin kannattaa pääkaupunkiseudulla kysäistä vaikka Kalasatamasta kalakauppiaalta. Ainakin ennen on saanut isojakin määriä.

StevieY
 

TML

Jäsen
Avautui että otteluketjuun tämän illan ekasta finaalista ei ole tullut toistaiseksi kuin pari viestiä. Ja peli alkaa viiden tunnin kuluttua.

Ei tosin ihmetytä kun ottaa huomioon finaaliparin tylsyyden.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ei tosin ihmetytä kun ottaa huomioon finaaliparin tylsyyden.

Minulle taas avautui, että finaalit ovat aina tylsiä, jos niissä ei pelaa Jokerit ja Kärpät. Mikäs sen mielenkiintoisempaa, kuin runkosarjan vitonen ja kutonen vastakkain? Kertoo jotain siitä, että ketkä osaa pelata paineessa ja ketkä ei.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin, ettei meillä taviksilla lentsikan käyttäjillä olekkaan niin huonosti asiat.

Ajatelkaa nyt niitä ressukoita narkkeja, jotka ovat Lontoon/Pariisin/Damin lentokentilla odottanut 1,5-viikkoa lähtevää lentoa himaan ja b-rappu täynnä paketteja. Voi varmaan olla jonkun mielestä siistii, mutta kun on käynyt muutaman kerran siellä yleisessä vessassa ja niellyt taas uudelleen ja uudelleen paketit ensin ongittuaan ne ensin ylös..

Ei meillä huonosti olekkaan asiat, vaan avautui, että aina on jollakin asiat huonommin. Voi voi pikku ressukat siellä maailmalla, koittakaa nyt tsempata.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ajatelkaa nyt niitä ressukoita narkkeja, jotka

Kiitos. Avautui tässä juuri, että joistain mielikuvista on ihan hevetin vaikea päästä eroon. Vaikka ne mielikuvat olisivat hyvinkin vastenmielisiä. Jos tämä tilanne ei iltapäivään mennessä korjaannu, katson uudestaan niitä kuvia Tuksusta Maria-ohjelmassa. Karsealta sekin tuntuu, mutta onpahan vaihtelua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olen loppupeleissä aika siisti ihminen ja halutessani myös hyvä tehokas siivooja. En olisi saatana uskonut. Etenkin lattioiden peseminen on suorastaan taidetta, kun se ottaa asiakseen.
 

tutzba

Jäsen
En ollut aiemmin tajunnutkaan kuinka huonoa provosointia tai vaihtoehtoisesti rehellistä tyhmyyttä voi olla. Nyt kuitenkin tajusin, kun ilmeisesti jääkiekkopelissä maalin tekeminen (tyhjiin) on väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös