Ensin avautui Ricky Martinin kaapin ovi ja sieltä plompsahti ulos itte Ricky, julistaen maailmalle olevansa homo. Kyl mää olen niin valtavan yllättyny, että juur meiän Riki!
(...) Yhä lisääntyvä tieteellinen todistusaineisto näyttäisi viittaavan siihen, että kasvojen muoto kertoo paljon ihmisen persoonallisuudesta. (...)
No se että PlusTV:n maksukanavat aukeaa pääsiäiseksi ilman korttia ja ilmaiseksi, kas sentään. MTV3 Max ei näy.
No se että PlusTV:n maksukanavat aukeaa pääsiäiseksi ilman korttia ja ilmaiseksi, kas sentään. MTV3 Max ei näy.
Linkki uutiseen: http://www.stara.fi/2010/03/31/television-maksukanavia-ilmaiseksi-koko-paasiaisen-ajan/
Tulin pääsiäisen viettoon kotipuoleen ja kanavahaun jälkeen avautui vain Sub Juniori ja SVT Worldi. FUUUUUUUCK Nelonen SportPro muka salattu, perkeles!
Tämähän riippuu toki viasta. Hyvänä päivänä saan langan pujotettua neulansilmästä. Ompelukoneajokortti on ala-asteella ajettuna, mutta tuossa tutkinnossa ei mitattu korjaustaitoja ja teknistä osaamista.Osaatteko te kaikki aviomiehet täällä korjata ompelukoneen?
Raijaat vanhan koneen jonnekin ja haet kaupasta uuden tilalle. Fixed.Osaatteko te kaikki aviomiehet täällä korjata ompelukoneen?
Taisi olla hyvää pillua kun noin hyvin muistat päivämäärän?
Miten niin ennenaikainen kun kuitenkin pääsit siihen työntelyvaiheeseen asti? Olisin taipuvainen ajattelemaan asian niin että siemensyöksy on ennenaikainen silloin kun siemenet valahtaa omiin housuihin tai muijan reisille. Varmasti kuitenkin nautit laukeamisestasi... Ja, no naisen tunteilla nyt ei niin ole väliä (vitsi).
Nykyäänhän kai ne ekat kerrat koetaan noin 11-vuotiaana.
Minulle avautui tänään Iltalehti VV:n avustuksella että tutkimusten perusteella pitkään kouluttautuneet ihmiset saavat pillua tai pipeloa (riippuen intresseistä) keskimäärin kaksi vuotta myöhemmin kuin vähemmän kouluttautuneet ihmiset.
Itse tulos nyt ei hirveästi yllätä, mutta nyt ymmärrän paremmin näitä jatkoajassakin ahdistusta/kateutta työmiehiin purkavaa kansakunnan eliittiä. No joo, vitun iso höpö höpö tähän?
White trash-pubiruusun nyt saa kuka vain, jos saa muodostettua parilla sanalla lauseen.
Reikä se on rotallakin. Kyse on laadusta eikä mistään taulukkolaskennasta. White trash-pubiruusun nyt saa kuka vain, jos saa muodostettua parilla sanalla lauseen.