Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 258
  • 34 067

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin avautui Ricky Martinin kaapin ovi ja sieltä plompsahti ulos itte Ricky, julistaen maailmalle olevansa homo. Kyl mää olen niin valtavan yllättyny, että juur meiän Riki!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ensin avautui Ricky Martinin kaapin ovi ja sieltä plompsahti ulos itte Ricky, julistaen maailmalle olevansa homo. Kyl mää olen niin valtavan yllättyny, että juur meiän Riki!
Kohta TML tulee kertomaan, että ei ole kuullutkaan kaverista, mutta taas yksi homo löydetty.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ensin avautui Ricky Martinin kaapin ovi ja sieltä plompsahti ulos itte Ricky, julistaen maailmalle olevansa homo. Kyl mää olen niin valtavan yllättyny, että juur meiän Riki!

Sama avautui myös minulle, mihin tämä maailma on menossa...

Seuraavaksi varmaan Tuiskun Antti tekee saman, vaikka siihen en kyllä usko, että Anatsu olisi kaapissa, ainakaan piilossa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho, Ricky Martin. Mitä seuraavaksi? George Michael ja Elton John? Joku torvelo muuten väitti mulle viikonloppuna, että Freddie Mercury olisi ollut peppureiska-osastoa. Nauroin makeasti koomiselle väitteelle.

Oikeasti koomista on kieltämättä se, että suuntautumisistaan huolimatta Ricky ja George ovat uransa huipulla duunanneet naisia joiden ovimatoiksi suurin osa täältä ei kelpaisi.
 

Viljuri

Jäsen
Miehen epärehellisyys näkyy naamasta / IS

Sitaatti jutusta:
(...) Yhä lisääntyvä tieteellinen todistusaineisto näyttäisi viittaavan siihen, että kasvojen muoto kertoo paljon ihmisen persoonallisuudesta. (...)

Olen täysin sanaton toimittajien koulutuksen ja käsityskyvyn edessä. Ja että toimittajien "sisällön valppaina vartijoina" tulisi muokata yhteiskunnallisen keskustelun suuntaa ja sisältöä, Internetin keskustelupalstojen sijasta?

Fysiognomia (in English) on tulossa "takaisin" 1800-luvulta, kiitos toimittajien ja lehdistönvapauden?

Ja ei, tämä "ala" ei tule takaisin, vaikka esimerkiksi astrologia onkin varsin suosittua. Ja jokainen luonnontieteellisen sivistyksen alkeetkin omaava ymmärtää heti, että miksi näin on. Voi geno- ja fenotyypit sentään!
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
No se että PlusTV:n maksukanavat aukeaa pääsiäiseksi ilman korttia ja ilmaiseksi, kas sentään. MTV3 Max ei näy.

Kävipäs tuuri kun juuri tänään päätin lukea palstaa vähän isommin ja vielä bongasin tuon viestinkin. Kaikki tallentavan boksin omistavat saavat ottaa mieleistään ohjelmaa "varastoon", jos ei heti ehdi katselemaan.

Täytyypä laittaa uutisvinkkiä Forssan Lehdelle. Ainakin meikäläistä ottaisi päähän, jos saisi jälkeenpäin tietää tämmöisestä tempauksesta, jota ei olisi siinä vaiheessa huomannut.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tulin pääsiäisen viettoon kotipuoleen ja kanavahaun jälkeen avautui vain Sub Juniori ja SVT Worldi. FUUUUUUUCK Nelonen SportPro muka salattu, perkeles!

Jos sieltä ei tuu mitään ohjelmaa niin tarjoaa tuota kanava salattu- tekstiä. Sitten alkaa näkyä kun lähetystäkin tulee.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mulle avautui (vai pitäisikö sanoa että vaimo avautui) että olen ihan surkea aviomies kun en osaa korjata ompelukonetta. Hänen kaikkien kavereidensa miehet osaavat kuulemma korjata ompelukoneen. En mä kyllä usko että meikäläisen naimisissa olevista kavereista jokainen osaisi.

Osaatteko te kaikki aviomiehet täällä korjata ompelukoneen?
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaatteko te kaikki aviomiehet täällä korjata ompelukoneen?
Tämähän riippuu toki viasta. Hyvänä päivänä saan langan pujotettua neulansilmästä. Ompelukoneajokortti on ala-asteella ajettuna, mutta tuossa tutkinnossa ei mitattu korjaustaitoja ja teknistä osaamista.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Toimi jatkossa näin:
avaat hajonneen kodinkoneen määrätietoisesti ja rauhallisesti. Jos pystyt paikallistamaan vian, korjaat sen. Jos et niin keksit jonkun vian, jonka korjaaminen vaatii joko erityistyökaluja taikka erikoisosia. Sen jälkeen mukamas googlaat netistä että osia ei saa tilattua suoraan koska ne ovat osa isompaa ja huomattavan kallista varaosaa. Tai erikoistyökalut ovat kalliimpia kuin uusi kone. Mikäli haluat oikein professionaalin vaikutelman "etsit" vielä jostain keltaisesta pörssistä jotain raatoa josta saisit osat. Tämän voit kruunata sillä, että osia löytyisi, muttet halua laittaa väärällä jännitteellä olevia osia vaikka uskoisitkin niiden sinällään toimivan. Tämän jälkeen kiikutat lähimpään korjaamoon koska se selvästi halvin ja nopein vaihtoeht. Rouva Korkki katsoo sinua ihaillen ja kertoo kavereilleen kuinka näppärä se meidän Korkki on koneiden kanssa ja osaa korjata ihan mitä vaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No sehän tässä on avautunut miten hauskaa väärin voittaminen onkaan.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Tajusin juuri, että sain elämäni ensimmäistä kertaa pillua samana päivänä kuin Mikael Granlund syntyi.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Taisi olla hyvää pillua kun noin hyvin muistat päivämäärän? Meikäläinen muistaa vain että vuodenaika oli kevät ja ikää oli 17 ja puoli vuotta. Nykyäänhän kai ne ekat kerrat koetaan noin 11-vuotiaana.

Asia joka minulle avautui on se että SuomiTV olisi saanut jäädä perustamatta.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Taisi olla hyvää pillua kun noin hyvin muistat päivämäärän?

Pillun hyvyydestä oli muutaman työnnön perusteella vaikea muodostaa kovin tarkkaa käsitystä ;). Samana päivänä mulle siis konkreettisesti avautui myös, mitä "ennenaikainen siemensyöksy" tarkoittaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Miten niin ennenaikainen kun kuitenkin pääsit siihen työntelyvaiheeseen asti? Olisin taipuvainen ajattelemaan asian niin että siemensyöksy on ennenaikainen silloin kun siemenet valahtaa omiin housuihin tai muijan reisille. Varmasti kuitenkin nautit laukeamisestasi... Ja, no naisen tunteilla nyt ei niin ole väliä (vitsi).
 
Viimeksi muokattu:

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Miten niin ennenaikainen kun kuitenkin pääsit siihen työntelyvaiheeseen asti? Olisin taipuvainen ajattelemaan asian niin että siemensyöksy on ennenaikainen silloin kun siemenet valahtaa omiin housuihin tai muijan reisille. Varmasti kuitenkin nautit laukeamisestasi... Ja, no naisen tunteilla nyt ei niin ole väliä (vitsi).

Hmm... ehkäpä se sitten olikin "viivästynyt ennenaikainen". Mitä taas naisen tunteisiin tulee, niin tosimieshän ajattelee jo puolen minuutin aktin perusteella: "Tuo nainen ei unohda minua koskaan!" ;)
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tämä edes ole varsinaisesti mikään "asian avautuminen", mutta nyt kyllä huomaa millainen gloryhunterlaji F1 monille on. Jatkoajan ketju on aivan kuollut, kun ei ole menestystoiveita, ts. lajin ystäviä ei oikeasti ole.

Kirsikkana kakun päällä jo ennen kautta nauratti miten lajin suuri "legenda" Kyllönen marmatti ettei jaksa selostaa enää kun ei ole Kimiä voittotaistossa. Jep, todellinen lajin ystävä.
 
Nykyäänhän kai ne ekat kerrat koetaan noin 11-vuotiaana.

Minulle avautui tänään Iltalehti VV:n avustuksella että tutkimusten perusteella pitkään kouluttautuneet ihmiset saavat pillua tai pipeloa (riippuen intresseistä) keskimäärin kaksi vuotta myöhemmin kuin vähemmän kouluttautuneet ihmiset.

Itse tulos nyt ei hirveästi yllätä, mutta nyt ymmärrän paremmin näitä jatkoajassakin ahdistusta/kateutta työmiehiin purkavaa kansakunnan eliittiä. No joo, vitun iso höpö höpö tähän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös