Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 777
  • 34 071

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitänee tarkentaa, etten huomannut tätä, vaan se kerrottiin minulle, kun tuli puhetta homoa Eero Kilpeläistä koskevasta unestani.

Ai, minä luulin että se oli juuri se Eero joka kyttäsi sinun tissejä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Näistä pölynimurikauppiaistahan on sellainen dokumenttikin joka on ainakin pariin kertaan esitetty Yleltä. Oli paikka paikoin aika ahdistava...on tainnut jopa voittaa jotain palkintoja?

Muistan tuon ohjelman, koska jouduin katsomaan sen yhden henkilökohtaisen historiani synkimmän ajanjakson aikana eli yo-merkonomiopiskelijana. Siinä oli ainakin kolme erilaista myyjää. Ensimmäinen oli mukaleppoisa savolainen ukko, joka todennäköisesti joutuu väkivallalla uhatuksi useita kertoa päivässä ihan normaalien ihmisten taholta - miksi kummassa... Toinen oli vähän säälittävä nuorehko mies, joka ei oikein osannut asennoitua koko touhuun. Kolmas oli hyvin psykoottisen oloinen nainen, jota kuka tahansa terve ihminen lähtisi karkuun yli kymmenen sekuntia kestäneen kanssakäymisen jälkeen.

Nyt muuten muistin, että meillähän kävi tuollainen pölynimurikauppias kerran, kun olin lapsi. Oltiin koko perhe syömässä, kun tämä kaveri saapasteli ovikelloa soittamatta ja lupaa kysymättä suoraan keittiöön. Isä saattoi kaverin takaisin ulos, jossa käytiin noin puolen minuutin keskustelu. Tämän jälkeen kauppias poistui ja isä tuli takaisin syömään. Ei tullut kauppoja.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Avautui tuokin seikka. Luonnonvaraiseen pölynimurikauppiaaseen törmääminen on kuitenkin käsittääkseni harvinaista. Pitäisi varmaan soitella seuraavaan luontoiltaan ja kysellä, paljonko näitä liikkuu nykypäivänä ja oliko väärin käännyttää mahdollisesti uhanalainen laji noin vain ovelta.

Peteliuksen siellä Luontoillassa pitäisi ainakin olla aiheesta perillä, omakohtaista kokemusta kun löytyy.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ihmettelin alkuun miksei Jags ole avannut jo ketjua Jatkikseen tästä Turun venäläislapsi-keissistä, kunnes tajusin että hänellä taitaa vieläkin olla Vapaan bannit päällä. Muilla foorumeilla Jags jaksaa kyllä tuoda esiin objektiivisia kannanottojaan.
 
Katsoin eilen elokuvan Saw 6 ja pääuhrina pyöri tutun näköinen heebo, kunnes tajusin että vittu, tämä sällihän on Kelkkajengistä tuttu itä-saksalainen kelkkalegenda Josef Grool ! Kelkkajengi (Cool runnings) on tehty vuonna 1993 eikä kaveri (Peter Outerbridge) ollut mielestäni muuttunut pätkääkään...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ihmettelin alkuun miksei Jags ole avannut jo ketjua Jatkikseen tästä Turun venäläislapsi-keissistä, kunnes tajusin että hänellä taitaa vieläkin olla Vapaan bannit päällä. Muilla foorumeilla Jags jaksaa kyllä tuoda esiin objektiivisia kannanottojaan.

Kyllä, TOJ:llä on edelleen Vapaan banni päälle. Onko se sitten hyvä vai huono asia... Olisihan se kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä siitä seuraisi jos hänelle antaisi hivenen siimaa ja vapauttaisi bannista. Jos rehellisiä ollaan niin minulla ei myöskään ole mitään sitä vastaan, tosin enpä nyt itke vaikka hän ei saa Vapaan puolelle kirjoittaakaan.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunissa on yks kohtalainen milffi, joka aloitti muutama kuukausi sitten. Kattelin jo heti alkuun, että vanhemmalla leidillä on aika kiva pylly. Hiljattain silmä onkin sitte kiinnittyny siihen faktaan, että tuo sama perse on levinny ku Elanto. No, tänään sitten vasta hokasin, että se muijahan on raskaana. Ekana siltä levis hanuri ja vasta sitten kasvoi vatsa. Suotakoon se siis hänelle.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Avautui, että joskus voi niin pahan hajuisia pieruja päästää, ettei ne haise edes omaan nenään hyvältä. Eivätkä edes ole ns. hiljaisia tappajia, vaan kunnon pöräytyksiä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Alaston piilokamera!

Parhaita asioita, mitä Venäjältä tulee. Miksei Suomessa saada aikaseks vastaavaa, sen sijaan on jotain saatanan väsynyttä Teräspallia? Jos joku toimii, niin hyvät hinkit piilokameran kera. Ja myös ilman sitä kameraa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jostain Pelicans-osion Jantunen-/Kakko-viesteistä "avautui" seuraava asia: Petri Varis on lopettanut uransa.

Aika hiljaisuudessa tuo sitten hoidettiin viime keväänä. Jokereissa ura ei jatku, mutta olin jotenkin siinä uskossa, että pelaaminen olisi jatkunut tälläkin kaudella; jossain Keski-Euroopassa jotain ei-ykkösliigaa. Olinpa luullut väärin!
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Daniel Lioneye, jonka kappale The King of Rock'n Roll on Viva La Bamin tunnuskappale, onkin suomalainen.

Him:in porukkaa? Omituinen olemassa oleva muistikuva joka väittää minulle ainakin Ville Valon olleen mukana. Puhunko paskaa?
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Välähti, että Klamydian "Pala Rauhaa"-biisin ja Meat Loafin "Bat Out Of Hellin kertosäkeissä on yllättävän paljon yhteneväisyyksiä.
Sanoitusta myöten. Kuunnelkaapa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Frendit loppui äsken, vika jakso tuli juuri. Ja huomenna Frendit alkaa alusta. Ennen ei ole sattunut vastaavaa.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Frendit loppui äsken, vika jakso tuli juuri. Ja huomenna Frendit alkaa alusta. Ennen ei ole sattunut vastaavaa.

Astunkohan nyt miinaan?
Joka tapauksessa, niin kyllä ne taisi tämäkin "kierros" mennä juurikin noin. Ei ainakaan suurta väliä ollut viimeisen jakson, ja ensimmäisen jakson välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät
Astunkohan nyt miinaan?
Joka tapauksessa, niin kyllä ne tais tämäkin "kierros" mennä juurikin noin. Ei ainakaan suurta väliä ollut viimeisen jakson, ja ensimmäisen jakson välissä.

Taitaa olla jo kolmas tai neljäs kerta kun tuota aletaan alusta näyttää. Melko käsittämätöntä ettei kanavalla ole parempaa tarjottavaa arki-iltojen parhaaseen lähetysaikaan kuin samoja uusintoja uudelleen ja uudelleen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että lätkän pelaajat ovat paljon kovempia hemmoja kuin fudaajat. Nurmella nähdään kuolemia ja ihmeheräämisiä lähes jokaisessa pelissä ja tämä on ihan ok. Lätkässä kun mies jää jäälle makaamaan niin se onkin naismaista olla jälleen pelissä mukana jälkeenpäin.

Ihmettelyketjuun voisi laittaa vaikkapa sen kuinka vitun neitimäisiä ovat nurmikuulan taitajat verattuna lätkäilijöihin.

Jääkiekko on miestn laji. Jalkapallo ei.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minulle avautui tuossa iltapäivällä, että sääleissähän on koolla parin vuoden takaiset välieräjoukkueet ja vielä niin, että finalistit kohtaavat toisena ja toisessa parissa otetaan pronssimatsin uusinta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Taitaa olla jo kolmas tai neljäs kerta kun tuota aletaan alusta näyttää. Melko käsittämätöntä ettei kanavalla ole parempaa tarjottavaa arki-iltojen parhaaseen lähetysaikaan kuin samoja uusintoja uudelleen ja uudelleen.
On muuten (ainakin Hesarin NYT-liitteen mukaan) SEITSEMÄS kerta kun sarja alkaa alusta uudelleen.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Avautui, että tietyn joukkueen muutamat fanit nolaavat itsensä ja kanssakatsojat kausi toisensa jälkeen samalla metodilla.
Kyllä, edelleen nämä arktisten olojen heinähatut muista piittaamatta kiskaisevat ratkaisupeleissä voiton jälkeen paidan päältään, piittaamatta muiden inhon tunteesta. He paljastavat HK:n sinisellä, oluella ja perämetsissä valmistetulla pontikalla/kiljulla kasvatetut hyllyvät vatsansa muiden kauhuksi. Heinänkorret vain rapisten tipahtelevat kanssakatsojien niskaan, kun perämetsien miehet tuulettavat hiki haisten olmin valkeita vatsojaan jäähallissa.
Voi sitä myötähäpeän tunnetta, jota muut kärsivät, kun nämä valkeat vatsapallot alkavat heilahdella vapaina, taputukset hukkuvat laardin peittämiin läiskähdyksiin, hiki haisee ja säälittävän ohuet rintakarvoitukset välähtelevät alkukevään illassa, kun nämä miehet juhlivat joukkueensa voittoa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle avautui että jenkkiversio The Office sarjasta on yllättävän hyvä. Olen tähän asti nähnyt vain yksittäisiä jaksoja sieltä täältä mutta nyt aloitin katsomaan ihan alusta ja järjestyksessä eikä meinaa millään malttaa lopettaa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Minulle avautui että jenkkiversio The Office sarjasta on yllättävän hyvä. Olen tähän asti nähnyt vain yksittäisiä jaksoja sieltä täältä mutta nyt aloitin katsomaan ihan alusta ja järjestyksessä eikä meinaa millään malttaa lopettaa.

Kyllähän sarja paikkansa ansaitsee. Itse olen katsonut koko sarjan joulukuusta lähtien ja nyt olen jo aika lailla jenkkitahdissa. Viimeksi katsottuna muistaakseni season 6 osa 17. Se on kuitenkin selvää, ettei taso pysy ihan joka jaksossa, kun niitä on kuitenkin tehty pitkälti toista sataa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Välähti, että Klamydian "Pala Rauhaa"-biisin ja Meat Loafin "Bat Out Of Hellin kertosäkeissä on yllättävän paljon yhteneväisyyksiä.
Sanoitusta myöten. Kuunnelkaapa.

Joo, kyä näin on asian laita.

Itselleni avautui että Meat Loafin - Bat out of hell onkin hieno biisi, kyllä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Se, että naisten curlingin katselu on ajoittain ihan viihdyttävää.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Se, että ihmiset eivät tiedä jääkiekon sääntöjä. En tiedä itsekään läheskään kaikkea mutta useinmiten taklaustilanteisiin liittyvät kommentoinnit ovat kyllä aika hauskoja. Nytkin parin päivän sisään joillekin on auennut, että kiekotonta miestä ei saa taklata eikä NHL:ssä saa ottaa kontaktia pitkää kiekkoa tavoiteltaessa.

Ja sitten täällä pitäisi muka keskustella järkevästi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja sitten täällä pitäisi muka keskustella järkevästi.
Tähän kun lisätään nämä henkilöt, jotka näkevät videoista ihan omia asioita "vrt. Rönnberg:n hanskat Rosan naamassa", on monen tunteitakuohuttavan tilanteen puiminen ihan turhaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös