Ihmettelin alkuun miksei Jags ole avannut jo ketjua Jatkikseen tästä Turun venäläislapsi-keissistä, kunnes tajusin että hänellä taitaa vieläkin olla Vapaan bannit päällä. Muilla foorumeilla Jags jaksaa kyllä tuoda esiin objektiivisia kannanottojaan.
Ihmettelin alkuun miksei Jags ole avannut jo ketjua Jatkikseen tästä Turun venäläislapsi-keissistä, kunnes tajusin että hänellä taitaa vieläkin olla Vapaan bannit päällä. Muilla foorumeilla Jags jaksaa kyllä tuoda esiin objektiivisia kannanottojaan.
Daniel Lioneye, jonka kappale The King of Rock'n Roll on Viva La Bamin tunnuskappale, onkin suomalainen.
Frendit loppui äsken, vika jakso tuli juuri. Ja huomenna Frendit alkaa alusta. Ennen ei ole sattunut vastaavaa.
Astunkohan nyt miinaan?
Joka tapauksessa, niin kyllä ne tais tämäkin "kierros" mennä juurikin noin. Ei ainakaan suurta väliä ollut viimeisen jakson, ja ensimmäisen jakson välissä.
On muuten (ainakin Hesarin NYT-liitteen mukaan) SEITSEMÄS kerta kun sarja alkaa alusta uudelleen.Taitaa olla jo kolmas tai neljäs kerta kun tuota aletaan alusta näyttää. Melko käsittämätöntä ettei kanavalla ole parempaa tarjottavaa arki-iltojen parhaaseen lähetysaikaan kuin samoja uusintoja uudelleen ja uudelleen.
Minulle avautui että jenkkiversio The Office sarjasta on yllättävän hyvä. Olen tähän asti nähnyt vain yksittäisiä jaksoja sieltä täältä mutta nyt aloitin katsomaan ihan alusta ja järjestyksessä eikä meinaa millään malttaa lopettaa.
Välähti, että Klamydian "Pala Rauhaa"-biisin ja Meat Loafin "Bat Out Of Hellin kertosäkeissä on yllättävän paljon yhteneväisyyksiä.
Sanoitusta myöten. Kuunnelkaapa.
Tähän kun lisätään nämä henkilöt, jotka näkevät videoista ihan omia asioita "vrt. Rönnberg:n hanskat Rosan naamassa", on monen tunteitakuohuttavan tilanteen puiminen ihan turhaa.Ja sitten täällä pitäisi muka keskustella järkevästi.
Minulle avautui että jenkkiversio The Office sarjasta on yllättävän hyvä. Olen tähän asti nähnyt vain yksittäisiä jaksoja sieltä täältä mutta nyt aloitin katsomaan ihan alusta ja järjestyksessä eikä meinaa millään malttaa lopettaa.