Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 757 472
  • 34 045

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Opeth on aika kova bändi. Jostain syystä en ole asiaa tajunnut, vaikka esim. tälläkin palstalla siitä on puhuttu jonniin verran.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Opeth on aika kova bändi. Jostain syystä en ole asiaa tajunnut, vaikka esim. tälläkin palstalla siitä on puhuttu jonniin verran.

Saman asian tajusin itsekin taannoin. Naamakirjaan oli joku laittanut linkin ja sitä kautta kävin katsastamassa. Aika loistavaa tuotantoa tuolla poppoolla.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hyvä kuittaus jossa katetaan koko mun avautuminen parilla sanalla.
Höh. Juuri tuostahan ei ollut kyse vaan siitä että yleistin JYP-fanit samaan pakettiin yhden kirjoittajan perusteella, ikäänkuin korostaen esittämääsi ajatusta kuinka noin tapahtuu. JYP-fanit ovat tyhmiä.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Höh. Juuri tuostahan ei ollut kyse vaan siitä että yleistin JYP-fanit samaan pakettiin yhden kirjoittajan perusteella, ikäänkuin korostaen esittämääsi ajatusta kuinka noin tapahtuu. JYP-fanit ovat tyhmiä.

Niin, sitähän minä tarkoitin*. Tosin olisi toiminut paremmin jos et olisi lainannut minua suoraan, vaan suoraan vaan mun viestin perään pistänyt että JYP-fanit on hitaita. Siihen kun joku olisi tarttunut, niin oltaisiin saatu hyvä case-in-point. HPK-fanit on tyhmiä eikä ymmärrä ellei rautalangasta väännä.

*että ymmärsit idean ja ironisoit sitä omassa vastauksessasi.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nelonen sai runsaasti palautetta ruudun alareunassa pyörivästä spoilauksesta. Ottivat opikseen ja siirsivät palkin yläreunaan. Varmuuden vuoksi teippaisin koko ruudun umpeen.

Mulla ei kyllä näkynyt edes yläreunassa. Revin vaan teippaukset pois ja katselin pelin rauhassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Omat lukemani ovat 14-147. Ehkä tämä on vain sitä suomalaisuutta tai jotain.
Minulla lukemat ovat 7-146. Tämä on vain inhorealistinen maailmankuva höystettynä sillä, että olen niin vaatimaton luonne, etten kehtaa retostella onnellani.

Minulle avautui, että yliopisto-opiskelijain päättävissä elimissä olevat opiskelijat ovat yllättävän sivistymättömiä ja suorastaan tyhmiä. Eivät kaikki mutta liian monet. Olen minä sen aina tiennyt mutta taso se vain näyttää entisestään alentuvan, kun kuulee ja näkee.

Masentavaa (melkein voisi käydä vitutusketjussa...).
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vitutusketjuun 62 viestiä, onnellisuusketjuun 32. Onko joku, jolla lukemat olisivat toisin päin?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Avautui, että tästä ketjusta on tullut vitutusketjuun ja onnellisuusketjuun lähetettyjen viestin luettelo. 27-98.
Onnellisuusketju ensin mainittuna.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Taotaan nyt sitten, kun kerta rauta on kuumaa. Peli päättyi 0-14 vitutusketjun hyväksi. Mitä se onnellisuus on? :)

---

Ettei ihan offiksi mene, niin avautui sellainen juttu, että en muista, milloin olisin odottanut NHL:n pudotuspelejä yhtä paljon kuin tänä keväänä. Lännen yllättäjäjoukkueet tekivät kaudesta värikkään ja suuri huipennus on vasta edessä.

Mutta nyt sitä onnellisuutta etsimään...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
69-303. Tosin noista vitutusketjun luvuista voisi ottaa varmaan kaksi kolmannesta pois, koska yleensä olen tuolla vain aukomassa päätäni muille ilman omaa vitutusta, kuten viimeksi hetki sitten. Onnellisuusketjun kama on siis tilastollisesti pätevämpää ja muutenkin miellyttävämpää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vitutukset 88, onnellisuudet 24.

Avautui juuri sellainen asia, että eräs tälle palstalle kirjoittava, nimeltä mainitsematon narrifani on varauksetta kusipäisin idiootti, johon olen hetkeen törmännyt. En viitsi kuvailla tuntojani sen enempää, sillä banni olisi taattu. Ja oikeastaan tämäkin pitäisi laittaa tuonne vitutusketjun puolelle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että HPK puolustus ei olekaan niin kova kuin luultiin. Hyökkäys ei myöskään taida kovin kova olla, kun nolla on itsellä. KalPa taitaa vaan olla kivikova. Hyvä avautuminen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että kalakukot ovat vielä kusipäisempiä kuin valtrat. Eivätkä ole edes vielä voittaneet mitään.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui että New Jersey Devilsin logo muodostaa kirjaimet nj. Kumma juttu ettei ole koskaan aikaisemmin osunut tuo silmään.

Ps. macnevisin kandee käydä korvalääkärissä.
 

d2uce

Jäsen
Avautui että New Jersey Devilsin logo muodostaa kirjaimet nj. Kumma juttu ettei ole koskaan aikaisemmin osunut tuo silmään.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, ilman mitään vinoiluja, että miten tulkitsit sen N:n väkäsen siinä pirunsarvi/häntä yhdistelmässä ennen tätä avautumista? Vai oliko tuo J enemmänkin hakusessa?

Kyllä siitä on havaittavissa myös D-kirjain.

Vaikuttaa niin kaukaa haetulta tulkinnalta, että ei voi olla mitenkään tarkoituksen mukainen se "D".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös