Lappi on osa Raumaa.
Lähde: Jyty
Jatkoajassa on kaverilista, mitähän hyötyä tuosta on?
Ihmettelyketjuun eilen illemmalla kirjoitetut pienet, kauniit tarinat saavat väkisinkin iloiseksi. Muutenkin on päässä mukavan kevyt ja hatara olo, joten eiköhän tästä tule ihan hilpeä viikonloppu.
Avautui sellainen asia, että palstaveli Designer innostuu pissajutuista:
Duoda duoda. Itse olen kääntänyt sanan "sound" suomeksi tarkoittamaan salmea. Vrt. Ruotsinkielen "sund" = salmi.Sound tarkoittaa ääntä, mutta myös isoa merenlahtea, millaisen rannalla (Long Islandin lahti) Bridgeport sijaitsee. Bridgeportin lahden tiikerit siis.
Avautui äsken, että ovelta ovelle kiertäviä pölynimurikauppiaita on tosiaan edelleen olemassa. Luulin niitä taruolennoiksi. Ja vielä vanhanaikaisella jalka oven väliin -menolla halusi väkisin tulla nykyistä imuria katsomaan. No, olisi sen kai voinut siivoamaan pistääkin..
Ostaa, vaimoni sisko ja hänen miehensä ostivat joku vuosi sitten. Imuri maksoi aivan helvetisti, mutta on ilmeisesti ollut hyväkin. Kyllä mä silti aika monta vuotta jaksoin pilkata.Jep, itse en ole ikinä tälläiseen törmännyt tositilanteessa, mutta eräs ystäväni oli tämmöseksi sortunut. Tosin tuo työsuhde ei kovin pitkään jatkunut, koska kyllähän sen todellisuuden luulisi iskevän kohtuu äkkiä, ei kukaan osta helvetin kallista imuria ovelta.
Ostaa, vaimoni sisko ja hänen miehensä ostivat joku vuosi sitten. Imuri maksoi aivan helvetisti, mutta on ilmeisesti ollut hyväkin. Kyllä mä silti aika monta vuotta jaksoin pilkata.
Näistä pölynimurikauppiaistahan on sellainen dokumenttikin joka on ainakin pariin kertaan esitetty Yleltä. Oli paikka paikoin aika ahdistava...on tainnut jopa voittaa jotain palkintoja?Oho?! Pitänee sitten vetää rasti seinään. Mutta kyllähän tollasella suorituksella melkein ansaitsisi loppuelämän pilkkaamiset.. Oli imuri kuinka hyvä tahansa.
Nyt pitäisi jonkun yritysjohtajan etsiä tuo myyntitykki töihin, koska kohtalaiset puhelahjat pitää olla että imurin saa ovella myytyä.
Avautui äsken, että ovelta ovelle kiertäviä pölynimurikauppiaita on tosiaan edelleen olemassa. Luulin niitä taruolennoiksi. Ja vielä vanhanaikaisella jalka oven väliin -menolla halusi väkisin tulla nykyistä imuria katsomaan. No, olisi sen kai voinut siivoamaan pistääkin..
Tässä tilanteessa ei muuten kannata unohtaa Jatkoajan Pölynimuri-ketjua. Ketjussa keskustellaan asiantuntevasti - välillä tosin maalaillen - pölynimurikysymyksestä.
Sitä se teettää, kun jää verekseltään nalkkiin tissien tuijottelusta. Pakko keksiä epätoivoisia selityksiä pelastuakseen tissinaisen raivolta, koska eihän yksikään naikkonen sentään homolle suutu. Niiden taholta semmonen toljottelu on vaan sympaattista.Homomiehetkin katselevat tissejä. En ollut tiennyt (tai edes huomannut) tätä ennen viime lauantaita. Kaikkea sitä oppii.
Homomiehetkin katselevat tissejä. En ollut tiennyt (tai edes huomannut) tätä ennen viime lauantaita. Kaikkea sitä oppii.
Kuvaile pukeutumista(si) tuona hetkenä, pistän nauhoituksen päälle.
Pitänee tarkentaa, etten huomannut tätä, vaan se kerrottiin minulle, kun tuli puhetta homoa Eero Kilpeläistä koskevasta unestani.
Näistä pölynimurikauppiaistahan on sellainen dokumenttikin joka on ainakin pariin kertaan esitetty Yleltä. Oli paikka paikoin aika ahdistava...on tainnut jopa voittaa jotain palkintoja?
Avautui tuokin seikka. Luonnonvaraiseen pölynimurikauppiaaseen törmääminen on kuitenkin käsittääkseni harvinaista. Pitäisi varmaan soitella seuraavaan luontoiltaan ja kysellä, paljonko näitä liikkuu nykypäivänä ja oliko väärin käännyttää mahdollisesti uhanalainen laji noin vain ovelta.