Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 756 713
  • 34 042

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ja nyt Prt Sc:lle avautuu se, että johtopäätöksiä nasaaliäänellä hokeva piirrosdekkari on nimeltään Nikke Knatterton.

Ja itselleni taas avautui jokin aika sitten, että noissa Nikke Knatterton -ohjelmissa on kertojana Jarmo Koski (Salkkareiden Seppo).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Teal'cin näyttelijä Christofer Judge on näytellyt Richard Dean Andersonin kanssa myös Ihmemies-sarjassa. Kuten myös Don S. Davis (Hammond).

Davisin tiesinkin jo, mutta Judge yllätti.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Teal'cin näyttelijä Christofer Judge on näytellyt Richard Dean Andersonin kanssa myös Ihmemies-sarjassa. Kuten myös Don S. Davis (Hammond).

Davisin tiesinkin jo, mutta Judge yllätti.
Mulla meni tämä toisin päin.

Avautui tänään se että täytyy panostaa enemmän nykyiseen suhteeseen, jotta tästä saadaan se elämänmittainen parisuhde.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja itselleni taas avautui jokin aika sitten, että noissa Nikke Knatterton -ohjelmissa on kertojana Jarmo Koski (Salkkareiden Seppo).

Voi jee! Tästähän kehkeytyi oikein Knikke -avautumisten sarja! Kiitos tästä, sepon kuuleminen sai aikaa pikkusen hölmistynyttä naurua, tyyliin "miksi olen missannut".

Minulle avautui, että piirun verran yli 30 tonnin kaivurin ohjastaminen kokemattomana, saa aikaan lievän "norsu posliinikaupassa" -fiiliksen, kun sellaista kokeilin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ja itselleni taas avautui jokin aika sitten, että noissa Nikke Knatterton -ohjelmissa on kertojana Jarmo Koski (Salkkareiden Seppo).

Avautukoon Kummelille myös, että Kosken Jarmo on myös huippusarjan "Matka maailman ympäri 80 päivässä" Passepartoutin ääni. Olihan se ukko joissain muissakin, mutta nyt ei muistu muita mieleen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olihan se ukko joissain muissakin, mutta nyt ei muistu muita mieleen.
Taitaapi olla ainoa Disneyn valtuuttama suomalainen Nalle Puhin ääni.

Disneyhän, kuten kaikki tiedämme, keksi Mikin, Akun, Lumikin, Tuhkimon, Ruususen ja muiden lisäksi myös Nalle Puhin.
 

el marina

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaapi olla ainoa Disneyn valtuuttama suomalainen Nalle Puhin ääni.

Disneyhän, kuten kaikki tiedämme, keksi Mikin, Akun, Lumikin, Tuhkimon, Ruususen ja muiden lisäksi myös Nalle Puhin.

WIKIPEDIA:
"Nalle Puh (engl. Winnie-the-Pooh) on englantilaisen kirjailijan A. A. Milnen (1882–1956) luoma satuhahmo."

Eli Disney on keksinyt Nalle Puhin yhtä paljon kuin Virmanen try-outin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No se, että ansiokas Vitutusketju on mennyt käsittämättömäksi paskaksi, ei saa vituttaa ilman että tullaan selittämään miksi tuommoinen ei saa vituttaa. Sitten aletaan vänkäämään ottaisiko koiran vai deekun. Ajoittain saa vituttaa vapaasti mutta välillä alkaa semmoinen punnerrus että joutaisi johonkin muuhun ketjuun koko keskustelu.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
WIKIPEDIA:
"Nalle Puh (engl. Winnie-the-Pooh) on englantilaisen kirjailijan A. A. Milnen (1882–1956) luoma satuhahmo."

Eli Disney on keksinyt Nalle Puhin yhtä paljon kuin Virmanen try-outin.

Ajoitko Evilin asettamaan maamiinaan? ;)

Tuli Koirapojasta mieleen asia joka avautui jo vähän aikaa sitten.

Eli siis avautui, että tuo nicki on Stam1nan biisi. Luulin aluksi, että jätkä on yrittänyt olla kauhean nokkela (vrt. Kissanainen).
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tuli Koirapojasta mieleen asia joka avautui jo vähän aikaa sitten.

Eli siis avautui, että tuo nicki on Stam1nan biisi. Luulin aluksi, että jätkä on yrittänyt olla kauhean nokkela (vrt. Kissanainen).
Ja olen muuten kissaihmisiä, yksi karvatollo löytyy. Pidän kyllä koiristakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja olen muuten kissaihmisiä, yksi karvatollo löytyy. Pidän kyllä koiristakin.
Jassoo, no sitten vaan vitutusketjuun veivaamaan sitä ikuista dilemmaa, että pelastaako tulipalosta mieluiten kissaihmisen, ihmissuden, yh-marsun vai deekukoiran. Vai miten se nyt meni.

Tänään avautui kalenteria tutkimalla sellainen juttu, että vaikka matkustaminen on helkutin mukavaa, niin tarttis hiukan tarkemmin valikoida matkustusajankohdat.
 

el marina

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajoitko Evilin asettamaan maamiinaan? ;)

Tuli Koirapojasta mieleen asia joka avautui jo vähän aikaa sitten.

Eli siis avautui, että tuo nicki on Stam1nan biisi. Luulin aluksi, että jätkä on yrittänyt olla kauhean nokkela (vrt. Kissanainen).

Noo...se ei pelaa joka pelkää. :) Ei ollu pahan näkönen paikka, mutta osu silti.

Avautui että Jatkoaikaan on välillä mukava kirjoittaakin jotain.
 
Useaan otteeseen olin nähnyt Slipknotin ensimmäisen albumin etukannen ja pitänyt sitä ihan perus "kaikki jäsenet seisoo siististi siinä"-kuvana, mutta sitten vajaa viikko sitten tuon 10vuotis-plättyä tarkastellessa avautui, että Corey istuu sittenkin siinä ja hänen alapuolella olevan Chrissin naamion pitkä klyyvari symboloi sitten siinä haarojen välissä tiettyä mielenkiintoista asiaa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Oon aina luullu että se on AK Bars (aakoo pars) Kazan, mutta se onkin Ak Bars (ak pars) Kazan. Melkein yhtä hämmentävä kokemus kuin tajuta että Leo Silolahden hehkuttama Stiif Jatzerman olikin oikeasti Steve Yzerman.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Useaan otteeseen olin nähnyt Slipknotin ensimmäisen albumin etukannen ja pitänyt sitä ihan perus "kaikki jäsenet seisoo siististi siinä"-kuvana, mutta sitten vajaa viikko sitten tuon 10vuotis-plättyä tarkastellessa avautui, että Corey istuu sittenkin siinä ja hänen alapuolella olevan Chrissin naamion pitkä klyyvari symboloi sitten siinä haarojen välissä tiettyä mielenkiintoista asiaa.

Kappas vaan, piti ihan minunkin tarkistaa tuo asia ja nyt se sitten avautui minullekin. Eipä ole vain sattunut silmiin ennen kuin vasta nyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oon aina luullu että se on AK Bars (aakoo pars) Kazan, mutta se onkin Ak Bars (ak pars) Kazan. Melkein yhtä hämmentävä kokemus kuin tajuta että Leo Silolahden hehkuttama Stiif Jatzerman olikin oikeasti Steve Yzerman.
Sama avautui itselleni jossain uutispätkässä jokunen aika sitten. Olikohan Vehasen ja Immosen haastattelu taannoin. Oliko se nyt niin, että tuo "ak pars" on lumileopardi, eli vähän kuten Tampereen Ilves.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Oliko se nyt niin, että tuo "ak pars" on lumileopardi, eli vähän kuten Tampereen Ilves.
Tämän mukana minulle avautui, että Tamperelaisella jääkiekolla on enemmänkin yhteistä KHL:n kanssa. Torpedo Nižni Novgorod nimessä on viittaus yhteen sotateknologian suurimpiin innovaatioon, vähän kuten Tampereen Tappara.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Patrick Nevalaisella on kaksoissisko, joka myös pelaa lätkää. Tällä hetkellä pyörii kentällä Ruotsin naisten olympiajoukkueessa. Fridakin pelaa pakkina ja käyttää numeroa 3 kun Patu käyttää numeroa 33.

Tai mistä minä tiedän kumpi sisaruksista on keksinyt ensinnä aloittaa hokin pelaamisen..

Mutta vituttaakohan Patua että sisko pelaa kuitenkin olympialaisissa ja ite painelet menemään jossain kämäisessä SM-liigassa?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sama avautui itselleni jossain uutispätkässä jokunen aika sitten. Olikohan Vehasen ja Immosen haastattelu taannoin. Oliko se nyt niin, että tuo "ak pars" on lumileopardi, eli vähän kuten Tampereen Ilves.
Ak bars on lumileopardi ja Tatarstanin vaakunaeläin - niinkuin ilves Hämeen vaakunassa. Kazan taasen on alueen pääkaupunki. Elikä Ak bars Kazan on Kazanin lumileopardit.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tajusin juuri, että olympiakisojen kiekko-ohjelma sisältää hieman erikoisuuksia. Puolivälieriin menee alkulohkojen neljä parasta, kun muut joutuvat hakemaan vauhtia karsintakierroksen (joku vois sanoa sääliplayoffsien) kautta. Nähtävästi IIHF:llä, kuten sen alaisilla sarjoillakin, on "lieviä" vaikeuksia selkeän sarjamuodon keksimisessä.

Tämä olis toki pitänyt olla tiedossa jo pidemmän aikaa, mut jotenkin mennyt ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös