Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 484
  • 34 067

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Miten ois cokis, appelsiinimehukka ja viuna?

Kokeiltiin joskus kaverin kanssa viskiä, appelsiinimehua sekä olutta sekoitella. Kalja ja viski olivat vähissä, appelsiinimehua taas riittävästi. Lopputulos oli melkoiset kakka- ja norjafestivaalit.
Mikäli muuten haluatte pilata hyvin alkaneen aamun, niin ei kun Voice-TV:tä päälle vain. Varmasti menee kaikki vituiksi mikä vain voi mennä. Avautui se jälleen tänä aamuna. Tosin tämä kyseinen scheisse oli laitettu jo päälle, kun avasin silmäni eli ei ollut omaa syytäni.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Niin ei se kortti välttämättä tuota taitotasoa paljon kasvata, mutta oppii ainakin huutamaan Fore!
Kuten tuossa jo mainittiinkin, niin antaa se kuitenkin niitä valaisevia perusjuttuja, joiden kautta sitten lähdetään rakentamaan sitä omaa uraa.

Sitten kun takana on 10-15 000 harjoituslyöntiä vähän persoonasta riippuen, niin voidaan puhua jo pienestä osaamisesta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten kun takana on 10-15 000 harjoituslyöntiä vähän persoonasta riippuen, niin voidaan puhua jo pienestä osaamisesta.
Mulla olis just ehkä sellaset 13 reenilyöntiä plakkarissa, joten osun tohon skaalaan ja oon tosi mukava persoona. Uskaltaisin puhua pienestä osaamisesta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mulla olis just ehkä sellaset 13 reenilyöntiä plakkarissa, joten osun tohon skaalaan ja oon tosi mukava persoona. Uskaltaisin puhua pienestä osaamisesta.

Sähän olet sitten kuin Kim-Jong Il, joka ensimmäisellä pelikerrallaan löi viisi hole-in-onea ja on myöskin tosi mukava persoona.

Minulle avautui juuri, että lehtien mukaan runkkaaminen tuntuu paremmalta jos yrittää samaan aikaan hirttäytyä. Tosin tiettyjä riskejä hommaan liittyy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle avautui tänään se kuinka tärkeää on että on kenttätasolla pomo. Minun työpaikallani vanhainkodin keittiöllä ei ole omaa varsinaista pomoa kenttätasolla vaan koko paikan pomo vastaa kaiken muun ohella myös keittiöstä niin ilmapiiri on hieman kireä. Kun ei ole yhtä tiettyä pomoa vastaamassa ja ohjaamassa kenttätasolla työntekijöitä niin jokainen työntekijä yrittää lähes tulkoon sitten ohjata ja neuvoa mitä kuuluu tehdä. Vähän voisi tilannetta kuvata sanonnalla kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä. Ilmapiiriä voisi parantaa se että olisi siellä keittiössä oma pomo joka sanois mitä ja miten tehdään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jälleen kerran avautui, että jenkkifudista ei voi heitellä niin ettei sormivammoja tulisi. Miksi helvetissä voi aina käydä niin, että johonkin sormeen tärähtää pahasti. Kun ei vaan osaa saatana.
 

d2uce

Jäsen
Jälleen kerran avautui, että jenkkifudista ei voi heitellä niin ettei sormivammoja tulisi. Miksi helvetissä voi aina käydä niin, että johonkin sormeen tärähtää pahasti. Kun ei vaan osaa saatana.

Ilmeisesti heiton vastaanotossa näitä vammoja tulee? Vähän sama kuin koripallossa, jota tuli ennen pelattua kesäisin aamusta iltaan. Mataliin koreihin kun vielä pystyi donkkailemaan, niin oli kyllä nivelet hellänä ja kädet sinisenä katkenneista verisuonista.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ilmeisesti heiton vastaanotossa näitä vammoja tulee? Vähän sama kuin koripallossa, jota tuli ennen pelattua kesäisin aamusta iltaan. Mataliin koreihin kun vielä pystyi donkkailemaan, niin oli kyllä nivelet hellänä ja kädet sinisenä katkenneista verisuonista.

Nimenomaan heittojen vastaan otossa. Taaskin vasemman käden nimetön aivan klesana. Tärähti sormen päähän niin saatanasti. Koko sormi aivan tunnoton ja kipeä. No, tää kestää muutaman päivän ja taas mennään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minulle avautui juuri, että lehtien mukaan runkkaaminen tuntuu paremmalta jos yrittää samaan aikaan hirttäytyä. Tosin tiettyjä riskejä hommaan liittyy.
Oma käsitykseni - ja se ei perustu kokemuksiin - on että itse orgasmi ei suoranaisesti tunnu sen paremmalta, mutta se kestää pidempään kun veri ei kierrä. Riskeistä voi sitten kysellä tarkemmin esim Inxsin laulajan Michael Hutchencen perikunnalta (Wikipediassa on tosin aiheesta jotain ihan muuta tietoa, mutta mennään nyt vain vahvoilla muistikuvilla).
 

d2uce

Jäsen
Oma käsitykseni - ja se ei perustu kokemuksiin - on että itse orgasmi ei suoranaisesti tunnu sen paremmalta, mutta se kestää pidempään kun veri ei kierrä.

Eikös leijonilla (huomatkaa pieni alkukirjain, kyse siis niistä eläimistä) ole mahdottoman pitkiä orgasmeja? Minkälainen mahtaa olla eläinten verenkierto, vai liittyykö se enää tähän asiaan mitenkään? Entä tupakoivat, jotka sauhuttelevat keuhkojen mukana myös ääreisverenkiertonsa taivaan tuuliin?

"Saattaa aiheuttaa erektiohäiriöitä, mutta saattaa myös lisätä orgasmien pituutta"
 

TML

Jäsen
Avautui että NBA finaaleissa pelataan järjestelmällä 2-3-2. Eli tänä vuonna eka pari peliä LA:ssa, sen jälkeen kolme Orlandossa ja sitten mahdollisesti pari kertaa LA:ssa. Aika mielenkiintoinen järjestelmä ja kai tällä on jotain tekemistä matkustuksen kanssa.

Itse ainakin vieraissa aloittavana joukkueena tykkäisin tästä järjestelmästä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Avautui että NBA finaaleissa pelataan järjestelmällä 2-3-2. Eli tänä vuonna eka pari peliä LA:ssa, sen jälkeen kolme Orlandossa ja sitten mahdollisesti pari kertaa LA:ssa. Aika mielenkiintoinen järjestelmä ja kai tällä on jotain tekemistä matkustuksen kanssa.

Itse ainakin vieraissa aloittavana joukkueena tykkäisin tästä järjestelmästä.

Muistaakseni myös NHL:ssäkin oli sama systeemi ainakin 80-luvulla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle avautui että suuteleminen onkin irstailua. (Linkki MTV3:n viihdeuutisiin)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulle avautui juuri, että lehtien mukaan runkkaaminen tuntuu paremmalta jos yrittää samaan aikaan hirttäytyä. Tosin tiettyjä riskejä hommaan liittyy.
Orgasmiahan kutsutaan usein pieneksi kuolemaksi. Tästä voi vetää johtopäätöksen, että kuolema on iso orgasmi.
 

Rocco

Jäsen
Nimenomaan heittojen vastaan otossa. Taaskin vasemman käden nimetön aivan klesana. Tärähti sormen päähän niin saatanasti. Koko sormi aivan tunnoton ja kipeä. No, tää kestää muutaman päivän ja taas mennään.
Jenkkifutis on hieman vaikea ottaa kiinni.

Laita kädet suoraan eteenpäin, peukaloiden kärjet kiinni toisiinsa ja etusormien päät kiinni toisiinsa, kämmenet eteenpäin. Nyt kämmenien väliin pitäisi jäädä sellainen kolmio/nelikulmion mallinen alue. Tuohon pitäisi pallon kärjen osua kun sitä ottaa kiinni. Näin kun tekee ja hieman joustaa käsillä kun pallo on käsissä, muut sormet ikäänkuin automaattisesti tulevat kiinni pallon kylkeen ja kas, pallo on käsissä tukevasti. Ja jos pallo tulee hieman sivuun niin kääntää käsiä niinkuin ne olisi ratissa kiinni, ja ottaa kiinni samalla tavalla.

Ja tärkein meinasi unohtua... pidä katse pallossa koko ajan. Jollei tee niin, sitten takuulla napsahtaa sormeen.

Katso vaikka tuosta miten se tapahtuu. Lopussa tosin tulee sitten kiinnioton jälkeisiä suojauksia yms. mitä ei perusheittelyssä tarvitse.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Se järkyttävä tosiasia, että Sultan kondomien legendaarista pakkausta on menty muuttamaan. Veikkaan, että tuo sinivalkoinen pahvikääre itämaan tietäjän naamarilla oli yli 16-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa aika korkealla sijalla tuotemerkkien tunnettavuudessa. Ihme touhua. Onhan se jo noloa, jos kouvolalainen kiekkoyleisökin joutuu noita uusia mitäänsanomattomuuspakkauksia viskomaan kentälle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Yhtä pitkä orgasmi kuin akti? Mullahan se olis siis melkein 2 minsaa yhteensä.

Miksi miehellä noin niinkuin yleensä kestää pano noin vähän aikaa? Itselläni normiakti on kaikkine leikkeineen tunnista kahteen. Tosin näitä kertojakin on viikossa vain yksi tai kaksi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Afrikassa käydessäni olen saanut kunnian leijonan parittelua seurata n. 10 metrin päästä ja sen verran hauskaa niillä tuntui olevan, että vieressä omaa vuoroaan kyttäili toinenkin uros-jellona. En tosin muistanut kellottaa suoritusta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kuten myös 1990-luvulla, ainakin kaudella 1993-94 muistaakseni tietyissä sarjoissa (Toronto-San Jose ainakin).
NHL:ssä aikoinaan kotiedun saanut joukkue sai päättää että pelataanko systeemillä 2-2-1-1-1 vai 2-3-2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös