No vuoden jatkoaikalainen nyt ainakin.@Dynamo presidentiksi!
No vuoden jatkoaikalainen nyt ainakin.@Dynamo presidentiksi!
Täytyy tunnustaa, mutta asia tuli vastaan kahden kuvan sarjakuvassa Facebookissa. Ekassa kuvassa hlö A totesi, ettei hlö B saa hämmennettyä A:ta millään. B vastasi tämän ja A oli wtf? Harmittavasti FB:n fiidi on sellainen, etten sitä sarjakuvaa taatusti löydä enää. Enkä tajunnut tallentaa ko. kuvaa.@Dynamo presidentiksi!
Rehellinenkin olet. Se nostaa arvoasi entisestään.Täytyy tunnustaa, mutta asia tuli vastaan kahden kuvan sarjakuvassa Facebookissa. Ekassa kuvassa hlö A totesi, ettei hlö B saa hämmennettyä A:ta millään. B vastasi tämän ja A oli wtf? Harmittavasti FB:n fiidi on sellainen, etten sitä sarjakuvaa taatusti löydä enää. Enkä tajunnut tallentaa ko. kuvaa.
Toivottavasti kukaan ei luule, että mä itse tällaisia hiffaisin.
Ei perunoillakaan tee mitään, jos kukaan ei vie niitä ihmisille syötäväksi.Täytyy tunnustaa, mutta asia tuli vastaan kahden kuvan sarjakuvassa Facebookissa. Ekassa kuvassa hlö A totesi, ettei hlö B saa hämmennettyä A:ta millään. B vastasi tämän ja A oli wtf? Harmittavasti FB:n fiidi on sellainen, etten sitä sarjakuvaa taatusti löydä enää. Enkä tajunnut tallentaa ko. kuvaa.
Toivottavasti kukaan ei luule, että mä itse tällaisia hiffaisin.
Rehellisyys on kaksiteräinen miekka.Rehellinenkin olet. Se nostaa arvoasi entisestään.
Tämä avautui myös minulle, 15 vuotta sitten.Urheilutoimittaja on Inka Henelius, eikä Helenius.
Tämä avautui myös minulle, 15 vuotta sitten.
Minulle avautui juuri, että Inka Henelius on olemassa oleva henkilö, sekä ilmeisesti urheilutoimittaja.
Whatsup?Muistin nyt Whatsup viestiä kirjottaessani testata tuota @Dynamo niksiä. Ei helvetti miksei kukaan ole kertonut aiemmin. Tarjoan tuopin seuraavan kerran kun tavataan.
Edit: Voin jopa antaa alustavan päivän tuopin tarjoamiselle kun lauantaina 21.9. on HIFK-SaiPa Nordiksella niin jos sinne eksyt niin pistä viestiä.
No sopivan ketjun kamaa kyllä. Jos juuri rekisteröityneen nimimerkin toinen viesti (tai ensimmäinen, en tiedä kun 2 viestiä näytti historiassa olevan) on tällainen niin tulee jostain syystä suuri epäilys palaavasta nikistä ja lentää ulos alta aikayksikön.Whatsup?
Pidin @Via Dolorosaa täysin päihittämättömänä mitä tykkäyksiin tulee. Väärässä olin. Enpä mäkään olisi koko asiaa tajunnut ellen olisi tätä viestiä lukenut.@Mojo on nykyään Jatkoajan eniten tykkäyksiä saanut kirjoittaja.
Jäin ihmettelemään, että miten ko. nimimerkki on itselle niin tuntematon. Vilkaisin sitten, että Mojo kirjoittaa pääasiassa löylyhuoneeseen ja HIFK-osioon (löylyhuone 2), enkä itse viihdy kovin paljoa kummassakaan.@Mojo on nykyään Jatkoajan eniten tykkäyksiä saanut kirjoittaja.
Sieltähän menossa veli Rookerikin kohta ohi.Pidin @Via Dolorosaa täysin päihittämättömänä mitä tykkäyksiin tulee. Väärässä olin. Enpä mäkään olisi koko asiaa tajunnut ellen olisi tätä viestiä lukenut.
Kuka johtaa tykkäykset per viesti taulukkoa?Sieltähän menossa veli Rookerikin kohta ohi.
Huh, onneksi. Lähti sekin kamala taakka pois harteilta.Pidin @Via Dolorosaa täysin päihittämättömänä mitä tykkäyksiin tulee. Väärässä olin.
Pistää miettimään Jatkoajan tasoa.@Mojo on nykyään Jatkoajan eniten tykkäyksiä saanut kirjoittaja.
Sen sijaan tämä viesti kertoo kyllä sinun viestiesi tason.Pistää miettimään Jatkoajan tasoa.
Itse ravitsemusalalla työskentelevänä tiedän mitä se on kun viikonlopusta toiseen aika kuluu töitä tehden. En ole tuota koskaan pahakseni pistänyt. Kalastus miulle SaiPan lisäksi suurin intohimo harrastuksista ja yleensä erityisesti kesäisin arkena tuota pystyy jokien rannoilla harrastamaan paljon rauhallisimmissa merkeissä kuin viikonloppuisin, jolloin porukkaa kaljapurkkeineen kalapaikat väärällään.Tuun näköjään olee vähintään viitenä perättäisenä la-su töissä. Rahantuloa ei voi estää jne. Etenkin tällä viikolla kun oon koko Jussin ja sunnuntain siihen päälle töissä, niin kivastihan tuossa tulee tienattua.
Tässä on alkanut jo tottua siihen että tällä hetkellä mun ns. viikonloput on arkena :D