Laineen Susanna seuraa minuakin. Jo ties kuinka monetta vuotta.Susanna Laine alkoi seurata minua Instagramissa. Eikä siihen mennyt kuin muutama vuosi.
Ette te häneltä pildeä saa vaikka seuraisi kuinka paljon!!Laineen Susanna seuraa minuakin. Jo ties kuinka monetta vuotta.
Sara Sieppi ei seurannut minua, lopetin seuraamisen.Susanna Laine alkoi seurata minua Instagramissa. Eikä siihen mennyt kuin muutama vuosi.
Oppiipahan olemaan!Sara Sieppi ei seurannut minua, lopetin seuraamisen.
No jepa!Oppiipahan olemaan!
Alotin tinderiseikkailut tossa viime yönä. Avautui heti että melko paljon saa swaippailla vasemmalle ns. basic bitchejä että tulee vastaan edes yksi ulkonäöllisesti miellyttävä tapaus. But on the other hand tohon swaippailuun kyllä koukuttuu helposti :D
Yritin miettiä tohon sopivampaa termiä, en vain keksinyt mitään. Tarkoitin naisia jotka eivät kirjoita bioon mitään ja näyttävät kaikki ihan samalta.Semmonen yleinen vinkki nettideittailuun on myös se ettei kutsu naisia bitcheiksi.
Duckface?Yritin miettiä tohon sopivampaa termiä, en vain keksinyt mitään. Tarkoitin naisia jotka eivät kirjoita bioon mitään ja näyttävät kaikki ihan samalta.
Mutta joo ruokatauolla ei tullut keksittyä parempaa nimitystä, pahoittelut siitä. Olisihan tuon voinut kauniimmin ilmaista.
Tsemppiä tuohon hankkeeseen.Alotin tinderiseikkailut tossa viime yönä. Avautui heti että melko paljon saa swaippailla vasemmalle ns. basic bitchejä että tulee vastaan edes yksi ulkonäöllisesti miellyttävä tapaus. But on the other hand tohon swaippailuun kyllä koukuttuu helposti :D
Tekisi mieleni ostaa noita. Ehkä katson sitten kellosta, että syön noita vain yhdeksän minuuttia pussin avaamisesta. Raportointisi kymmenen minuutin mässyttelystä ei kuullosta houkuttelevalta. Toki miulla ei ole kokemusperäistä tietoa tuosta tunteesta, josta raportoit kymmenen minuutin syömisen jälkeen.Tosi harvoin ostan karkkia, mutta tänään ostin. Pitkään kun oon miettinyt maistaa noita turkinpippuri -liitulakuja. Joo ok, mutta hitto leuat menee jumiin. Kymmenen minuuttia kun jauhat näitä niin tuntuu kuin oisit tunnin ottanut joltain mieheltä suihin.
Sä et välttämättä sopis ton Fazerin tjsp mainoksentekijäksi.Tosi harvoin ostan karkkia, mutta tänään ostin. Pitkään kun oon miettinyt maistaa noita turkinpippuri -liitulakuja. Joo ok, mutta hitto leuat menee jumiin. Kymmenen minuuttia kun jauhat näitä niin tuntuu kuin oisit tunnin ottanut joltain mieheltä suihin.
Vielä mukavampaa on hieroa silmiä. Siitä onkin sitten jo leikki kaukana.Ei kannata kaivaa nenää, vaikka kutittaisi, jos on juuri leikannut chiliä. Polte kesti nenässä noin tunnin.
Munia on kans kiva kaivella sen jälkeen.Ei kannata kaivaa nenää, vaikka kutittaisi, jos on juuri leikannut chiliä. Polte kesti nenässä noin tunnin.
Oho, onko näin? :DMunia on kans kiva kaivella sen jälkeen.