Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 240
  • 34 596

axe

Jäsen
Ihmiset tykkää autonpesusta. Tässä useamman päivän yritin päästä lähistön automaattipesuun. Kävin iltapäiväviiden maissa, kävin iltaysin kieppeissä, kävin aamulla ennen kasia, menin keskiyöllä yhdeltätoista... joka kerralla sellainen 7-10 autoa jonossa kahden jo pesukoneessa olevan lisäksi. Tuohon viimeisimpään yölliseen oli pakko sitten joustaa ja istua toisessa jonossa se yli puoli tuntia. Ja pois lähtiessä jälkeen jäi vielä samanmoinen jono.

Sataispa vettä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmiset tykkää autonpesusta. Tässä useamman päivän yritin päästä lähistön automaattipesuun. Kävin iltapäiväviiden maissa, kävin iltaysin kieppeissä, kävin aamulla ennen kasia, menin keskiyöllä yhdeltätoista... joka kerralla sellainen 7-10 autoa jonossa kahden jo pesukoneessa olevan lisäksi. Tuohon viimeisimpään yölliseen oli pakko sitten joustaa ja istua toisessa jonossa se yli puoli tuntia. Ja pois lähtiessä jälkeen jäi vielä samanmoinen jono.

Sataispa vettä.
Älä huoli, vettä alkaa usein satamaan heti, kun olet käynyt pesemässä auton.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sataispa vettä.

Tähän vahva sama.

Toissa viikolla oli tarkoitus mennä mustan kolmisakaraisen etuajo-oikeusmerkkisen autoni kanssa läheiseen automaattipesulaan, mutta kymmeneltä illallakin siellä oli pari-kolme ranskalaista proletaarivaunua tukkona.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmiset tykkää autonpesusta. Tässä useamman päivän yritin päästä lähistön automaattipesuun.
Meillä ihan toiset kokemukset täältä Lahest. Eilen mentiin kymmenen maissa ja sukkana sisään.. (n. 10 minuutin päästä autona ulos). Ei jonoa, ei odotusta ja nyt auto kiiltää auringossa niin-maan-perhanasti...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Avautui, että nimi Fargo lienee sanaleikki.
Far = kauas, go = mennä.
Ainakin kuuluisan elokuvan ja sarjan paikkakunta (North Dakotassa sijaitseva) Fargo on saanut nimensä William Fargon (1818-1881) mukaan.

En tosin tiedä tämän Williamin sukunimen alkuperää.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että nimi Fargo lienee sanaleikki.
Far = kauas, go = mennä.
Ei välttämättä - ohessa ote eräästä historiikista (Wikipedia):

"Henry Wells and William G. Fargo, who founded American Express along with John Butterfield, formed Wells Fargo & Company in 1852 to provide "express" and banking services to California, which was growing rapidly due to the California Gold Rush. Its earliest and most significant tasks included transporting gold from the Philadelphia Mint and "express" mail delivery that was faster and less expensive than U.S. Mail. American Express was not interested in serving California."

Edit: No, hidashan se minä... ullatus...

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ainakin kuuluisan elokuvan ja sarjan paikkakunta (North Dakotassa sijaitseva) Fargo on saanut nimensä William Fargon (1818-1881) mukaan.

En tosin tiedä tämän Williamin sukunimen alkuperää.
Niin, voihan se olla, että jo Williamin esi-isillä oli taipumus mennä pitkälle. Kuljetusliikkeen perustaminen olisi siinä tapauksessa tyylipuhdas "nomen est omen".

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Faijani entinen työkaveri ainakin 19 vuoden ajalta on eräs opiskelutovereistani. Kyseessä on suunnilleen 60-vuotias nainen, joka on erikoistunut IT-asioihin. En tiedä, millainen maine faijallani oli töissä, joten en tiedä, tulisiko minun kertoa tämä asia tuolle naiselle.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tajusin juuri, että perussuomalaiset, vasemmistoliitto ja kokoomus voisivat yhdessä muodostaa enemmistöhallituksen. PersVaKo-hallituksella olisi 101 edustajaa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että AC Milan selvitti tiensä CL-välieriin. Interillä on myös hyvät mahdollisuudet edetä niihin ja vieläpä Milania vastaan. Siitä sitten toinen tietysti päätyisi lopulta finaaliotteluun. Luulin, ettei Milanon seuroilla enää olisi asiaa Eurofutiksen korkeimmalle huipulle, mutta ilmeisesti olin väärässä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisköhän ostaa Volvo 440. Onko teillä kokemuksia? Mietin vaan kun toi numero on sama kuin mun maksa-arvo.
Taitaa nuo paljon käytetyt jo vedellä viimeisiään.

Puhun nyt Volvosta.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaskalaisten harmaakarhujen syömäksi vuonna 2003 joutunut Timothy Treadwell ei tainnut olla ihan selväjärkinen tapaus. Tämä asia on avautunut katsellessani nyt hänestä kertovaa Grizzly Man -dokumenttia.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaskalaisten harmaakarhujen syömäksi vuonna 2003 joutunut Timothy Treadwell ei tainnut olla ihan selväjärkinen tapaus. Tämä asia on avautunut katsellessani nyt hänestä kertovaa Grizzly Man -dokumenttia.
Hän halusi olla yhtä karhujen kanssa. Se toive toteutui.

Vielä enemmän minua ihmetytti se tyttöystävä, joka lähti miehen mukaan "viimeiselle matkalle".

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mintunmakuinen Pepsi Max on helvetin pahaa. Tämä asia avautui minulle muutama minuutti sitten, mutta onneksi pullo on vain puoli litraa, joten pian tämä kärsimys on ohi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mintunmakuinen Pepsi Max on helvetin pahaa.
Jätin tuon maistamisen suosiolla väliin. Minusta minttu ei sovi kuin yskänkarkkiin (ja viinaan). Minttujäätelöt, minttusuklaat ja minttuiset juomat eivät ole minun juttuni.

Suosikkijoukkue
Suomi
Jätin tuon maistamisen suosiolla väliin. Minusta minttu ei sovi kuin yskänkarkkiin (ja viinaan). Minttujäätelöt, minttusuklaat ja minttuiset juomat eivät ole minun juttuni.
Aika paljon on tarjolla uusia maku yhdistelmiä. Juomissa, suklaissa, jäätelöissä ym.
Osa sanoo mulle jo ennakkoon, että ei kiitos. Toki jos tarjotaan, niin maistaminen on ok.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Talvitakkeja roikkuu vielä naulakossa siinä missä talvikenkiä lojuu allansa, vaikka jo useampi viikko menny shortseilla ja sandaaleilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy