Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Ennen joku hurja saattoi vokotella, nykyään woketellaan.
Woke is a joke.Ennen joku hurja saattoi vokotella, nykyään woketellaan.
No, perseestähän tämä nouseva woke-ilmiö oikeasti on eikä se enää oikein jaksa edes naurattaa - ihan kusipäiden hommaa...Woke is a joke.
Nyt saattoi joku wokettaja tuntea tämän ympäristön turvattomaksi ja sinä olet ihan dille. Osaatko edes hävetä?!No, perseestähän tämä nouseva woke-ilmiö oikeasti on eikä se enää oikein jaksa edes naurattaa - ihan kusipäiden hommaa...
Olen valkoihoinen, lihaa syövä hetero mies ja olen ylpeä siitä, että osaan suhteuttaa historian ja nykyisyyden rationaalisesti toisiinsa ilman typeriä uhriutumisrituaaleja. Osaan kyllä, mutta en aiheetta!Nyt saattoi joku wokettaja tuntea tämän ympäristön turvattomaksi ja sinä olet ihan dille. Osaatko edes hävetä?!
Jos osaisin, tekisin sellaisen meemin (?), jossa Coke-pullon etiketin ensimmäinen kirjain olisi W.Woke is a joke.
Jos osaisin, tekisin sellaisen meemin (?), jossa Coke-pullon etiketin ensimmäinen kirjain olisi W.
Woke is a joke.
Vanilla Zero Woke.New Woke vai Classic Woke? No sitähän minäkin.
New Woke vai Classic Woke? No sitähän minäkin.
Hieno homma. Itse olen niin vanha lyijy että minulla on syntymäpäiväni Aamulehti paperisena vuodelta 1970.Washington Postin tilaajana saa ladattua oman syntymäpäivänsä etusivun.
Hieno homma. Itse olen niin vanha lyijy että minulla on syntymäpäiväni Aamulehti paperisena vuodelta 1970.
New Coke vuonna 1985. Ehkä jopa koko woke-kulttuurin kantaisä tämä tapaus.
Ruotsissa oli historian ensimmäinen naispääministeri. Ura kesti tällä erää vain 7,5 tuntia.
Magdalena Andersson erosi – Ruotsin historian ensimmäinen naispääministeri ehti olla tehtävässä vain 7,5 tuntia
Ympäristöpuolue ilmoitti ensin jättävänsä hallituksen. Sitten eroa pyysi aiemmin keskiviikkona pääministeriksi nimitetty Magdalena Andersson.www.is.fi
Hieman vain koholla, ei tunnu missään.Joskus ennen vanhaan sanottiin verenpaineesta että ikä plus sata, yläpaine siis. Tuokaa rollaattori ja kiikkustuoli. Reinot jalkaan ja ukin vanhat välihousut. Mihin lasiin laitan hampaat yöksi. T. Petri 90v.
Perttu Nousiainen on saatu kiinni 1,5 vuoden "karkumatkan" jälkeen. Nousiaista epäillään mm. kavalluksesta ja lahjuksen ottamisesta. Liittyy hänen hommiinsa Nuorisosäätiössä. Ja tässä avautui myös että rikosepäilyyn liittyvän lahtelaisen rakennusliikkeen entinen toimitusjohtaja (johdossa rikosepäilyjen aikana) Mika Wilenius on kuollut viime kesänä ulkomailla. Itseäni tämä tapaus vähän kiinnostaa koska olin ajoittain hommissa Wileniuksen firmassa silloin kun näitä (väitettyjä) kupruja tehtiin.
HS: Puolitoista vuotta karkuteillä ollut Perttu Nousiainen palasi Suomeen ja otettiin kiinni
Syyttäjät nostivat viime viikolla rikossyytteitä Nuorisosäätiön entisstä hallituksen puheenjohtajaa Perttu Nousiaista ja Nuorisosäätiön entistä toimitusjohtajaa Aki Haaroa vastaan.yle.fi
Nuorisosäätiön ex-johtajille Aki Haarolle ja Perttu Nousiaiselle useita rikossyytteitä
Nuorisosäätiön ex-johto saa syytteet muun muassa lahjonnasta ja kavalluksesta.yle.fi
Minnesota ohjelma toimii?Luin liigan otteluseurantaa ja avautui että Tampereen Ilves on keksinyt taskulampun.
Siitä en tiedä mutta ajattelin nyt Hakametsän viimeisen liigapelin kunniaksi käydä vilkaisemassa koska oli tietyt aavistukset millainen meno siellä voisi olla. Ei tarvinnut pettyä.Minnesota ohjelma toimii?