ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kasmir ja Pyhimys, kaksi eri ihmistä.
Mulle avautui vasta jokin aikaa sitten, että Iso H ja Paleface ovat kaksi eri ihmistä.
Pale on se ahne kommunisti ja H on se kulkutautimyönteinen kommunisti.
Kasmir ja Pyhimys, kaksi eri ihmistä.
Ei pysty, minulla on vaan mustia takkeja.Futis-IFK:n matsissa olin sinisessä takissa eli HJK:n väreissä ja nyt HJK:n matsissa IFK:n rotsi päällä. Ootteks te kans rebel? Välillä tahtomattakin.
Ei löytynyt mitään muuta sieltä? Irtopäitä...Siis mun pakastimesta löytyi kahdet naisten pikkarit. En yhtään muistanut, mutta nyt muistan. Kännissä mietin että niissä olis mitä lie kirppuja tai jotain. Tuolta etelämpää oli tyttö eikä tainnut käydä pelkällä keskioluella.
Minulle avautui juuri tässä joku päivä, että autossani on radion kanavanappien verran cd-paikkoja. Eli siis kuuden cd:n vaihtaja. Tuo tuntuu samaan aikaan tuulahdukselta menneestä ja aivan avaruusajan jutulta. Vähän niinkuin joku LP-levysoitin jenkkiautossa.
Pitänee jostain vintiltä hakea kuusi cd-levyä ihan piruuttaan.
Tuulahdus menneestä on housuissasi, Saab on vasta juuri laskeutunut.Etkö sä ollut saabismiin sairastunut? Niin eikö nuo sun autot ole yhtälailla ”tuulahduksia menneestä”?
Vai omistatko jo jonkun ei-konkurssiin menneen autonvalmistajan rakentaman auton?
Hevosenpää sängystä. Mitä tää tarkoittaa.Ei löytynyt mitään muuta sieltä? Irtopäitä...
Mutta voittaa voi mustilla nappuloillakin.Shakkipeli on rasistinen. Valkoiset saavat aina aloittaa.
Kyllä, mutta yleensä heti kättelyssä musta joutuu puolustuskannalle.Mutta voittaa voi mustilla nappuloillakin.
Avoimen rasistinen ja kolonialistisia piirteitä representoiva asetelma voidaan rikkoa käänteisellä syrjinnällä ja asennekasvatuksella. Tämä tapahtuu siten, että mustilla pelaava voi poistaa pelipöydältä omia aikojaan pari-kolme valkoista nappulaa, ja lisäksi valkoisilla pelaavan pelaajan paljaat jalat ja kädet on kytkettävä yhteen rautakahleilla pelin ajaksi muistuttamaan orjuudesta.Shakkipeli on rasistinen. Valkoiset saavat aina aloittaa.
Shakkipeli on rasistinen. Valkoiset saavat aina aloittaa.
Hampaat kannattaisi harjata ennen aamupalaa eikä jälkeen.
Saako sitä vielä pelata pelilaudalla, jossa on Afrikka?Afrikan tähti on muutenkin parempi peli.
Miksi?Hampaat kannattaisi harjata ennen aamupalaa eikä jälkeen.