Mut rinki on sitä parempaa roskasakkia.Roskasakin jutut ei kiinnosta kovin paljon.
Mut rinki on sitä parempaa roskasakkia.Roskasakin jutut ei kiinnosta kovin paljon.
Kiitos.No nyt on pallikas steitmentti.
Roskasakin jutut ei kiinnosta kovin paljon.
Muista ignoorata.Tarkistin, sulla on neljänneksi eniten viestejä tapulijeren ketjussa. Raportoin varmuuden vuoksi.
Tarkistin, sulla on neljänneksi eniten viestejä tapulijeren ketjussa. Raportoin varmuuden vuoksi.
Oltaispa roskasakkia. Roskien seasta voi löytyä helmiäkin. Ja roskia lajitellaan lasiin ja pahviin ja vaikka mihin tarpeelliseen. Me ollaan kaatopaikkajengiä, kertoi eräs.Roskasakin jutut ei kiinnosta kovin paljon.
Oon tässä taas vähän tutkaillut nettiä ja vastaan on tullut tällaisia "ulkomaalaiset tulee ja vie meidän naiset ja työpaikat!" avautumisia. Ja sitten avautui että mähän olen just tällainen ulkomaalainen. Tulin tänne Romaniaan ja vein yhden naisen ja yhden työpaikan. Hihi en kyllä tiedä yhtään miten tähän nyt pitäisi suhtautua.
Oliko Die Bayernin miähiä joka tykkää speedoista ja pinkeistä kauluspaidoista ynnä muusta alfa-matskusta?Me ollaan kaatopaikkajengiä, kertoi eräs.
Onko vaikea kieli opetella?
Tarkotatko tilanteita joissa joudut selittään vaikkapa maahantuloviranomaisille esim. että "joo, olin mä joskus alaikäsen kanssa silleesti, mutta oikeesti, se sano olevansa 19 ja sain vaan ehdollista. Enkä oo pitkään aikaan tehny mitään sellaasta." ?Huomaan sanovani aika usein, että "olen tehnyt asiaa x joskus tosi paljon, mutta nyt en ole ollut asian kanssa missään tekemisissä 10 tai 20 vuoteen"
Enkä tarkoita mitään vaipan käyttämistä tai sellaista, minkä nyt suurin osa voisi sanoa.
Ootteko tekin tällasia vai mitä tämä kertoo minusta?
E: ja on siitä vaipan käyttämisestä vähän kauemmin kuin 20 vuotta
Huomaan sanovani aika usein, että "olen tehnyt asiaa x joskus tosi paljon, mutta nyt en ole ollut asian kanssa missään tekemisissä 10 tai 20 vuoteen"
Enkä tarkoita mitään vaipan käyttämistä tai sellaista, minkä nyt suurin osa voisi sanoa.
Ootteko tekin tällasia vai mitä tämä kertoo minusta?
E: ja on siitä vaipan käyttämisestä vähän kauemmin kuin 20 vuotta
Tuo voisi olla lääketieteellinen nimitys heikolle virtsasuihkulle.Tihkujortikka – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
On siinä sääskilajilla hieno nimi.
Kohta olis sitten joku kouvolalainen bändi Tihkujortikka Go-Go.Tuo voisi olla lääketieteellinen nimitys heikolle virtsasuihkulle.
Tuo voisi olla lääketieteellinen nimitys heikolle virtsasuihkulle.
Eli suomenkieliseltä nimeltään "Saatanan suuri broilerivarasto."Tipula maxima
On hienot. Oispa jossain miesten autoissa vastaavia hienouksia.Aiemmin jo avautui, mutta noissa joissain uusimmissa Mineissä on hienot takavalot. Brittien lippu.
Tossa naapurissa, Nokialla, tuo punainen ongelma lienee ihan todellisuutta tänäkin päivänä. Kai sen nyt jonkinlaiseksi ongelmaksi voi laskea jos valtuusto vilisee punikkeja. Tosin, ehdat kunnon taistokommarit ei taida isommin enää rellestää, kun äänitykki Herkku Hernesniemi liittyi Tuonelan taistolaisiin reilu 5v. sitten."Tampereen punainen ongelma."